Przetargi.pl
Budowa odcinków przykanalików ścieków sanitarnych w pasach drogowych w Ostrowcu Świętokrzyskim

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza 91
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2661200 , fax. 041 2661010
  • Data zamieszczenia: 2014-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2661200, fax. 041 2661010
    REGON: 29051335800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100 udziałów Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinków przykanalików ścieków sanitarnych w pasach drogowych w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu odcinków przykanalików sanitarnych w pasach drogowych dróg gminnych, prywatnych z włączeniem do istniejących pasach drogowych kanałów sanitarnych Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 44 przyłączy kanalizacyjnych o średnicy DN160 i DN200 podzielonych na dwa zadania cząstkowe. Zadanie nr 1. Budowa odcinków przykanalików ścieków sanitarnych w pasach drogowych, w obrębie ulic Niecałej, Bałtowskiej, Zbożowej wraz z przebudową wodociągu dn 100 w ulicy Niecałej na terenie Ostrowca Św. Przewiduje się wykonanie 22 szt. przykanalików w tym w pasach drogowych 642,85 m z tego PVC dn160 - 53,2m , PVC dn200 - 589,65 m W ramach zadania należy wykonać studzienki rewizyjne: - betonowe DN 1000mm z włazem typ D - 8 sztuk - z tworzywa PP/PCV DN 630 z włazem typ D 16 - sztuk W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących odcinków przykanalików ul. Bałtowska (nr 237a, 197, 199, 239a, 233, 359b, 229a, 229 2, 229 1 ) - budowa 9 odcinków przykanalików: ? 160 mm o łącznej długości 24,1 m oraz ? 200 mm o łącznej długości 293,6 m, ul. Niecała (nr 1, 4, 3, 5a, 8a, 9, 10 , 11, 12, 13a, 14) - budowa 11 odcinków przykanalików , ? 160 mm o długości 18,9 m, oraz ? 200 o długości 229,85 m ul. Zbożowa (nr 14b, 14c) - budowa 2 odcinków przykanalików ,? 160mm o długości 10,2 m , oraz ? 200 o długości 66,20 m Przykanaliki wykonać z rur kanalizacyjnych litych PVC dn 160x4,7 SN8, PVCdn200x5,9 SN8 łączonych na uszczelki gumowe. Rurociągi ułożyć na zagęszczonej podsypce piaskowej o grubości warstwy 15cm, a następnie obsypać piaskiem (i zagęścić) do wysokości 15 cm ponad wierzch rury. Przykanalik zakończyć korkiem na granicy nieruchomości która będzie podłączana do kanalizacji sanitarnej Na załamaniach trasy przykanalików należy wybudować studzienki rewizyjne. Nawierzchnię pasa drogowego ul. Zbożowej oraz Bałtowskiej należy odtworzyć i przywrócić do stanu pierwotnego. W zakresie robot na ul. Niecałej należy skoordynować z dokumentacją i przebudową wodociągu rozdzielczego . Roboty odtworzeniowe w ulicy Niecałej należy wykonać zgodnie z decyzją wydana przez zarządcę drogi, tj. odtworzenie przy użyciu kostki brukowej w kolorze szarym np. Behaton, grubości 8cm,na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3cm ,z okrawężnikowaniem z krawężników najazdowych. Podbudowa z kruszywa o grubości warstwy 20cm. na Dotychczasową nawierzchnie z trylinki należy rozebrać i przewieść do Wydziału Eksploatacji ulica Długa 14. W celu wykonania przykanalików w ulicy Niecałej należy wykonać przebudowę istniejącego wodociągu żeliwnego na wodociąg z rur PE 100 SDR 17 PN 10 . Łączna długość przebudowywanego wodociągu wynosi 232metrów. Do przebudowywanego wodociągu należy za pomocą typowych nawiertów NWZ 100/2 dokonać przełączeń 17 sztuk istniejących przyłączy wody. Istniejące przyłącza wody w pasie drogowym ulicy Niecałej też podlegają wymianie. Uzbrojenie wodociągu stanowić będą 2 hydranty ppoż dn 80mm wraz z zasuwami oraz zasuwa na włączeniu dn 100 z miękkim doszczelnieniem klina . Zbiorcze zestawienie rzeczowe przykanalików objętych zadaniem nr 1 wg załącznika nr 14 Przebudowa wodociągu w ulicy Niecałej odbywać się będzie na podstawie pozwolenia na budowę znak: AB-6740.982014.MD.z dnia 14.04.2014 roku. Budowa przykanalików odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia robót , zgodnie z art. 29a ust. 1,2 Ustawy-Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późn. zm. Zadanie nr 2. Budowa odcinków przykanalików ścieków sanitarnych w pasach drogowych, w ulicy Akacjowej, Miodowej, Rozleglej, Jarzębinowej, Opatowskiej, Podgórze, Sikorskiego w Ostrowcu Św. Przewiduje się 22 przykanaliki o w tym pasach drogowych 624,25 m z tego PVCdn160 - 86,45m , PVCdn200 - 537,80 m W ramach tego zadania należy wykonać 18 sztuk studzienek kanalizacyjnych, w tym: 8 sztuk z tworzywa sztucznego o średnicy ? 630 mm z włazem typ D 1 sztuka z tworzywa sztucznego o średnicy ? 425 mm z włazem typ D 9 sztuk studzienek wykonanych z betonu klasy C30/37 o średnicy ? 1000 mm z włazem typ D Budowa odcinków przykanalików w ramach robót dodatkowych obejmuje wykonanie : ul. Jarzębinowa (nr 10,12,14,16) - 4 odcinków przykanalików: ? 160 mm o łącznej długości 7,5m, ? 200 mm o łącznej długości 137,3m ul. Akacjowa (nr 17, 19a, 19, 21) - 4 odcinków przykanalików: ? 160 mm o łącznej długości 16,90 m, ? 200 mm o łącznej długości 164,65m ul. Akacjowa (nr 55, 57, 57a) - budowa 3 odcinków przykanalików: ? 160 mm o długości 8,9 m, ? 200 mm o łącznej długości 72,3m ul. Rozległa (nr 23g) - budowa 1 odcinka przykanalika ? 160 mm o długości 2,00 m, ? 200 mm o łącznej długości 86,20m (odcinek od ulicy Gajowej o długości 44,6 m z dwoma studzienikami rewizyjnymi Zamawijaacy wykonuje we własnym zakresie ul. Miodowa (nr 14,18) - budowa 2 odcinków przykanalików: ? 160 mm o długości 1,85 m, ? 200 mm o łącznej długości 58,4m (13 metrów przykanalika DN200 i studzienke rewizyjna DN1000na kanale w ulicy Miodowej - wykonał Zamawiający we własnym zakresie) ul. Zygmuntówka (nr 49) - budowa 1 odcinka przykanalika ? 160 mm o łącznej długości 6,5m ul. Sikorskiego (nr 67) - budowa 1 odcinka przykanalika ? 160 mm o długości 13,9m ul. Boczna (nr 5) budowa 1 odcinka przykanalika ? 160 mm o długości ? 6 m,0 ul. Opatowska (nr 37) budowa 1 odcinka przykanalika ? 160 mm o długości 4,3 m ul. Gierymskiego (nr 44) budowa 1 odcinka przykanalika ? 160 mm o długości 6,9 m ul. Podgórze (nr 23 , 31) budowa 2 odcinków przykanalików : ? 160 mm o długości 6,0m, ? 200 mm o długości 8,3 m ul. Furmańska (nr 16) - budowa 1 odcinka przykanalika o 160mm o długości 5,70 m Rurociągi ułożyć na zagęszczonej podsypce piaskowej o grubości warstwy 15cm, a następnie obsypać piaskiem (i zagęścić) do wysokości 15 cm ponad wierzch rury. Pprzykanaliki zakończyć korkiem na granicy nieruchomości która będzie podłączana do kanalizacji sanitarnej Na załamaniach trasy przykanalików należy wybudować studzienki rewizyjne. Nawierzchnię w pasach drogowych należy odtworzyć i przywrócić do stanu pierwotnego zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zarządcę drogi. Zbiorcze zestawienie rzeczowe przykanalików objętych zadaniem nr 2 wg załącznika nr 15 Budowa przykanalików odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia robót , zgodnie z art. 29a ust. 1,2 Ustawy-Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późn. zm. Projektowane kaskady z kształtek PCV przy studniach betonowych winny być obetonowane, kaskady z kształtek PCV przy studniach z tworzyw sztucznych nie wymagają betonowania. Zabezpieczenie rurociągu przed zamarzaniem- żużlem paleniskowym+ papa asfaltowa w przypadku gdy zagłębienie przykanalików będzie niewystarczające. Realizacja przykanalików winna być prowadzona w następujący sposób: - do 30 grudnia 2014 roku należy zrealizować 50% zakresu rzeczowego dla każdego zadania, - do 15 kwietnia 2015 roku należy zrealizować pozostałe 50% zakresu rzeczowego. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej, zapoznać się z terenem budowy i jego otoczeniem, jak również uzyskać niezbędne informacje dotyczące: ukształtowania i stanu istniejącego terenu budowy, uzbrojenia terenu w urządzenia podziemne i nadziemne, warunków hydrogeologicznych, możliwości urządzenia zaplecza technicznego we własnym zakresie i na własny koszt możliwości zasilania w energię elektryczną, wodę, itp. stanu dróg dojazdowych, innych danych potrzebnych dla sporządzenia oferty. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zapisami zawartymi w niniejszych warunkach. Roboty budowlano-montażowe muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz uwzględniać przepisy, m.in.: Ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623),Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43. poz. 430). Wykonawca będzie posiadał stosowne zezwolenia na gospodarowanie odpadami powstałymi w trakcie realizacji zamówienia. Jako wytwórca odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (t.j. Dz. U. z 2010 roku Nr 185 poz. 1243 ze zmianami) jest zobowiązany do zagospodarowania lub unieszkodliwiania odpadów we własnym zakresie, zgodnie z ich rodzajem - na własny koszt. Wykonawca wykona prace zabezpieczające obiekt, wywiezie materiał rozbiórkowy, wszystkie urządzenia, resztki materiałów, gruz i śmieci. Na Wykonawcy ciążą wszelkie obowiązki wynikające z cytowanej ustawy. Koszty wywozu, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową i dokumentacją projektową oraz poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego. W czasie prowadzenia robót należy zabezpieczyć dojścia i dojazdy do wszystkich budynków sąsiadujących z terenem budowy. Wykonawca zabezpieczy przed uszkodzeniem istniejące uzbrojenie terenu zgodnie z projektem i obowiązującymi normami. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ustawy o odpadach i na żądanie Zamawiającego winien przedstawić dowody zagospodarowania odpadów zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wszelkich badań wymaganych przepisami lub poleconych przez Przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej. Następstwa jakichkolwiek błędów spowodowanych przez Wykonawcę w wytyczeniu i wyznaczeniu robót zostaną, jeśli wymagać tego będzie poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. Sprawdzenie wytyczenia robót lub wyznaczenia wysokości przez Inspektora Nadzoru nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za ich dokładność. Wszelkie szkody i roszczenia osób trzecich powstałe w trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest naprawić i zaspokoić. Po wykonaniu robót należy doprowadzić teren budowy do właściwego stanu (pierwotnego lub zgodnego z projektem). Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, warunkami technicznymi realizacji zamówienia, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, Polskimi Normami i przepisami obowiązującymi w Polsce. Wykonawca winien przekazać przedstawicielowi Zamawiającego atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu na materiały stosowane do budowy przed ich wbudowaniem. W przypadku braku w/w dokumentów nastąpi wstrzymanie prac budowlanych z winy Wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane w budowie winny być w gatunku I. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić: koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 3 egz. dla Inwestora, w tym koszt opracowania powykonawczej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, wraz z naniesieniem na zasoby geodezyjne. Koszt inwentaryzacji powinien stanowić odrębną wyszczególnioną pozycję w kosztorysie ofertowym dla każdego przykanalika koszt odpowiednich ubezpieczeń robót, materiałów, sprzętu i innego mienia związanego z przeprowadzeniem robót oraz gwarancji, koszt przygotowania oraz likwidacji zaplecza budowy oraz oznakowania robót i placu budowy, koszty oznakowania terenu budowy oraz oznakowania robót, koszt odwodnienia wykopów, w przypadku występowania kolizji z istniejącymi mediami - koszt ich przebudowy, koszty wywozu, zagospodarowania materiałów rozbiórkowych, resztek materiałów, gruzu, śmieci itp. oraz ich utylizacji zgodnie z ich rodzajem, koszty przygotowania, dostarczenia i wbudowania materiałów, koszty przywrócenia terenów przyległych do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, koszt wszelkich badań, prób, pomiarów itp., niezbędnych do odbiorów przejściowych i odbioru końcowego robót, koszt zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót, koszt umieszczenia kanalizacji sanitarnej i urządzeń kanalizacyjnych w pasie drogowym, wszystkie podatki, opłaty itp., inne koszty uznane przez Wykonawcę za niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zakresu robót. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i zapisów zawartych w niniejszych warunkach. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji projektowej obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Pozostałe informacje 1) Zamawiający dopuszcza składania Ofert częściowych. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określają: 1. Wzór umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 9 do SIWZ 2. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do SIWZ 3. Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 11 do SIWZ 4. Przedmiary - załącznik nr 12 do SIWZ 5. Kosztorys Ofertowy - załącznik nr 13 do SIWZ 6. Zbiorcze zestawienie rzeczowe przykanalików objętych zadaniem nr 1 wg załącznika nr 14 do SIWZ 7. Zbiorcze zestawienie rzeczowe przykanalików objętych zadaniem nr 2 wg załącznika nr 15 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium; Ofertę należy zabezpieczyć poprzez wniesienie wadium w wysokości: Zadanie 1 : 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych), Zadanie 2 : 5 600 zł (pięć tysięcy sześćset złotych) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (złotych), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PEKAO S.A. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust .1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach