Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w ramach zadań w miejscowościach: Wysoki Kościół, Krzyżanowice, Malin, Pierwoszów, Ligota Piękna, Rogoż gm. Wisznia Mała. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowa oświetlenia w miejscowości Wysoki Kościół ul. Parkowa a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 96 mb b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m z wysięgnikami o długości 0,5m – 2 szt. c) montaż opraw ledowych – 2 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 e) podłączenie zasilania z istniejącego słupa oświetleniowego 2. Budowa oświetlenia w miejscowości Pierwoszów ul. Ogrodowa a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 183 mb b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 5 m z wysięgnikami długości 1,0m – 4 szt. c) montaż opraw ledowych – 4 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 e) podłączenie zasilania z istniejącego słupa oświetleniowego 3. Budowa oświetlenia w miejscowości Ligota Piękna Al. Brzozowa a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 33 mb b) ustawienie słupów aluminiowych anodowych okrągłych kolor inox o wysokości 5m – 1 szt. z wysięgnikami o długości 0,5m – 2 szt. c) montaż opraw ledowych – 2 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 e) podłączenie zasilania z istniejącego słupa oświetleniowego 4. Budowa oświetlenia w miejscowości Rogoż ul. Wierzbowa a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 65 mb b) ustawienie słupów aluminiowych anodowych okrągłych kolor inox o wysokości 7 m z wysięgnikami o długości 0,5m – 1 szt. c) montaż opraw ledowych – 1 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 e) podłączenie zasilania z istniejącego słupa oświetleniowego 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja: A. Dokumentacja projektowa: 1. Budowa oświetlenia w miejscowości Wysoki Kościół ul. Parkowa a) Projekt budowlany pn: Budowa oświetlenia drogowego ul. Parkowa w miejscowości wysoki Kościół opracowany przez: JAMP S.C. Roman Rawiak, Rafał Połeć wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 967/17 z dnia 27.10.2017r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego b) Projekt budowlany pn: Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego w m. Wysoki Kościół ul. Parkowa opracowany przez: Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Ryszard Skwierzyński – na zgłoszenie c) Projekt wykonawczy d) Specyfikacje techniczne 2. Budowa oświetlenia w miejscowości Pierwoszów ul. Ogrodowa a) Projekt budowlany pn: Oświetlenie drogowe w miejscowości Pierwoszów ul. Ogrodowa opracowany przez: ZIE Energia wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 912/16 z dnia 10.11.2016r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego. b) Projekt wykonawczy 3. Budowa oświetlenia w miejscowości Ligota Piękna Al. Brzozowa a) Projekt budowlany pn: Przebudowa drogi w miejscowości Ligota Piękna ul. Aleja Brzozowa opracowany przez DROGTIM Adam Pawłucki wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 200/18 z dnia 07.03.2018r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego b) Projekt wykonawczy 4. Budowa oświetlenia w miejscowości Rogoż ul. Wierzbowa a) Projekt budowlany pn: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rogoż opracowany przez KMS Marek Żelawski wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 216/19 z dnia 07.03.2018r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego b) Projekt wykonawczy B. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) C. Zakresy rzeczowe robót dla każdego projektu – zał. Nr 7 D. Specyfikacja drogowej oprawy LED – zał. Nr 8 E. Specyfikacja sterowników do szafki oświetleniowej – zał. Nr 9 F. Przedmiary robót – zał. Nr 11 Uwaga!!!! Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano – wykonawczym B. Warunki realizacji zamówienia 1) Wykonawca ustanowi Kierownika budowy na własny koszt, 2) Wykonawca zorganizuje na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 3) Wykonawca zapewni bieżącą i powykonawczą obsługę geodezyjną przez uprawnione służby geodezyjne, 4) Wykonawca wykona oznakowanie i zabezpieczenie dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg oraz dokonywanie z nimi ustaleń szczegółowych i odbiorów, 5) Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, 6) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi niezbędne badania, odbiory oraz skompletuje i przekaże Zamawiającemu dokumentację obejmującą zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 7) Wykonawca uzyska decyzję pozwolenie na użytkowanie inwestycji przed wykonaniem całości robót. 8) Wykonawca zapewni naprawę niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 9) Wykonawca uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót. 10) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 poz. 266 ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202 ze zm.). 11) Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST), SIWZ. 12) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 13) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 4) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach