Przetargi.pl
Budowa oświetlenia gminnego

Urząd Gminy w Damnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-231 Damnica, ul. Górna 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8113046 , fax. 059 8484435
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Damnicy
    ul. Górna 1 1
    76-231 Damnica, woj. pomorskie
    tel. 059 8113046, fax. 059 8484435
    REGON: 00053490200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia gminnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    (System zaprojektuj i wybuduj) Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. Wykonawca uzgodni z zamawiającym zaproponowane propozycję rozwiązania oświetlenia. Zamówienia podzielone jest na 2 części: Część 1 Wykonanie oświetlenia w Damnicy Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Damnicy. Długość odcinka, na którym zamontowane zostanie oświetlenie wynosi około 225 m. Zakres zamówienia obejmuje również sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia -zgodnie z Prawem Budowlanym, - w wyniku, których ma powstać przedmiotowe oświetlenie. Przewiduje się budowę 5 lamp ledowych o mocy 50 W każda - na nowych słupach, połączone podziemną linią YAKXS 4x25 mm?. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Planuje się włączenie do istniejącej szafki energetycznej wraz z jej dostosowaniem. Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę (zgłoszenia), Wykonawca przekaże zamawiającemu 1 egz. projektu budowlanego w celu uzyskania wstępnej opinii o zgodności opracowanej dokumentacji z przedmiotem zamówienia w zakresie ogólnych rozwiązań projektowych. Część 2 Wykonanie oświetlenia w Zagórzycy Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia drogowego na odcinku od boiska do budynków mieszkalnych w Zagórzycy. Długość odcinka, na którym zamontowane zostanie oświetlenie wynosi około 195 m. Zakres zamówienia obejmuje sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia -zgodnie z Prawem Budowlanym, - w wyniku, których ma powstać przedmiotowe oświetlenie. Przewiduje się budowę 3 lamp ledowych o mocy 50 W każda - na nowych słupach stożkowych, połączone podziemną linią YAKXS 4x25 mm,? w celu oświetlenia drogi gminnej. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Oświetlenie należy zaprojektować i wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Energa Operator nr P/16/033790 z dn. 07.07.2016 Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę (zgłoszenia), Wykonawca przekaże zamawiającemu 1 egz. projektu budowlanego w celu uzyskania wstępnej opinii o zgodności opracowanej dokumentacji z przedmiotem zamówienia w zakresie ogólnych rozwiązań projektowych. Zakres rzeczowy umowy (zakres 1 i 2) obejmuje: A/ Część projektowa: 1. Uzyskanie podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do opracowania projektów, o których mowa w zamówieniu - 1egz. w formie papierowej oraz 1egz. w formie elektronicznej, 2. Uzyskanie wszystkich niezbędnych przepisami prawa uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych. 3. Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę (zgłoszenia): a)wykonanie projektu technicznego w zakresie: -projektu budowlano-wykonawczego wraz z Informacją BIOZ w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lub DVD 4. Przygotowanie pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę (zgłoszenia) i uzyskanie pozwolenia / skutecznego zgłoszenia, 6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej, która w swojej treści zgodna będzie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z zachowaniem przepisów określonych w art. 29 i 30 ustawy. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz nazw własnych Wykonawca zobowiązany jest dopuścić oferowanie materiałów równoważnych wraz z opisem parametrów jakie musi spełnić oferowany materiał równoważny, 8. Dokumentacja musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i normami 9. Wykonawca przekaże dokumentację stanowiącą przedmiot zamówienia zgłoszoną do odbioru, wraz z wykazem opracowań oraz pisemnym oświadczeniem, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi jednocześnie przekaże on Zamawiającemu prawa autorskie do projektu. B/ Część wykonawcza 1. Organizację terenu budowy 2. Pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczenie obiektów w terenie, inwentaryzację powykonawczą, zgłoszenie do Nadzoru Budowlanego rozpoczęcia robót, wpisy w dzienniku budowy (jeżeli wymagane) 3. Wykonanie robót budowlanych wg dokumentacji technicznej 4. Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych. -Wszelkie użyte do wykonania zamówienia materiały powinny być I gatunku i powinny odpowiadać, co do jakości wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz projektu a także wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo budowlane. Na wbudowane materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikat zgodności i atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 5. Wszelkie roboty ziemne obejmują odtworzenie istniejącej nawierzchni 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody w uzbrojeniu podziemnym, jeżeli takie wystąpią w trakcie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=190784
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach