Przetargi.pl
Budowa oświetlenia terenu wraz z wykonaniem instalacji monitoringu wizyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks.J.E.Mocko"

GMINA SKOCZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SKOCZÓW
    Rynek 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    REGON: 072182522
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia terenu wraz z wykonaniem instalacji monitoringu wizyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks.J.E.Mocko"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z budową oświetlenia oraz instalacji monitoringu wizyjnegoterenu rekreacyjnego przy ul. Ks. J. E. Mocko w Skoczowie, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przezpracownię projektową Tomasz Raszka Architekt w październiku 2021r. zatwierdzoną decyzją pozwolenia na budowę nr 622sygn. WB6740.1565.2021.MK z dnia 21.06.2022r.3. Zakres zamówienia obejmuje realizację następujących robót:1) Budowa linii kablowej oświetleniowej, montaż 7 szt. aluminiowych słupów oświetleniowych o wysokości 7 metrów, montażopraw oświetleniowych na słupach – po dwie oprawy LED 80 W na każdym ze słupów (łącznie 14 szt. opraw), dostawa imontaż 14 szt. sterowników na oprawach.Na terenie Miasta i Gminy Skoczów zabudowany został system sterowania PLANet. Jest to system w konfiguracjigwiazdowej, umożliwiający rozbudowę do smart city na podstawie protokołu TALQv2. System ten jest rekomendowany dodalszego stosowania w trakcie rozbudowy lub modernizacji infrastruktury oświetlenia zewnętrznego.Zamawiający wymaga, aby dostarczone oprawy zostały wyposażone w sterownik wpięty do oprawy za pomocą gniazdaNEMA. Sterownik ma za zadanie zapewnić komunikację z istniejącym systemem sterowania, umożliwiając tym samympełny nadzór oraz zdalne zarządzanie oprawą.2) Dostawa i montaż 3 szt. aluminiowych słupów oświetleniowych o wysokości 7m, montaż 5 szt. opraw solarnych LED min30 W na słupach,3) Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego, montaż kamer na słupach oświetleniowych – 3szt. kamer obrotowych, 10szt. kamer stacjonarnych.Uwaga:Dokumentacja projektowa obejmuje również elementy, które nie stanowią przedmiotu zamówienia. Zakres instalacjioświetleniowej przewidzianej do wykonania w ramach zamówienia wg załącznika nr 1 – „PZT – oświetlenie”Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowieniaumowy.4. Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośredniozwiązane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywaneprzez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca,Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni, wykonujący czynności z zakresu robót ziemnych,instalacyjnych, elektrycznych) – nie obejmuje to zatem takich czynności jak kierowanie budową lub robotami, obsługageodezyjna, dostawy materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 PLN2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminuzwiązania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następującychformach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 462).W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenieobejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98ust. 6 ustawy.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentudo zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 13.10.2023 r. o godzinie 08:00.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy:Bank Spółdzielczy w Skoczowie nr 08 8126 0007 0000 2381 2000 0050Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na kontoZamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym,odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musizapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadiummusi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7. Zwrot wadium z urzędu:Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okolicznościwskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowioświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jakiZamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy.8. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy:Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albonie upłynął termin do jego wniesienia.Uwaga: Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przezniego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie oraz rozdziale XXXI SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie oświetleniazewnętrznego bądź instalacji monitoringu zewnętrznego, o wartości nie mniejszej niż50 000 zł brutto każdeUwaga:1) Pojęcie budowa, przebudowa, remont należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane (t.j.Dz. U. z 2023 r. poz. 682).2) Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznaczamożliwość sumowania zasobów w tym zakresie.3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymiwykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska(PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu wBiuletynie Zamówień Publicznych (BZP) na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami zdolną/zdolnymi dowykonania zamówienia, tj.- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych,lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,oraz zrzeszoną/nymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. osamorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551),lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r.poz. 682) tj. osobą/osobami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych wprzepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządachzawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).Uwaga:Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach