Przetargi.pl
Budowa parkingu dla samochodów osobowych, budowa nowej sieci odwodnienia, zbiornika retencyjnego i budowa sieci elektroenergetycznej w kompleksie koszarowym przy ul. Trzmielowickiej 28 we Wrocławiu

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2019-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu dla samochodów osobowych, budowa nowej sieci odwodnienia, zbiornika retencyjnego i budowa sieci elektroenergetycznej w kompleksie koszarowym przy ul. Trzmielowickiej 28 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 4.1. ZAGOSPODAROWANIE TERENU Uwaga: 1. Prace ziemne należy prowadzić w uzgodnieniu z archeologiem, w celu bieżącego prowadzenia dokumentacji przebiegu badań archeologicznych. 2. Wszelkie prace ziemne prowadzone w zbliżeniu lub kolizji z infrastrukturą teletechniczną należy wykonywać techniką ręczną z zachowaniem szczególnej ostrożności, pod nadzorem pracowników Regionalnego Centrum Informatyki we Wrocławiu (dawne: RWT we Wrocławiu), zgodnie z wytycznymi zawartymi w piśmie z dn. 19.12.2017 r., włączonym do PZT. 3. Wszelkie prace w pobliżu sieci gazowej należy prowadzić zgodnie z wytycznymi Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. zawartymi w piśmie z dn. 29.01.2018 r., włączonym do PZT. Zakres prac do wykonania: 1. Wykonanie ogrodzenia wraz z bramą i furtką, uzupełniającego istniejące ogrodzenie parkingu. 2. Dostawa i montaż szlabanu automatycznego. 3. Wykonanie terenów zielonych wraz z pielęgnacją trawników. 4. Nasadzenia drzew i krzewów wraz z pielęgnacją: a. Ligustr pospolity – 69 szt. b. Pięciornik krzewisty 'Marrob' – 60 szt. c. Pięciornik krzewisty 'Sommerflor' – 25 szt. d. Jarząb turyngski w odm. 'Fastigiata' – 2 szt. e. Snieguliczka Chenaulta 'Hancock' – 109 szt. f. Tawuła japońska 'Crispa' - 77 szt. g. Tawuła japońska 'Goldmound' – 144 szt. 5. Wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z projektem nasadzeń zastępczych włączonym do PZT (nr rys. 107) nie jest w zakresie przedmiotu zamówienia. 6. Wycięcie n/w drzew. UWAGA: Wycinki drzew należy wykonać po przekazaniu przez Zamawiającego decyzji zezwalającej na wycinki (aktualnie decyzja w trakcie procedowania). Wycinki drzew należy wykonać poza okresem lęgowym ptaków tj. poza okresem od 01 marca do15 października. Zamawiający przekaże prawomocną decyzję niezwłocznie po jej otrzymaniu. - Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o planowanej wycince drzew. - Wykonawca dokona wycinki przedmiotowych drzew po ich wskazaniu przez przedstawiciela Zamawiającego. UWAGA: Zabezpieczenie drzew na placu budowy Zgodnie z ustawą o ochronie przyrody (Art. 87a 1.) - Prace ziemne oraz inne prace wykonywane ręcznie, z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, wykonywane w obrębie korzeni, pnia lub korony drzewa lub w obrębie korzeni lub pędów krzewu, przeprowadza się w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom. Inwestor zobowiązany jest do dopilnowania, aby wykonawca robót zabezpieczył drzewa i krzewy w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami. Realizacja w/w zapisu będzie bezwzględnie wymagana i egzekwowana. 4.2. BRANŻA DROGOWA Zakres prac do wykonania: 1. Roboty demontażowe po dawnej zabudowie i zagospodarowaniu terenu oraz roboty przygotowawcze. 2. Korytowanie, roboty ziemne. 3. Podbudowa. 4. Nawierzchnie jezdni, miejsc postojowych, chodnika wraz z krawężnikami i obrzeżami. 5. Sączki. 6. Oznakowanie pionowe i poziome. 7. Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni istniejących po wykonaniu kanalizacji deszczowej i instalacji energetycznych. 8. Utwardzenie dojazdu do przepompowni. UWAGA: Płyty drogowe betonowe z demontażu istniejącej nawierzchni parkingu przekazać do SOI-3 (2 WOG we Wrocławiu). 4.3. BRANŻA SANITARNA Zakres prac do wykonania: 1. Kanalizacja deszczowa. 2. Zabezpieczenie ścian wykopów – ścianki szczelne. 3. Dostawa i montaż zbiornika retencyjnego. 4. Dostawa i montaż przepompowni ścieków deszczowych. 5. Dostawa i montaż osadnika betonowego wraz z pokrywą i włazem. 6. Dostawa i montaż bateryjnego alarmu przepełnienia. 7. Przebudowa istniejącej studni D21.1 DN1200 w celu włączenia nowego kanału, wraz z odbudową terenu wokół studni. 4.4. BRANŻA ELEKTRYCZNA Zakres prac do wykonania: 1. Roboty demontażowe. 2. Przebudowa – przesunięcie istniejącego słupa oświetleniowego w cz. wschodniej. 3. Zabezpieczenie istniejących kabli NN. 4. Zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej. 5. Zasilanie RO2. 6. Oświetlenie parkingu. 7. Zasilanie przepompowni wód. 5. CZĘŚĆ OGÓLNA 5.1. Organizacja terenu budowy. Organizacja terenu budowy została opisana w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy”. Zaplecze budowy należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 2 WOG Wrocław – SOI 3. Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Obowiązki Wykonawcy robót związane z organizacją terenu budowy zawarto w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy”, stanowiącej załącznik do SIWZ. 5.2. Demontaż, utylizacja, obsługa geodezyjna, ochrona środowiska. Wytwórcą powstałych w trakcie remontu odpadów jest Wykonawca robót. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, papa, śmieci itd.). Kopie kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego. Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. Odpad stanowiący złom oraz drewno pozyskane z wycinki drzew Wykonawca przekaże do 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu (SOI-3). Sposób postępowania z drewnem z wycinki : • Wykonawca określi ilość drewna w [ mp ] i [ Mg ] • Wykonawca obowiązany będzie przestrzegać przy realizacji przedmiotu zamówienia następującej normy: PN-D-95000 Surowiec drzewny. Pomiar, obliczanie miąższości i cechowanie, która określa m.in. długości odcinków na jakie musi być pocięte drewno z wycinki. • Wykonawca posortuje drewno oddzielnie z uwzględnieniem poszczególnych gatunków wraz z podaniem jego wartości brutto. Powyższe niezbędne jest do sporządzenia protokołu przekazania drewna do 2 WOG. • Drewno o wartości „0” winno zostać ułożone przez Wykonawcę robót oddzielnie z uwzględnieniem poszczególnych gatunków. • Stronami protokołu będą: Wykonawca robót, WOG (SOI-3), RZI Wykonawca jest zobowiązany zlecić, na własny koszt, wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów geodezyjnych powykonawczych, ich opracowanie i przekazanie w niezbędnym zakresie do komórki geodezyjnej Zamawiającego celem uaktualnienia zasobu geodezyjnego. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT. 6.1. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 5 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, takie jak monter instalacji sanitarnych – 1 osoba, elektryk – 1 osoba, brukarz – 1 osoba, robotnik budowlany – 2 osoby, przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. b) W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. a, przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. c) Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt. a, która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. d) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt a, a w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. f) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. a, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy. 6.2. Zatrudniony przez Wykonawcę Kierownik Budowy winien być obecny na budowie przez cały etap realizacji robót w godzinach pracy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 145 411,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 26.08.2019 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 26.08.2019 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na budowę parkingu dla samochodów osobowych, budowę nowej sieci odwodnienia, zbiornika retencyjnego i budowę sieci elektroenergetycznej w kompleksie koszarowym przy ul. Trzmielowickiej 28 Wrocław. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu 16. wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych – Formularz nr 6 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach