Przetargi.pl
„Budowa oświetlenia drogowego w m. Stary Żagań"

Urząd Gminy w Żaganiu ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Armii Krajowej
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 777 021, , fax. 683 772 336
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żaganiu
    Armii Krajowej 9
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 683 777 021, , fax. 683 772 336
    REGON: 000542184

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa oświetlenia drogowego w m. Stary Żagań"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w m. Stary Żagań na terenie Gminy Żagań dz. nr 49, 284/2, 47/16,46/6, 51, 53/6 a) Ułożenie linii kablowej o długości ok.630m b) Montażu 28 słupów oświetleniowych , stalowych, malowanych proszkowo w kolorze szarym o wys. 7m na fundamentach prefabrykowanych c) Montażu 1 wysięgnika rurowego , mocowanego na słupie –wysięgnik dwuramienny d) Montażu 27 opraw oświetlenia zewnętrznego –oprawa LED z optyka drogową e) Montażu 2 opraw oświetlenia zewnętrznego – oprawa LED z optyką drogową (wysięgnik dwuramienny). Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz technologie ich wykonania , wymagania materiałowe , projekt zagospodarowania terenu zostały określone w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo w przedmiarach robót załączonych do SWIZ. Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją i dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie w budowie. Dostarczone przez zamawiającego przedmiary nie stanowią podstawy do wyceny robót są jedynie elementem pomocniczym i nie wyklucza się pominięcia w nich elementów potrzebnych do zrealizowania zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr7 do SIWZ. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest wykonać oraz zapewnić dodatkowo: -wytyczenie obiektów geodezyjnych i dozór geodezyjny wraz z pełną dokumentacją powykonawczą, -uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w myśl art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 ze zm.)osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia będą wykonywały prace budowlano-montażowe, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie ,kierujących budową z wymaganiami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną oraz dostawców materiałów budowlanych. 2) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa wart. 29 ust. 3a ustawy Pzp osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- składane w terminie 3 dni od podania informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej zamawiającego 2) Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy i składania podpisu na ofercie (jeśli dotyczy) 3) Zobowiązanie innego podmiotu (jeśli dotyczy) 4) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO ( jeśli dotyczy) 5) Kosztorys ofertowy wraz z podaniem wysokości stawek kalkulacyjnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach