Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Nowa Ruda poprzez budowę oświetlenia drogowego w miejscowości Ludwikowice Kłodzkie etap I

GMINA NOWA RUDA ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWA RUDA
    ul. Niepodległości 2
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    REGON: 000536580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Nowa Ruda poprzez budowę oświetlenia drogowego w miejscowości Ludwikowice Kłodzkie etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenie drogi w Ludwikowicach Kłodzki wzdłuż ul. Jana Kasprowicza wykonane będzie z użyciem opraw typu LED o mocy 40W montowanymi na słupach stalowych ocynkowanych wysokości 8m i 5m z wysięgnikiem i fundamentem prefabrykowanym. Całkowita długość wykopu dla linii kablowej w wyniesie 681,5m, a długość kabla ułożonego linią falistą w wykopie wyniesie ok. 817 m. Przyłącze do obwodu oświetlenia będzie wykonane według odrębnego opracowania Tauron Dystrybucja S.A. Z wykonywanego przez Tauron Dystrybucja S.A. zestawu złączowo-pomiarowego należy wykonać zasilanie szafy oświetlenia ulicznego kablem YAKXs 4x25 mm2 ułożonym w ziemi na głębokości 0,7m. W wykopie razem z kablem ułożyć należy bednarkę FeZn 25x4 mm. Słupy oświetlenia ulicznego należy sytuować tak, aby lico słupa było oddalone od krawędzi jezdni nieograniczonej krawężnikiem min 1,5m.Łącznie przewiduje się budowę 24 szt. punktów oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej. Rozmieszczenie słupów i trasę kabli energetycznych pokazano w części rysunkowej zagospodarowania terenu. Inwestycja ma charakter typowy dla tego typu inwestycji (oświetlenie uliczne). Należy zastosować typowe rozwiązania techniczne i materiały zgodne z wymaganiami przy tego typu realizacjach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego:Prowadzony w Gospodarczym Banku Spółdzielczym Radków z/s w Nowej Rudzie, ul. Radkowska 4, 57-402 Nowa Ruda, Numer konta : 62 9536 0001 3001 0006 7351 0005 w tytule przelewu podając:„Budowa oświetlenia led Ludwikowice”Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).Poza innymi określonymi w niniejszej SWZ przesłankami dotyczącymi wykluczenia wykonawcyz postępowania o udzieleniem zamówienia, z postępowania wyklucza się wykonawców w stosunkudo których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach