Przetargi.pl
Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania w pomieszczeniach SPZOZ w Szamotułach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2927103 , fax. 061 2927102
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2927103, fax. 061 2927102
    REGON: 00055382200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania w pomieszczeniach SPZOZ w Szamotułach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na wykonywaniu usługi kompleksowego sprzątania w pomieszczeniach SPZOZ w Szamotułach. W ramach zadania przewiduje się do sprzątania: ?Sprzątanie pomieszczeń wraz z umeblowaniem i wyposażeniem na powierzchni - 3.002,12m?, codziennie od poniedziałku do piątku po godzinach pracy pracowników Zamawiającego ?Mycie okien wraz z ramami i parapetami - powierzchnia okien 633,49 m?, na wezwanie Zamawiającego, raz na kwartał, w ciągu 15 dni roboczych liczonych od dnia wezwania przez Zamawiającego. Okna znajdują się na różnej wysokości, nie przekraczającej 4 m od poziomu podłogi/posadzki. Koszt mycia okien powinien być wkalkulowany w stawkę za sprzątanie powierzchni w pomieszczeniach. ? Mycie ścian pokrytych farbami olejnymi, emulsyjnymi i boazeriami o łącznej powierzchni- 5098,47 m? na wezwanie Zamawiającego, dwukrotnie w ciągu roku, raz na półrocze, w ciągu 15 dni roboczych liczonych od dnia wezwania przez Zamawiającego. ? Czyszczenie powierzchni szklanych typu drzwi o łącznej powierzchni 928,21 m? codziennie od poniedziałku do piątku po godzinach pracy pracowników Zamawiającego ?Akrylowanie posadzek z płytek PCV, granitu, lastryka itp. 3 razy w roku na powierzchni 463,44 m 2 , w ciągu 15 dni roboczych liczonych od dnia wezwania przez Zamawiającego. UWAGA: Istnieje możliwość zapoznania się z pomieszczeniami przeznaczonymi do sprzątania. Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w pomieszczeniach SPZOZ w Szamotułach, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przed złożeniem oferty. 1)Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zakup i bieżące dostarczanie worków na śmieci do koszy 2)Osoby przeznaczone przez Wykonawcę do wykonywania usługi sprzątania powinny być przeszkolone w zakresie BHP i ppoż. Usługa wykonywana będzie: ?Przy użyciu środków czystości odpowiadających polskim normom i posiadających atest PZH. Wykonawca złoży jako załącznik do oferty wykaz środków czystości, jakie zamierza użyć do wykonywania usługi. ?Sprzętem ręcznym i mechanicznym będącym w posiadaniu Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 7 do SIWZ Wszystkie załączniki niniejszej specyfikacji stanowią jej integralną część. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: ?pieniądzu, ?poręczeniach bankowych, ?gwarancjach bankowych, ?gwarancjach ubezpieczeniowych, ?poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wniesienia wadium należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 27 9072 0002 0450 0009 2000 0003 O wpłacie wadium w terminie decydować będzie faktyczny wpływ pieniędzy na konto podane przez Zamawiającego. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wymagane jest wykonanie co najmniej jednej usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Nie spełnienie powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1)oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli działalność jest prowadzona w formie spółki cywilnej umowa tejże spółki; 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w ppkt. 2-6 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz dokumentu wskazanego w ppkt. 4, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez polskiego tłumacza przysięgłego. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wymagane jest wykazanie minimum 1 usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie) - Załącznik Nr 4 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek wymieniony w ppkt. 1 Wykonawcy mogą spełnić łącznie. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)informacja z banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, na temat wielkości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wyrażony minimum w kwocie 6 cyfrowej (bez cyfr po przecinku), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty o których mowa w ppkt. 1 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę/Wykonawcy mogą złożyć łącznie, natomiast dokument wymieniony w ppkt. 2 musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach