Przetargi.pl
„Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Dunowo, Konikowo, Strzekęcino i Mierzym, Gmina Świeszyno”

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 33092070700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Dunowo, Konikowo, Strzekęcino i Mierzym, Gmina Świeszyno”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartych stref aktywności na terenie gminy Świeszyno. Zamówienie obejmuje wykonanie Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Dunowo, Mierzym, Strzekęcino i Konikowo. 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą z następujących części zamówienia oddzielnie lub łącznie na wszystkie: Część 1: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Dunowo”. Część 2: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Konikowo”. Część 3: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Strzekęcino”. Część 4: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Mierzym”. 3.4. Miejsce realizacji: Część 1: działka nr 66, obręb Dunowo, Gmina Świeszyno Część 2: działka nr 106/9, obręb Konikowo, Gmina Świeszyno Część 3: działka nr 16/28, obręb Strzekęcino, Gmin Świeszyno Część 4: działka nr 143/3, obręb Mierzym, Gmina Świeszyno W ramach zadania zaplanowano wydatki związane z robotami przygotowawczymi, ziemnymi i montażowymi związanymi z budową Otwartych stref aktywności. W szczególności zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część 1: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Dunowo” - działka nr 66, obręb Dunowo, Gmina Świeszyno a) montaż elementów wyposażenie placu rekreacyjnego tj.: • fundamenty i elementy nośne pod stoły z grami i urządzenia do ćwiczeń; • dostawa i montaż stołów z grami (szachy i chińczyk) – 2 kpl. • dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń: - drabinki dla dzieci 1 – 1 kpl. - drabinki dla dzieci 2 – 1 kpl. - drabinki dla dzieci 3 – 1 kpl. - drabinki dla dzieci 4 – 1 kpl. - urządzenie typu orbitrek – 1 kpl. - urządzenie typu surter – 1 kpl. - drabinki do ćwiczeń mieśni brzucha – 1 kpl. - drabinki do podciągania się – 1 kpl. - rower stacjonarny – 1 kpl. - prosta ławka do brzuszków – 1 kpl. • Dostawa i montaż elementów wyposażenia: - stojak na rowery (min. 5-cio miejscowego) - 1 kpl. - kosz na śmieci – 2 kpl. - ławki – 4 kpl. - tablica informacyjna projektu – 1 kpl. - tablica z regulaminem korzystania z terenu objętego zamówieniem – 1 kpl. b) Zagospodarowanie działki: • wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaszczystej w strefach bezpieczeństwa elementów wyposażenia placu rekreacyjnego • rekultywacja trawnika • wykonanie nasadzeń • ogrodzenie placu wraz z montażem furtki Część 2: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Konikowo” - działka nr 106/9, obręb Konikowo, Gmina Świeszyno a) montaż elementów wyposażenie placu rekreacyjnego tj.: • fundamenty i elementy nośne pod stoły z grami i urządzenia do ćwiczeń; • dostawa i montaż stołów z grami (szachy i chińczyk) – 2 kpl. • dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń: - drabinki dla dzieci 1 – 1 kpl. - drabinki dla dzieci 2 – 1 kpl. - drabinki dla dzieci 3 – 1 kpl. - piaskownica – 1 kpl. - urządzenie typu orbitrek – 1 kpl. - urządzenie typu surter – 1 kpl. - drabinki do ćwiczeń mieśni brzucha – 1 kpl. - drabinki do podciągania się – 1 kpl. - rower stacjonarny – 1 kpl. - prosta ławka do brzuszków – 1 kpl. • Dostawa i montaż elementów wyposażenia: - kosz na śmieci – 2 kpl. - ławki – 6 kpl. - tablica informacyjna projektu – 1 kpl. - tablica z regulaminem korzystania z terenu objętego zamówieniem – 1 kpl. b) Zagospodarowanie działki: • wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaszczystej w strefach bezpieczeństwa elementów wyposażenia placu rekreacyjnego • rekultywacja trawnika • wykonanie nasadzeń • ogrodzenie placu wraz z montażem furtek Część 3: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Strzekęcino” - działka nr 16/28, obręb Strzekęcino, Gmin Świeszyno a) montaż elementów wyposażenie placu rekreacyjnego tj.: • fundamenty i elementy nośne pod stoły z grami i urządzenia do ćwiczeń; • dostawa i montaż stołów z grami (szachy i chińczyk) – 2 kpl. • dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń: - drabinki dla dzieci 1 – 1 kpl. - drabinki dla dzieci 2 – 1 kpl. - drabinki dla dzieci 3 – 1 kpl. - drabinki dla dzieci 4 – 1 kpl. - drabinki ze zjeżdżalnią – 1 kpl. - drabinki do podciągania się – 1 kpl. - urządzenie typu orbitrek – 1 kpl. - urządzenie typu surter – 1 kpl. - drabinki do ćwiczeń mieśni brzucha – 1 kpl. - rower stacjonarny – 1 kpl. - ławeczka do ćwiczenia mięśni brzucha – 1 kpl. • Dostawa i montaż elementów wyposażenia: - stojak na rowery (min. 5-cio miejscowego) - 1 kpl. - kosz na śmieci – 1 kpl. - ławki – 4 kpl. - tablica informacyjna projektu – 1 kpl. - tablica z regulaminem korzystania z terenu objętego zamówieniem – 1 kpl. b) Zagospodarowanie działki: • wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaszczystej w strefach bezpieczeństwa elementów wyposażenia placu rekreacyjnego • rekultywacja trawnika • wykonanie nasadzeń • ogrodzenie placu wraz z montażem furtek ogrodzenie placu wraz z montażem furtki Część 4: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Mierzym” - działka nr 143/3, obręb Mierzym, Gmina Świeszyno a) montaż elementów wyposażenie placu rekreacyjnego tj.: • fundamenty i elementy nośne pod stoły z grami i urządzenia do ćwiczeń; • dostawa i montaż stołów z grami (szachy i chińczyk) – 2 kpl. • dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń: - urządzenie typu orbitrek – 1 kpl. - urządzenie typu jeździec/wioślarz – 1 kpl. - urządzenie typu surter – 1 kpl. - urządzenie typu krzesło do wyciskania – 1 kpl. - urządzenie typu drabinki do ćwiczeń mięśni brzucha – 1 kpl. - rower stacjonarny – 1 kpl. - ławeczka do ćwiczenia mięśni brzucha – 1 kpl. • Dostawa i montaż elementów wyposażenia: - stojak na rowery (min. 5-cio miejscowego) - 1 kpl. - kosz na śmieci – 1 kpl. - ławki – 4 kpl. - tablica informacyjna projektu – 1 kpl. - tablica z regulaminem korzystania z terenu objętego zamówieniem – 1 kpl. b) Zagospodarowanie działki: • wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaszczystej w strefach bezpieczeństwa elementów wyposażenia placu rekreacyjnego • rekultywacja trawnika • wykonanie nasadzeń • ogrodzenie placu wraz z montażem furtek Należy przewidzieć wysiew trawy na całym terenie obejmującym inwestycję. Inwestycja realizowana będzie w ramach programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2019. Wszystkie elementy zagospodarowania powinny być trwale związane z gruntem. Urządzenia siłowni zewnętrznej powinny odznaczać się dużą trwałością, być na stałe związane z podłożem oraz powinny być wykonane zgodnie z normą PN EN 16630, na potwierdzenie czego powinny posiadać stosowne atesty. Urządzenia powinny być wykonane ze stali cynkowanej, malowanej proszkowo farbą odporną na warunki atmosferyczne. Główne elementy stalowe wykonane z profili zamkniętych. Elementy otwarte zakończone zatyczkami. Części ruchome zaopatrzone w łożyska bezobsługowe, kulkowe, stożkowe. Wszelkie łączniki (śruby, nakrętki i podkładki) wykonane ze stali nierdzewnej. Nakrętki z wkładką zabezpieczającą przed samoodkręceniem. Urządzenia powinny być wykonane z zastosowaniem opisanych materiałów, a rozbieżności wymiarowe nie powinny sięgać +10/-10 %. Każde urządzenie powinno być wyposażone w tabliczkę informującą o jego przeznaczeniu wraz z formą obrazkową. Tabliczka powinna być wykonana z materiału odpornego na warunki atmosferyczne i stanowić integralną część urządzenia. Pozostałe informacje Przed zamontowaniem urządzeń Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ich kolorystykę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą: projekt budowlany, przedmiary robót, zgłoszenie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100) Część 2: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100) Część 3: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100) Część 4: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych i 00/100) 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.200.2019 – część nr ………..”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach