Przetargi.pl
Budowa oświetlenia solarnego wraz z monitoringiem terenów rekreacyjno-sportowych przy OSiR w Sośnicowicach

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44153 Sośnicowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 322 387 550
  • Data zamieszczenia: 2018-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19
    44153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 322 387 550
    REGON: 53994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia solarnego wraz z monitoringiem terenów rekreacyjno-sportowych przy OSiR w Sośnicowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są wszystkie niezbędne prace związane z wykonaniem oświetlenia oraz monitoringu terenów rekreacyjno-sportowych przy OSiR w Sośnicowicach w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa oświetlenia solarnego wraz z monitoringiem terenów rekreacyjno-sportowych przy OSiR w Sośnicowicach”. Zakres i rodzaje robót objęte przedmiotem zamówienia: a) Wykonanie oświetlenia zasilanego z sieci elektroenergetycznej: • Wykonanie 12szt. latarni zasilanych z sieci elektroenergetycznej zaprojektowanych jako oprawy LED o mocy 50W (4600lm, 4000÷5500K) osadzone na słupach z aluminium (pomalowane na czarno) i wysokości 4m. Słupy posadowione na fundamentach prefabrykowanych F-100/200. Latarnie LED wyposażone w złączki IZK z bezpiecznikami 4A. Ponadto, słupy wszystkich latarni do wysokości 2m od podstawy, powinny być zabezpieczone farbą anty graffiti i anty plakat oraz do wysokości 0,5m zabezpieczone warstwą polimeryzacyjną odporną na sól i mocz. Oprawy latarni LED wykonane w II klasie ochronności • Latarnie LED będą zasilane z istniejącej szafki oświetlenia zewnętrznego OSiR. W tym celu, istniejącą szafkę należy doposażyć o rozłącznik bezpiecznikowy wyposażony we wkładki topikowe o wartościach 16A oraz stycznik wraz z zabezpieczeniem. Nowe aparaty elektryczne należy umieścić w plastikowej rozdzielnicy 12-modułowej natynkowej, którą należy zabudować na płycie montażowej istniejącej szafki. Zasilanie nowych latarni należy wykonać kablem YAKY 4x25mm2. Latarnie LED zasilane z istniejącej szafki oświetlenia zewnętrznego OSiR będą sterowane poprzez istniejący wyłącznik zmierzchowy znajdujący się w szafce oświetlenia, • W wykopach pod kable teletechniczne i elektroenergetyczne, należy układać bednarkę stalową ocynkowaną o wym. 25x4mm, do której należy przyłączyć trwale części metalowe słupów oświetleniowych. Nową instalację uziemiającą należy przyłączyć do szyny PE istniejącej szafki oświetlenia zewnętrznego OSiR. Bednarkę na końcach (w miejscu cięcia) należy zabezpieczyć środkiem antykorozyjnym. b) Wykonanie monitoringu zewnętrznego: • Dla terenu obiektów rekreacyjno-sportowych zaprojektowano 10 kamer IP typu BULLET na zaprojektowanych latarniach. Kamery na latarniach należy zamontować na wysokości ok. 3,5m ponad gruntem. Kamery zamontowane na latarniach należy przyłączyć do właściwej skrzynki LPD za pomocą skrętek ułożonych w ziemi F/UTP kat.5 żelowanych (do układania w ziemi), • Na budynku OSiR zaprojektowano 4 nowe kamery (IP, PoE, 8MP, typu BULLET, zasięg 50m, max. 12.95W) w miejsce istniejących. Kamery na budynku należy zamontować na wysokości ok. 4m ponad gruntem. Kamery zamontowane na budynku OSiR należy przyłączyć do szafy GPD za pomocą skrętek F/UTP kat.5 żelowanych, • Minimalne wymagania dla kamer IP: • przetwornik 1/2.5" 8Mpx PS Starvis CMOS • obiektyw zmiennoogniskowy 2.7 - 12mm / F1.4, kąty H 110° - 40°, V 58° - 23° • zasięg oświetlacza do 50m • mechaniczny filtr podczerwieni • balans bieli AWB • automatyczne śledzenie balansu bieli ATW (automatyczny/ręczny) • cyfrowa redukcja szumów 3D-DNR • automatyczna kontrola wzmocnienia AGC • kodowanie H.265 / H.264 / MJPEG • 25kl/s przy 5Mpx • IPv4/IPv6, HTTP, HTTPS, SSL, TCP/IP, ARP, UDP, UPnP, ICMP, IGMP, SNMP, RTSP, RTP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, PPPOE, DDNS, FTP, IP Filter, QoS, Bonjour, 802.1x, Multicast • zgodność ONVIF, PSIA, CGI • maksymalny pobór mocy – 12.95W • zasilanie 12VDC,PoE (802.3af) • zakres pracy w temp. -30 do +60°C • Na parterze budynku OSiR zaprojektowano Główną Szafę Dystrybucyjną jako wiszącą szafę rack 19” 18U. Dokładną lokalizację szafy GPD wskaże Inwestor na etapie realizacji robót. Szafa GPD będzie zasilana z istniejącej rozdzielnicy budynku OSiR poprzez automatyczny przełącznik faz. Szafę GPD należy wyposażyć w: • panel wentylatorów, • listwę zasilająco-filtrującą, • panel światłowodowy 19" SC, • rejestrator sieciowy, • panel rozdzielczy (patch panel) kat.6 19''/1U 24*RJ45 1G, • przełącznik (switch) 24xRJ45 PoE 2xSFP-FO 1G, • wieszaki 1U, • patchcord’y, • inne, zgodnie z wymaganiami Inwestora. Minimalne wymagania dla rejestratora w szafie GPD: • funkcja pentaplex • kontrola poprzez panel przedni, mysz, klawiatura, pilot, sieć • obsługa kamer IP, 16 kanałów • wyjścia wideo 1 HDMI, 1 VGA • podział ekranu 1/4/8/9/16 • nagrywanie sekwencji • kompresja H.264/H.265/MJPEG/MPEG4 • nagrywanie w rozdzielczości8Mpx(3840x2160), 6Mpx(3072x2048), 5Mpx(2560x1920), 4Mpx(2688x1520), 3Mpx(2048x1536), 1080P(1920×1080) / 720P(1280×720) • kanał od 16Kbps ~ 20Mbps,sumaryczna zajętość pasma max. bitrate 200 Mbps • tryb wyszukiwania wg czasu/daty, zaawansowane (co do sekundy) • archiwizacja na flashdrive / USB HDD / USB CD&DVD-RW / pobieranie przez sieć • RJ-45 port (10/100/1000Mbps) • obsługa 2 dysków po 6TB • 1 port USB 2.0, 1 port USB 3.0 • Na latarniach nr 4 i nr 10 zaprojektowano Lokalne Szafki Dystrybucyjne LPD1 i LPD2 jako wiszące szafki hermetyczne (metalowe i w kolorze czarnym). Szafki LPD należy zamontować na słupach na wysokości ok. 3,5m ponad gruntem. Szafki LPD będą zasilane z istniejącej rozdzielnicy budynku OSiR poprzez automatyczny przełącznik faz. Szafki LPD należy wyposażyć w: • przemysłowy gigabitowy switch Ethernetowi do zabudowy na szynie TH35, • zasilacz impulsowy 120W (zakres pracy w temp. -30 do +70°C) do zabudowy na szynie TH35, • puszka abonencka (IP65, max. 4 spawy, 2 adaptery typu SC simplex, tacka, klucz), • 2 patchcord’y jednomodowe. Szafki LPD należy połączyć z szafą GPD za pomocą ułożonych w ziemi kabli światłowodowych jednomodowych12J 4kN (do układania w ziemi). Minimalne wymagania dla switch’y w szafkach LPD: • architektura Fast Ethernet • zakres pracy w temp. -30 do +60°C • 6 portów PoE 10/100/1000Mbps • wsparcie standardu IEEE 802.3af • 2 porty światłowodowe jednomodowe 1000Mbps ze złączem SC, • ochrona przepięciowa • odległość transmisji danych i zasilania – 100m • Kable światłowodowe oraz skrętki F/UTP należy układać w wykopie na głębokości 80cm na podsypce piaskowej grubości 10cm.Kable światłowodowe w ziemi należy układać na całej długości w rurach osłonowych HDPE 40.Skrętki F/UTP w ziemi należy układać na całej długości w rurach osłonowych HDPE 25. Tak ułożone kable w rurach osłonowych należy zasypać warstwą piasku (ok.20cm) a następnie należy położyć pas foliowy koloru pomarańczowego o grubości minimum 0,5mm i szerokości 20cm. Szczegółowy zakres prac określający przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik 10 do SIWZ. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania 9 szt. autonomicznych latarni solarnych (latarnie nr 13-21) wyposażonych we własne źródło zasilania. Jako przedmiot zamówienia należy rozumieć wszystkie niezbędne prace, konieczne do wykonania zadania związanego z wykonaniem oświetlenia oraz monitoringu terenów przy OSiR w oparciu o dokumentację stanowiącą Załącznik 10 do SIWZ. Przedmiar, stanowiący Załącznik 10 do SIWZ stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty, jakiekolwiek pominięcia pozycji, niedoszacowania i braki nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą do wyceny prac objętych zamówieniem jest dokumentacja projektowa i STWiOR. 2. Lokalizacja zadania: 44-153 Sośnicowice, ul. Raciborska/Gimnazjalna, działki nr 108, 107, 2631/106, 2629/106, 2625/109, 1965/115, 2623/114, 2621/114, 2619/114 obręb [007] Sośnicowice. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 10 do SIWZ. 4. Zadanie objęte jest zgłoszeniem robót bez wymaganego pozwolenia na budowę. 5. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie w obecności Zamawiającego w terminie wcześniej ustalonym z Zamawiającym. 6. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę- Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Obiekty wymagają geodezyjnego wytyczenia w terenie przez uprawnionego geodetę, a po wybudowaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 8. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 9. Materiały z rozbiórki ( w tym również materiały niebezpieczne) winny być usunięte przez Wykonawcę na jego koszt poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów o odpadach. Koszt związany z rozbiórką materiałów, transportem, składowaniem (utylizacją) ponosi Wykonawca, nie podlega on osobnej zapłacie i jest zawarty w wynagrodzeniu umownym. 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych, ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 11. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (rozdział 18 SIWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy (załącznik nr 9 do SIWZ), w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia Zamawiającego oraz obowiązki gwaranta. UWAGA: Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału lub urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 12. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególniony w przedmiarach robót były zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) z wyłączeniem czynności realizowanych przez kierownika robót. 13. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 5 ust. 6-7 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia do dnia 08.11.2018 r. do godz. 10.00 wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sośnicowicach nr 54 8460 0008 2001 0000 0909 0002 z zaznaczeniem „Budowa oświetlenia solarnego wraz z monitoringiem terenów rekreacyjno-sportowych przy OSiR w Sośnicowicach”. Nr zamówienia publicznego: ZP/35/2018. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt.3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt.2 ppkt. b)-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń , o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp przy czym: a) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, b) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, c) dokumenty te zostaną złożone w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.46 ust.4a ustawy Pzp Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Kosztorys ofertowy uproszczony, b) Dowód wpłaty wadium, c) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach