Wójt Gminy Skórzec ogłasza przetarg
- Adres: 08-114 Skórzec, ul. Siedlecka 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6312891 , fax. 025 6312891
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Skórzec
ul. Siedlecka 3 3
08-114 Skórzec, woj. mazowieckie
tel. 025 6312891, fax. 025 6312891
REGON: 00054669600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://republika.pl/gminaskorzec
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 360915W, droga wojewódzka nr 803 - Kolonia Dąbrówka Wyłazy-Dąbrówka Wyłazy w miejscowosći Dąbrówka Wyłazy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 360915W, droga wojewódzka nr 803- Kolonia Dąbrówka Wyłazy-Dąbrówka Wyłazy, w miescowości Dąbrówka Wyłazy. Zakres zamówienia: 1. roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych drogi na odcinku 1,45km 2. roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi w ilości 3.760 m3 3. wykonanie ścianek czołowych przepustów rurowych pod zjazdami w ilości 6 szt 4. ręczne formuowanie nasypów z ziemi dostarczonej samochodami samowyładowawczymi w ilości 281 m3 5. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie przy użyciu walca wibracyjnego o łącznej pow. 8.354,87 m2 6. mechaniczne wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie o gr. po zagęszczeniu 25 cm o łącznej pow. 624 m2 7. mechaniczne wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie gr. warstwy po zagęszczeniu 30 cm o łącznej powierzchni 7.730,87 m2 8. wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. warstwy po zagęszczeniu 25 cm o łącznej pow. 574 m2 9. wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm - o łącznej pow. 7.582,32 m2 10. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa wiążąca o gr. 4 cm) o łącznej pow. 7.408,51 m2 11. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa ścieralna o gr. 4 cm) o łącznej pow. 7.234,90 m2 12.planowanie powierzchni skarp i korony nasypów o łącznej pow. 2.812,16 m2 13. humusowanie skarp z obsianiem o gr. humusu 5 cm o łącznej pow. 1.367,06 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 07.07.2009r. do 9.30 wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują przynajmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci drogowej wraz z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - branży drogowej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót budowlanych. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzające dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokołu odbioru. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontrakrowej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków do oterty należy dołączyć: 1. aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okręslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - Załącznik nr 2 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia posepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy zamówiena o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia- branży drogowej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót budowlanych będzie nie ważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania, np. referencje, protokoły odbioru - Załącznik nr 3 8. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym przynajmniej 1 osoba do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności budowy dróg wraz z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa - Załącznik nr 4. 9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://republika.pl/gminaskorzec
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej w Stoczku - ul. Armii Krajowej, działki nr ew. 876/8, 876/12, 876/13, 90
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa nawierzchni wewnątrzzakładowego szlaku komunikacyjnego w Leśnictwie Otwock w oddziałach 181-185
Dodano: 2016-07-15 - Utwardzenie terenów w Gminie Cegłów
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa drogi gminnej nr 420736W w m. Stare Lipki, gm. Stoczek - etap I - odcinek o dł. 557mb
Dodano: 2016-05-24 - Modernizacja nawierzchni części dojazdów: gospodarczo-pożarowego L46P w leśnictwie Leśniakowizna oraz pożarowych L4P i L6P w leśnictwie Fidest
Dodano: 2016-04-04 - Modernizacja nawierzchni dróg leśnych w Leśnictwie Rogalec - odcinek I (oddz. 51, 54) oraz w Leśnictwie Czarci Dół - odcinek II (oddz. 49), odcinek III (oddz. 19, 26, 35, 43).
Dodano: 2015-08-14 - Przebudowa wewnętrznego dojazdu gospodarczego w Leśnictwie Kolonia
Dodano: 2015-07-23 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strzeszewo, gmina Bieżuń - Etap II
Dodano: 2015-04-02 - Odnowa i rozwój miejscowości Cegłów poprzez zagospodarowanie i utwardzenie pla-ców wiejskich.
Dodano: 2015-02-10 - Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego -materiał wykonawcy
Dodano: 2014-09-02