Przetargi.pl
Budowa oświetlenia dróg na terenie gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2015-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia dróg na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia dróg na terenie gminy Stare Babice. 2.Zamówienie zostało podzielone na 6 Części opisanych poniżej: 1)Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu YAKXS 4x35 w ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Żurawiowe Mokradła, Białej Brzozy, Świerkową, Łosiowe Błota, Wierzbową w Kwirynowie. 2)Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu YAKXS 4x25 w ciągu drogi gminnej w m. Blizne Łaszczyńskiego. 3)Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu YAKXS 4x25 w ciągu drogi gminnej stanowiącej ul. Hetmańską w Lipkowie. 4)Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu AsXSn 2x25 w ciągu drogi gminnej stanowiącej ul. Agawy (odc. Od ul. Białej Brzozy do ul. Pohulanka) w Kwirynowie. 5)Budowa napowietrzno-kablowej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu AsXSn 4x25+YAKXS 4x25 w ciągu drogi powiatowej - ul. Ogrodnicza w Babicach Nowych. 6)Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV - montaż przewodu typu AsXSn 2x25 na istniejących słupach linii komunalnej w ciągu drogi gminnej stanowiącej Trakt Królewski na odcinku ul. Źródlana z ul. Wschodzącego Słońca w Borzęcinie Małym. 3.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w dokumentacji projektowej odrębnej dla każdej Części. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dla każdego z zadań (części opisanych powyżej) m. in. następujących robót budowlanych oraz czynności: 1)roboty ziemne, 2)montaż przewodów oświetleniowych, 3)ułożenie kabli zasilających oraz instalacji uziemnienia, 4)dostawa i montaż słupów oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi (nie dotyczy części nr 6), 5)instalacja niezbędnego osprzętu zasilającego i pomiarowego, 6)wykonanie pomiarów parametrów instalacji i uruchomienie oświetlenia, 7)zgłoszenie wykonania linii oświetlenia i uzgodnienie włącznia oświetlenia z PGE zgodnie z warunkami technicznymi i umową o przyłączenie, 8)całkowita obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 9)uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, 10)przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej dla każdego zadania oddzielnie (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu). 4.Warunki wykonania pracy i obowiązki Wykonawcy: 1)Wykonawca w trakcie realizacji zadania 1 - budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu YAKXS 4x35 w ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Żurawiowe Mokradła, Białej Brzozy, Świerkową, Łosiowe Błota, Wierzbową w Kwirynowie zobowiązany jest w trakcie wykonywania robót umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. Każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgodnić należy indywidualnie z właścicielem posesji. Wykonawca zobowiązany jest również do skonsultowania z mieszkańcami sposobu przeniesienia roślin znajdujących się przed posesją a po wykonaniu prac przywróci teren do stanu sprzed budowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody poniesione przez mieszkańców związane z realizowaniem przedmiotu umowy. 2)Wszystkie zdemontowane lampy (bez wysięgników i słupów) wykonawca przekaże do siedziby zamawiającego. 3)Wykonawca w trakcie realizacji zadania 2 - budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu YAKXS 4x25 w ciągu drogi gminnej w m. Blizne Łaszczyńskiego zobowiązany jest do ustalenia z mieszkańcami dostępu do prywatnych posesji oraz w trakcie wykonywania robót umożliwi mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. Wykonawca zobowiązany jest również do skonsultowania z mieszkańcami sposobu przeniesienia roślin znajdujących się na posesji a po wykonaniu prac przywróci teren do stanu sprzed budowy. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenów prywatnych po skończeniu prac. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody poniesione przez mieszkańców związane z realizowaniem przedmiotu umowy. 4)Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu umowy, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 5)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu umowy personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową. 7)Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do placu budowy oraz dostęp do energii elektrycznej. 8)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 9)W miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi urządzeniami infrastruktury technicznej Wykonawca musi prowadzić roboty zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii ZUD. 10)W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem. 11)W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. Każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgodnić należy indywidualnie z właścicielem posesji. 12)Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 13)Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 14)Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 15)Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 16)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)organizacji i wykonywania prac, b)zabezpieczenia interesów osób trzecich, c)ochrony środowiska, d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę (każdą z Części, na którą składa ofertę) wadium w wysokości: Część nr 1 - 7 500 zł Część nr 2 - 1 000 zł Część nr 3 - 2 500 zł Część nr 4 - 500 zł Część nr 5 - 1 500 zł Część nr 6 - 500 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Najdłuższa rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach