Przetargi.pl
BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W ULICACH H. POBOŻNEGO, PIASTÓW ŚL., I. PADEREWSKIEGO ORAZ B. KRZYWOUSTEGO W OBORNIKACH ŚLĄSKICH

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2015-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W ULICACH H. POBOŻNEGO, PIASTÓW ŚL., I. PADEREWSKIEGO ORAZ B. KRZYWOUSTEGO W OBORNIKACH ŚLĄSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z ułożeniem sieci kablowej oraz budową 40 punktów świetlnych w ulicach H. Pobożnego, Piastów Śl., I. Paderewskiego oraz B. Krzywoustego w Obornikach Śląskich. I. ZAKRES ROBÓT: 1) ręczne kopanie rowów dla kabli, 2) układanie rur osłonowych PCW o śr. 140 mm z przewiertami mechanicznymi, 3) układanie kabli w rowach kablowych i rurach osłonowych, 4) montaż uziomów poziomych, 5) montaż głowic kablowych, 6) wykonanie ściany oporowej, 7) montaż słupów oświetleniowych z osprzętem, 8) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego z osprzętem, 9) badania i pomiary wykonanej instalacji, 10) obsługa geodezyjna, 11) projekt organizacji ruchu, 12) montaż szafek oświetlenia ulicznego. Przedstawiony wyżej opis ma charakter informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ: - projekt budowlany, - specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót. Zamawiający sugeruje dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Roboty należy wykonać na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego opatrzonego pozwoleniem na budowę - DECYZJA NR 360/14 z dnia 29 kwietnia 2014 roku. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę ofert równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe określone przez Zamawiającego (przybliżone parametry minimalne) i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. II. INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i protokołami. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń, obsługi geodezyjnej i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Termin realizacji zadania: 31.12.2015 roku. Ostateczne rozliczenie w I kwartale 2016 roku. Wykonawca udzieli na wykonane roboty min. 36 miesięcy gwarancji. Termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2015 roku. Ostateczne rozliczenie i płatność ostatniej faktury nastąpi w I kwartale 2016 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl/Article/id,5336.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach