Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg
- Adres: 05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47/12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6643091 , fax. 048 6642103
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
ul. Józefa Piłsudskiego 47/12 47/12
05-600 Grójec, woj. mazowieckie
tel. 048 6643091, fax. 048 6642103
REGON: 00052479500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej do działek i posesji przy ul. Niepodległości w Grójcu na odcinku od ul. Słowackiego do ul. Granicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja przedsięwzięcia obejmuje: kanały z rur PVC jednorodnych SN8 o średnicach: fi160 mm - 88 m fi200 mm - 77 m prowadzenie rur PVC w rurach ochronnych stalowych fi 300 mm - 39 m wprowadzenie rur fi 160 i fi 200 w rurach ochronnych na płozach PE system raci - 36 m Całkowita długość liniowa odcinków sieci kanalizacyjnej: studzienki połączeniowe fi 120 cm w technologii mieszanej tj. z dolną częścią wylewaną na mokro z betonu B25, z włazami o nośności 25T (z wypełnieniem betonowym) - kpl. 7 studzienki inspekcyjne PVC fi 425 mm - kpl. 2 wraz z robotami przygotowawczymi i towarzyszącymi: roboty pomiarowe włączenia odcinków sieci do istniejących studni kontrolno - rewizyjnych fi 200 mm - szt. 4 wykonanie przecisków przewiertów kontrolowanych precyzyjnych fi 300/l w ul. Niepodległości o łącznej długości L=78,5 m zabetonowanie dna studzienek /kinety/- 7 szt. zabezpieczenie i założenie rur ochronnych typu AROTA na kable energet. WN 6 szt. zabezpieczenie i założenie rur ochronnych dwudzielnych PVC na kable telekomunikacyjne - 6 szt. zabezpieczenie gazociągów fi 25 ÷ 40 mm na czas budowy- 4 szt. rekultywacja terenów zielonych /na działkach/ ~ 80 m2 zerwanie i odtworzenie nawierzchni chodników z kostki Polbruk -36 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324604
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia., wykażą, że zrealizowali w ostatnich 5 latach roboty o podobnym charakterze, zakresie i wartości nie mniejszej jak przedmiot zamówienia i potwierdzą to referencjami od zamawiających, udzielą min. 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (na załączonym druku) 2) uproszczony kosztorys ofertowy (wg dołączonego kosztorysu ślepego - przedmiaru robót), z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne na okres związania ofertą zaświadczenie o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa); 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 7) Wykaz zrealizowanych przez oferenta jako wykonawcy robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie(potwierdzonych referencjami inwestorów lub użytkowników). 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesące przed upływem terminu składania ofert; 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy PZP (oświadczenie w załączeniu); 11) harmonogram rzeczowo - finansowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.grojecmiasto.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wymiana wodomierzy na wodomierze z odczytem radiowym w zasobach ZGN
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu balkonów, pomieszczenia 129A oraz wykonanie otworów okiennych w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1
Dodano: 2016-06-07 - KZB Jarosław: Wykonanie instalacji ciepła technologicznego w ramach zadania 43 181 Rzeszów.
Dodano: 2016-01-12 - Wykonanie remontu pomieszczenia 308a w Wydziale Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1
Dodano: 2015-11-04 - Wykonanie umocnienia oraz odwodnienia wzgórza Loret zlokalizowanego częściowo w drodze powiatowej nr 3770W (ul. Wojska Polskiego w Sierpcu) - Etap II
Dodano: 2015-08-31 - Przebudowa sanitariatów w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 10
Dodano: 2015-07-09 - Wykonanie robót instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przyłączy zewnętrznych w budynku koszarowym nr 3 w Wałczu (zad. 16120).
Dodano: 2015-06-19 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 203 przy ul. Ks. Skorupki 8 w Warszawie (znak sprawy ZP- 58/15)
Dodano: 2015-06-17 - Wykonanie robót instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przyłączy zewnętrznych w budynku koszarowym nr 3 w Wałczu (zad. 16120)
Dodano: 2015-06-02 - Wykonanie umocnienia oraz odwodnienia wzgórza Loret zlokalizowanego częściowo w drodze powiatowej nr 3770W (ul. Wojska Polskiego w Sierpcu) - Etap I
Dodano: 2014-10-01