Gmina Prusice ogłasza przetarg
- Adres: 55-110 Prusice, Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3126224 , fax. 071 3126229
- Data zamieszczenia: 2013-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
Rynek 1 1
55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
tel. 071 3126224, fax. 071 3126229
REGON: 93193510600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Górowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem umowy jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Górowo. 2.Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje budowę oświetlenia drogowego w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej na terenie działek nr 481, 473, 484, 463, 460, 149, 485, 386 w miejscowości Górowo, w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa w tym przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5.Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia techniczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału bądź urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenie techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 8.Zakres robót, odpowiedzialność i obowiązki Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1)organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). 2)oznakowanie robót wg projektu organizacji ruchu, 3)odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 4)obsługę geodezyjną, wyłączenia prądu, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną, 5)właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 6)po zakończeniu robót doprowadzenie teren wokół budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1)Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2)Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4)Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5)Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 2 500,00 PLN. 6)Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl/rok 2013
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa doświetlenia przejść dla pieszych i chodników
Dodano: 2016-07-21 - Budowa i przebudowa (modernizacja) oświetlenia ulicznego ul. Kłodzka od skrzyżowania z ul. Kwiatkowskiego do ul. Węglowa Wola w Nowej Rudzie.
Dodano: 2016-07-04 - Wymiana wyeksploatowanych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Zgorzelca - wymiana oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą na ul. Energetyków w Zgorzelcu
Dodano: 2016-07-01 - Modernizacja oświetlenia ulicznego u zbiegu ulic Paderewskiego, Iwaszkiewicza , Zaciszna w Oławie
Dodano: 2016-06-08 - Modernizacja i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w Kamiennej Górze na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego
Dodano: 2016-06-01 - Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Złotoryja
Dodano: 2016-05-30 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Witoszów Dolny, Bojanice, Lubachów, Gogołów, Bystrzyca Górna, Jagodnik
Dodano: 2016-04-15 - Wymiana wyeksploatowanych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Zgorzelca - wymiana oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą oraz szafą oświetleniową przy ul. Mickiewicza, Słowackiego i Konopnickiej w Zgorzelcu
Dodano: 2016-04-14 - Budowa oświetlenia ul. Jesiennej, Letniej, Wiosennej, Zimowej i Czerwonej
Dodano: 2016-04-14 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ROZBUDOWIE LINII ENERGETYCZNYCH Z PUNKTAMI OŚWIETLENIA DROGOWEGO W M. KIEŁCZÓW, ULICA AKACJOWA I ODC. UL. BRZOZOWEJ ORAZ W M. DOBROSZÓW OLEŚNICKI, DZ. NR 372, 259, GMINA DŁUGOŁĘKA
Dodano: 2016-03-25