Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Stefana Banacha 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8432872 , fax. 059 8433129
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku
ul. Stefana Banacha 12 12
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8432872, fax. 059 8433129
REGON: 77161404400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inwestor Zastępczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ogródka jordanowskiego na terenie osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego w rejonie ulic Sołdka-Herbsta w Słupsku - opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego i wykonanie ogródka jordanowskiego (plac zabaw dla dzieci) wraz z pieszym ciągiem komunikacyjnym (chodnik) na terenie osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego w rejonie ulic Sołdka-Herbsta w Słupsku, zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym. Powierzchnia ogródka jordanowskiego wynosi ok. 311 m2 (wg planu zagospodarowania terenu). Powierzchnia ciągu pieszego wynosi około 56 m2 - 28 m długości x 2 m szerokości. Teren lokalizacji inwestycji znajduje się w zachodniej części Słupska w rejonie ulic Sołdka- Herbsta, na terenie działki 15/67, na obszarze realizowanego wielorodzinnego osiedla mieszkaniowego (budynki w trakcie budowy, jak również zamieszkałe). Zamówienie obejmuje: - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oraz uzyskaniu dla niego opinii i uzgodnień w wynikających z obowiązujących przepisów, - sporządzenie informacji Bioz, - sporządzenie planu BiOZ; - wykonanie robót budowlanych wraz z montażem urządzeń zabawowych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych Zamawiający jest w posiadaniu decyzji zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu osiedla wraz pozwoleniem na budowę nr 134/207 z dnia 26.04.2007r. obejmującej również budowę budynku wielorodzinnego nr 6. Szczegółowy zakres robót - wg programu funkcjonalno - użytkowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000 PLN słownie: trzy tysiące złotych 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj. - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech ogródków jordanowskich (placów zabaw) oraz jednego obiektu zewnętrznego z nawierzchnią syntetyczną (np. ogródek jordanowski, plac zabaw, boisko itp.), nawierzchnia syntetyczna może dotyczyć jednego z wykazanych ogródków , wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - dysponują kierownikiem budowy branży budowlanej posiadającym odpowiednie uprawnienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia : - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. - spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2. 6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 . b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3 c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech ogródków jordanowskich (placów zabaw) oraz jednego obiektu zewnętrznego z nawierzchnią syntetyczną (np. ogródek jordanowski, plac zabaw, boisko itp.), nawierzchnia syntetyczna może dotyczyć jednego z wykazanych ogródków. b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4. c) Wskazanie osoby - kierownika budowy branży budowlanej którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności. d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. a) Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnego zaświadczenia o przynależności do Izby Budowlanej osoby wskazanej w pkt c) 3) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, (rozdz. V. pkt 1 ppkt 3): a) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum100.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy przystani kajakowej na terenie Gminy Suchy Dąb w ramach przedsięwzięcia Pomorskie Szlaki Kajakowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy dróg i chodników wraz z odwodnieniem oraz infrastrukturą wodno-kanalizacyjną
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla modernizacji ul. Długiej i Długiego Targu w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla inwestycji realizowanej w projekcie Pomorskie Szlaki Kajakowe - Kajakiem przez Żuławy
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych dla budowy oświetlenia drogowego
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie terenu wzdłuż plaży wschodniej - wzdłuż klifu wraz z połączeniem z drogą - ul. Wczasową w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie terenu lasku przy Trakcie Solidarności w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dojść do plaży zachodniej zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie wydm w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie terenu leśnego w rejonie ulic: Rybackiej i Wczasowej w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie terenu parku leśnego u zbiegu ulic: Wilczej i Kościelniaka w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2016-07-27