Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2020-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu wraz z drogą dojazdową za budynkiem Urzędu Gminy w Kleszczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Inwestycja polega na budowie drogi dojazdowej oraz parkingu dla samochodów osobowych w łącznej sumie 21szt. miejsc postojowych ( bez zakupu kostki) wraz z wymaganą infrastrukturą techniczną: instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja oświetleniowa, wymiana ogrodzenia od strony południowej i wschodniej budynku archiwum - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty wraz z następującymi dokumentami: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną 2) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa wyżej lub innych dokumentów musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ; 4) w przypadku składania oferty wspólnej oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza zawierający w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy. 6) w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca jest obowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz firmy tych podwykonawców np. z wykorzystaniem załącznika do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont parkingu Prokuratury Okręgowej w Sieradzu
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja oświetlenia oraz naprawa i wymiana nawierzchni przed budynkiem MOK OEA przy ul. Słowackiego 13
Dodano: 2023-06-19 - Modernizacja parkingu – placówka ul. Szpitalna 6 Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2023-06-14 - Modernizacja parkingu – placówka ul. Szpitalna 6 Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2023-03-27 - Remont parkingu Prokuratury Okręgowej w Sieradzu
Dodano: 2022-08-10 - Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina - budowa parkingu przy ul. Głównej
Dodano: 2022-07-25 - Budowa zjazdu z drogi gminnej wraz z częściowym utwardzeniem parkingu Szpitala w Pajęcznie
Dodano: 2021-02-11 - Budowa parkingu przy ulicy Szkolnej w Łękińsku
Dodano: 2021-02-02 - Budowa parkingu przy ulicy Szkolnej w Łękińsku
Dodano: 2020-11-02 - Budowa parkingu na potrzeby Klubu Dziecięcego w Gołębiewku gm. Kutno
Dodano: 2020-09-18