Przetargi.pl
ROZBUDOWA BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZIMNEJ WODZIE

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZIMNEJ WODZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zimnej Wodzie” na terenie działki nr 84, adres inwestycji: 59-307 Raszówka, Zimna Woda 13. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy istniejącego budynku ochotniczej straży pożarnej od strony północnej na całej długości budynku OSP w części ze świetlicą. Istniejący budynek składa się z części garażowej oraz pomieszczeń gospodarczych i zaplecza socjalno-sanitarnego. Planowana rozbudowa będzie pełnić funkcję administracyjno-socjalną dla OSP. W ramach rozbudowy przewiduje się wymianę istniejącego pokrycia dachu nad częścią ze świetlicą z gontu bitumicznego na blachodachówkę w kolorze ceglastym. Nowowybudowany segment wyposażony będzie w instalacje wewnętrzne (wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, gazowej oraz wentylacji mechanicznej) oraz instalację odgromową. Ze względu na kolizję istniejącego przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej z projektowanym budynkiem przyłącza należy przebudować. Źródłem ciepła dla budynku będzie kocioł gazowy wiszący jednofunkcyjny kondensacyjny (z zamkniętą komorą spalania) o mocy 24kW z pełną automatyką i wyposażeniem. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: • wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeniowych oraz zamurowań w celu połączenia istniejącego obiektu z dobudowywanym segmentem, • wykonanie ław fundamentowych fundamentowych żelbetowych monolitycznych z betonu, • wykonanie ścian fundamentowych gr.36 cm - z bloczków betonowych gr.24cm na zaprawie cem.-wap., ocieplone styropianem ekstrudowanym, gr.12cm; • wykonanie ścian zewnętrznych parteru gr. 39 cm – bloczki z betonu komórkowego gr. 24cm na zaprawie systemowej, ocieplone wełną gr. 15cm. • wykonanie stropu drewnianego o konstrukcji z belek drewnianych 10x18cm w rozstawie co max 60cm, wypełniony wełną mineralną (15+10cm); • wykonanie konstrukcji dachu płatwiowo - krokwiowego, pokrycie dachu – blacha dachówkowa w kolorze ceglastym; • wymiana istniejącego pokrycia dachu nad częścią ze świetlicą z gontu bitumicznego na blachodachówkę w kolorze ceglastym; • dostawa i montaż aluminiowej i płycinowej ślusarki drzwiowej oraz okiennej z PCV; • wykończenie obiektu: posadzki, tynki, malowanie, parapety, okładziny zewnętrzne, obróbki blacharskie itd. • wykonanie instalacji wewnętrznych wraz z instalacją wentylacji mechanicznej, • szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach istniejących po wymianie instalacji w miejscach po bruzdach, po wyburzeniach i demontażach doprowadzenie ścian do stanu sprzed kucia; • wykonanie przebudowy istniejących instalacji zewnętrznych kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, • wykonanie utwardzenia przy wyjściu z budynku od strony północnej, wykonanie opaski przy rozbudowanym obiekcie o szer. 50cm z kostki betonowej; • uporządkowanie terenu wraz z odtworzeniem terenów zieleni. Uwaga: • z uwagi na prowadzenie robót w obiekcie czynnym należy uwzględnić konieczność prowadzenia robót w sposób pozwalający na pracę OSP. Wykonawca obowiązany jest ustalić z Użytkownikiem sposób i czas realizacji robót jak najmniej kolidujący z funkcjonowaniem remizy. Podczas prowadzenia robót należy zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom budynku. • tymczasowy zjazd z drogi na teren realizacji inwestycji należy wykonać po uzyskaniu zgody i uzgodnieniu warunków z właścicielem nieruchomości oraz z użytkownikiem obiektu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona ze SIWZ dokumentacja projektowa w tym projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy wyceny oferty. 3.W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 4.Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. 5.Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), zostały szczegółowo określone w SIWZ i wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia z którego Wykonawca może skorzystać stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 4). 2. DO OFERTY ZAŁĄCZYĆ: Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach