Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-073 Łódź, ul. Legionów
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 322 647 , fax. 426 325 841
- Data zamieszczenia: 2020-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi
ul. Legionów 113
91-073 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 322 647, fax. 426 325 841
REGON: 47074268300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i termomodernizacja budynków Zakładu Usługowo Produkcyjnego Lasów Państwowych w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja obejmująca rozbudowę i przebudowę: - budynku biurowego zlokalizowanego od frontu działki nr 51/4 wraz ze zmianą kształtu dachu (nadbudową) i termomodernizacją, - budynku warsztatowo – magazynowego przy zachodniej granicy terenu planowanej inwestycji wraz z termomodernizacją, - wymianę nawierzchni istniejącego wewnętrznego układu komunikacji i parkowania, - przebudowę urządzeń budowlanych związanych z obiektem - instalacji zewnętrznej gazu, instalacji elektroenergetycznej oraz kanalizacji. - budowę ściany wolnostojącej oddzielenia pożarowego przed istniejącą stacją transformatorową. KAT. OBIEKTU: XVI, XVII ADRES INWESTYCJI: ul. Legionów 113, 91-073 Łódź na działkach 51/3 i 51/4 w obrębie P-8 Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót budowlanych oraz ich wymogi jakościowe, będący przedmiotem umowy został określony w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) z uwzględnieniem informacji zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji- minimum 36 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. Panele fotowoltaiczne winny posiadać gwarancję producenta na wady ukryte wynoszącą nie mniej niż 10 lat oraz co najmniej 30 lat gwarancji liniowej na uzysk mocy (z zastrzeżeniem, że w 30 roku eksploatacji moc modułu będzie wynosić co najmniej 80% jego mocy nominalnej) natomiast inwertery winny posiadać co najmniej 7 lat gwarancji producenta na wady ukryte - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000 PLN. Szczegółowe informacje dot. wadium zawiera SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: do formularza ofertowego należy załączyć: 1.kosztorys ofertowy (uproszczony) sporządzony na podstawie kosztorysów dla poszczególnych branż – zgodnie z zał.3 do SIWZ (brak dołączenia kosztorysu do oferty będzie skutkował jej odrzuceniem), 2.oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ, 3.oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, stanowiące wstępne potwierdzenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 5 do SIWZ, 4. /jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego- wg załącznika nr 9 do SIWZ 5 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę i oświadczenia składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik (oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność przez notariusza)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie posadzki wraz z remontem pomieszczeń higieniczno - sanitarnych na Oddziale ZOL Kutnowskiego Szpitala Samorządowego w Kutnie
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie robót budowlanych zabezpieczających budynek przy ul. Przędzalnianej 101/103 w Łodzi – POKRYCIE DACHU”
Dodano: 2024-03-23 - Roboty budowlane polegające na remoncie dachu wraz z dociepleniem oraz wymianie stolarki okiennej w częściach wspólnych budynku oficyny Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Staszica 6 w Brzezinach
Dodano: 2024-03-22 - Kompleksowa termomodernizacja Ośrodka Zdrowia w Lututowie.
Dodano: 2024-03-21 - Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Ignacego Paderewskiego w Rzeczycy
Dodano: 2024-03-20 - Rozbudowa ulicy Chabrowej w Łowiczu. Etap I - budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
Dodano: 2024-03-19 - Remont drogi gminnej w miejscowości Turobowice dz. nr 181 obr. 0023 i w miejscowości Kazimierzów dz. nr 54 obr. 0012, Gmina Koluszki.
Dodano: 2024-03-19 - Rozbudowa infrastruktury rekreacyjnej i komunikacyjnej nad zbiornikiem Kępina w Zduńskiej Woli
Dodano: 2024-03-18