Przetargi.pl
BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W UL. POLNEJ NA ODCINKU OD UL. KOCHANOWSKIEGO DO UL. PARTYZANTÓW

Gmina Miasto Sochaczew ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. 1-go Maja 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8622235 w. 347 , fax. 046 862-26-02
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sochaczew
    ul. 1-go Maja 16 16
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8622235 w. 347, fax. 046 862-26-02
    REGON: 75014864400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W UL. POLNEJ NA ODCINKU OD UL. KOCHANOWSKIEGO DO UL. PARTYZANTÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W UL. POLNEJ NA ODCINKU OD UL. KOCHANOWSKIEGO DO UL. PARTYZANTÓW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają niżej podane warunki: 2.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.2 Posiadają potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, w tym wykwalifikowany personel legitymujący się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową oraz wszystkimi robotami branżowymi ujętymi w zamówieniu, oraz legitymującymi się zaświadczeniem o uiszczaniu obowiązujących składek na rzecz właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.. 2.3.Oferent powinien wykazać, że wykonał (samodzielnie lub we współpracy z Podwykonawcami), w okresie ostatnich 5 lat licząc od daty ukazania się ogłoszenia minimum 1 zadanie inwestycyjne o zakresie i złożoności porównywalnym z przedmiotem zamówienia. 2.4. Oferent udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (gwarancje muszą obejmować także wbudowane materiały i urządzenia). 2.5. Oferent zagwarantuje w formie pisemnego oświadczenia że zrealizuje zadania zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę 2.6. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz zobowiąże się że ubezpieczy budowę do faktycznej wysokości jej wartości w przypadku wygrania przetargu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 4.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 4.1.3 Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia. Winny to być decyzje o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków oraz zaświadczenie o uiszczaniu składek na rzecz okręgowej izby inżynierów budownictwa a także opis doświadczenia zawodowego dla kierownika budowy. 4.1.4.Dane o doświadczeniu zawodowym Oferenta potwierdzone pozytywnymi referencjami od poprzednich Inwestorów (min. 1) . Przedstawiony opis zrealizowanych zamówień winien potwierdzać spełnienie warunku opisanego w pkt 2.3. niniejszej Specyfikacji oraz przedstawiać roboty wykonane samodzielnie przez Oferenta lub we współpracy z Podwykonawcami, w okresie ostatnich pięciu lat, o charakterze i złożoności pokrewnej przedmiotowi zamówienia - 4.1.5. Wypełniony formularz zawierający wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń, przewidzianych przy realizacji zamówienia 4.1.6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Pisemne zobowiązanie, iż Oferent w przypadku wygrania przetargu ubezpieczy przedmiot umowy do faktycznej jego wysokości!!! 4.1.7.Oświadczenie że zrealizuje zadanie zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę. 4.1.8.Zaparafowane istotne postanowienia umowy. 4.1.9. Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z SIWZ 4.1.10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww dokumentów składa dokumenty określone w §2 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605). Dokumenty te składa się w sposób i na zasadach określonych w ust. 2 i 3 wyżej powołanego §. 4.1.11. Pisemne zobowiązanie do zawarcia umowy powołującej konsorcjum na warunkach określonych w SIWZ. Taka umowa winna zawierać : a) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, b) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu zamówienia, c) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum (z podaniem procentowego udziału w realizacji zamówienia), d) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, e) stwierdzenie, iż każdy z członków konsorcjum odpowiada wobec Zamawiającego solidarnie, f) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego (tzw. lidera konsorcjum), g) zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie stron konsorcjum do chwili ustania okresów rękojmi i gwarancji, h) zakaz zmiany uczestników konsorcjum. 4.1.12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach