Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego Osiedle Domków Jednorodzinnych w Brodnicy

Urząd Gminy w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-112 Brodnica, Brodnica 41
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2823527 , fax. 061 2823558
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Brodnicy
    Brodnica 41 41
    63-112 Brodnica, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2823527, fax. 061 2823558
    REGON: 00053313300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego Osiedle Domków Jednorodzinnych w Brodnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego dla osiedla domków jednorodzinnych w Brodnicy. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 2 pkt 8 oraz art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych) wykonanie oświetlenia w miejscowości Brodnica, w 100% jako infrastruktura towarzysząca budownictwu mieszkaniowemu, obejmującej: -ustawienie słupów stalowych SW9 w ilości 31 szt. z wysięgnikami rurowymi W-23/1000/B/48oc.w ilości 31 szt. i oprawami SGS101 z lampami sodowymi SONT 100W w ilości 31 szt. - wykonanie szafki SO 2 z zegarem astronomicznym PSO 03 - 1 szt. - ułożenie kabla aluminium YAKY 4x25-1kV - 1431m - ułożenie kabla aluminium YAKY 4x120-1kV - 10,4 m - zamontowanie przewodu miedzianego YDY 3x2,5-750V - 322,4 m b) szczegółowy zakres prac określa: -kosztorys ślepy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ, -wzór umowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ, -dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający wymaga, by użyte materiały budowlane potrzebne do wykonania niniejszego zamówienia posiadały równoważne parametry techniczne, w stosunku do tych, które zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Forma wadium Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 ze zmianami). 3.Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Mosinie Nr 03 9048 0007 0000 3069 2000 0005. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. Wadium musi być zabezpieczone na czas związania ofertą, licząc od daty składania ofert - do dnia upływu terminu związania z ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona w związku z wykluczeniem z postępowania Wykonawcy. 4) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium, gdy: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie w sprawie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w związku z odrzuceniem oferty lub wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Utrata wadium. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach wskazanych w dziale IX pkt 3 ppkt 4 lit a, b, c SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 6) zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zmianami); 7) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ oraz na podstawie treści pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w dziale IV SIWZ wg kryterium spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, b)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)dokument potwierdzający kwalifikacje i uprawnienia osoby pełniącej funkcję kierownika budowy oraz aktualne zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia przedstawienia z 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz.42 ze zmianami), e)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f)dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości i formie określonej w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.net.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach