Przetargi.pl
Prace modernizacyjne związane z decyzjami administracyjnymi wydanymi przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Rybniku oraz realizacją Programu Dostosowawczego SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku: Prace modernizacyjne w Pawilonie Łóżkowym nr 5, Oddział Pediatryczny – Odcinek Dzieci Starszych i Odcinek Dzieci Młodszych oraz Modernizacja Oddziału Pediatrycznego – Odcinek Dzieci Młodszych SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Energetyków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324291000, 4291288 , fax. 324 291 225
  • Data zamieszczenia: 2018-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
    ul. Energetyków 46
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0324291000, 4291288, fax. 324 291 225
    REGON: 27278032300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace modernizacyjne związane z decyzjami administracyjnymi wydanymi przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Rybniku oraz realizacją Programu Dostosowawczego SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku: Prace modernizacyjne w Pawilonie Łóżkowym nr 5, Oddział Pediatryczny – Odcinek Dzieci Starszych i Odcinek Dzieci Młodszych oraz Modernizacja Oddziału Pediatrycznego – Odcinek Dzieci Młodszych SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.: Prace modernizacyjne związane z decyzjami administracyjnymi wydanymi przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Rybniku oraz realizacją Programu Dostosowawczego SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku: Prace modernizacyjne w Pawilonie Łóżkowym nr 5, Oddział Pediatryczny – Odcinek Dzieci Starszych i Odcinek Dzieci Młodszych oraz Modernizacja Oddziału Pediatrycznego – Odcinek Dzieci Młodszych SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku. Zadanie publiczne dofinansowano z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj. niżej wymienionych załącznikach do niniejszej specyfikacji: 1.A Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 1.B Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 1.B.1 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 1.B.2 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Okładziny wewnętrzne. 1.B.3 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Wykładziny i posadzki. 1.B.4 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Malowanie i zabezpieczenie ścian. 1.B.5 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Instalacje wodne i kanalizacyjne. 1.B.6 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Instalacje elektryczne. 1.C Przedmiary robót 1.C.1 Przedmiar robót - Prace modernizacyjne w Pawilonie Łóżkowym nr5, Oddział Pediatryczny - Odcinek Dzieci Starszych 1.C.2 Przedmiar robót – Prace modernizacyjne w Pawilonie Łóżkowym nr5, Oddział Pediatryczny - Odcinek Dzieci Młodszych 1.C.3 Przedmiar robót – Pawilon nr 5 - Prace modernizacyjne w Pawilonie Łóżkowym nr5, Oddział Pediatryczny- Odcinek Dzieci Młodszych - modernizacja instalacji elektrycznych 1.C.4 Przedmiar robót – Pawilon nr 5 - Modernizacja 6 pomieszczeń łazienek przy salach chorych 1.C.5 Przedmiar robót – Pawilon nr 5 - Zmiana lokalizacji pokoju zabiegowego 1.C.6 Przedmiar robót – Pawilon nr 5 - Wymiana posadzek 1.C.7 Przedmiar robót – Pawilon nr 5 - Modernizacja śluz przy salach chorych 1.C.8 Przedmiar robót – Pawilon nr 5 - Modernizacja łazienki personelu 1.C.9 Przedmiar robót – Pawilon nr 5 - Modernizacja kuchenki oddziałowej 1.C.10 Przedmiar robót – Pawilon nr 5 - Przygotowanie tras kablowych pod montaż systemu nadzoru 1.D Formularz cenowy – wg załącznika nr 1.D do oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości 7550,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1 do oferty - dołączyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.3 na wezwanie - Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów na wezwanie. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: 2.1 do oferty dołączyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2, 2.2. na wezwanie zamawiającego –  wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w punkcie III.2.2.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. musi wskazywać co najmniej jedną robotę budowlaną opisaną w ww. punkcie, z załączeniem dowodów, o których mowa powyżej. Wystarczające jest ujęcie w wykazie wraz z załączeniem dowodów - tylko robót potwierdzających spełnianie warunku. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy złożyć: 3.1 do oferty - dołączyć oświadczenie potwierdzające, że robota budowlana będzie wykonana zgodnie z dokumentacją projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, standardami BHP, zasadami wiedzy technicznej, wskazówkami i zaleceniami inspektorów nadzoru oraz sztuką budowlaną. Oświadczenie to zawiera się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. 3.2 na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach