Przetargi.pl
Procedura postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy -Prawo zamówień publicznych - dla usług, które będzie prowadzone na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. 1 Maja 105
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 25 17 300 , fax. 041 25 17 306
  • Data zamieszczenia: 2014-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. 1 Maja 105 105
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 25 17 300, fax. 041 25 17 306
    REGON: 29114178100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupskarzysko.pl, http://pup.skarzysko.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa administracja zespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Procedura postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy -Prawo zamówień publicznych - dla usług, które będzie prowadzone na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku- Kamiennej ul. 1 Maja 105, 26-110 Skarżysko-Kamienna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529). 2. Zasady wykonywania usług, a także odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego ich wykonania określone są w: a) ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), b) rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545), c) rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468). 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV: 64110000-0 usługi pocztowe, 4. Ilekroć w niniejszym SIWZ jest mowa o przesyłkach pocztowych należy przez to rozumieć: a) ekonomiczne i priorytetowe przesyłki listowe nierejestrowane tj. przesyłki bez pokwitowania,b) ekonomiczne i priorytetowe przesyłki listowe rejestrowane tj. przesyłki nadane za pokwitowaniem (pokwitowanie odbioru).Przesyłki pocztowe zwane są dalej także przesyłkami. 5. Realizacja usług pocztowych, o których mowa w ust. 1-4, odbywać się będzie po przygotowaniu przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz sporządzeniu zestawienia ilościowego nadanych przesyłek nierejestrowanych oraz rejestrowanych. Wzory zestawień Strony ustalą przed zawarciem umowy. 6. Zestawienia ilościowe, o których mowa w pkt 5, sporządzane będą w dwóch egzemplarzach z przeznaczeniem: oryginał dla Wykonawcy, kopia dla Zamawiającego. Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach w sposób czytelny i trwały informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, określając jednocześnie rodzaj oraz znak opłaty. 7. Wykonawca jest zobowiązany do doręczania przesyłek pocztowych do adresatów bez ubytku i uszkodzenia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do doręczania przesyłek pocztowych skierowanych do Zamawiającego - Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej ul. 1 Maja 105, 26-110 Skarżysko-Kamienna w uzgodnionych godzinach, tj. pomiędzy godzinami 7.30 - 9.00 od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek objętych przedmiotem zamówienia z siedziby Zamawiającego - Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej ul. 1 Maja 105, 26-110 Skarżysko-Kamienna w uzgodnionych godzinach, tj. pomiędzy godzinami 14.15 - 14.45 od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy. W uzasadnionych (wyjątkowych) przypadkach, za uzgodnieniem obu stron, dopuszcza się możliwość odbioru bądź nadania przesyłek pocztowych w godzinach innych niż wyżej wymienione. Wykonawca w miejscowościach: Bliżyn, Suchedniów, Łączna, Skarżysko-Kościelne musi dysponować po minimum jednej placówce służącej do odbioru przesyłek awizowanych czynnej minimum 6 godzin dziennie od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy oraz przynajmniej czterema placówkami służącymi do odbioru przesyłek awizowanych w miejscowości Skarżysko-Kamienna położonymi w różnych częściach miasta czynnymi minimum 7 godzin dziennie od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy.Zamawiający wskazuje, że w ramach przedmiotu zamówienia będzie nadawał również przesyłki wymagające zastosowania przepisu art. 57 § 5 pkt 2 KPA oraz art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej. Zamawiający będzie stosował druki zwrotnego potwierdzenia odbioru własnego nakładu w związku z wytycznymi jednostek nadrzędnych. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może skorzystać przy wysyłce korespondencji z druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do siedziby Zamawiającego bezpłatne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO). Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania jednostki organizacyjnej lub placówki w każdej gminie znajdującej się na terenie działalności Zamawiającego, umożliwiającej adresatom korespondencji awizowanej jej odbiór. Zamawiający sporządza jeden wykaz przesyłek nadawanych i nie dopuszcza możliwości wyłączenia ww przesyłek z zakresu przedmiotu zamówienia, natomiast dopuszcza możliwość rozdzielenia nadawanych przesyłek pocztowych ich wyodrębnienia w wykazie przesyłek nadawanych z zastosowaniem art. 57 par. 5 pkt 2 KPA oraz art. 12 par. 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej.9. Zamawiający nie wyraża zgody na przepakowywanie korespondencji. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek. Nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. 10.Zamówienie będzie realizowane od dnia 01.10.2014 r. do dnia 30.09.2015 r. 11. Wykonawca zapewni doręczanie przesyłek pocztowych nadanych przez Zamawiającego na całym terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami.12. Przedmiot zamówienia obejmuje także zwrot Zamawiającemu niedoręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. Po upływie terminu odbioru przesyłka (w przypadku jej nieodebrania przez adresata) zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym obowiązywać będą zasady określone w przepisach międzynarodowych. 13. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowanie przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę (także drugie awizo) stosownie do przepisów:Kodeksu podstępowania administracyjnego (Rozdział VII).- Dz. U. z 2013 r., poz. 267,Kodeksu postępowania karnego - Dz. U. z 1997 r., Nr 89, poz. 555 z późn. zm.,Kodeksu postępowania cywilnego - tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 101.,Prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi - Dz.U. z 2012 r. poz. 270 z późn. zm.14. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. Do biegu terminu nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy.15. W przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłki bądź niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu należne odszkodowanie i inne roszczenia, zgodnie z przepisami rozdziału 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529).16. Wykonawca musi posiadać w całym okresie wykonywania zamówienia umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia. W tym okresie Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu do okazania ww. umowę ubezpieczenia na każde jego żądanie. 17. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania.18.Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji, z zastrzeżeniem, że w przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym stosuje się przepisy danego kraju.19. W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia.20. Uiszczanie przez Zamawiającego opłat za nadane przesyłki pocztowe oraz ich ewentualne zwroty będzie następowało z dołu. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłce oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą.21. Podstawą rozliczeń finansowych będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane oraz ewentualnie zwrócone do Zamawiającego w okresie jednego miesiąca, stwierdzone na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 22. Dane o planowanej ilości przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zawieraszczegółowy formularz kalkulacji cenowej stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Podane na formularzu cenowym ilości mają charakter szacunkowy, stanowią element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowa ilość przesyłek-zwrotów nie zostaną w pełni wykorzystane do terminu zakończenia umowy.23. Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczone jako iloczyn ilości usług realizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.24. Ceny jednostkowe brutto podane przez Wykonawcę w formularzu szczegółowej kalkulacji cenowej będą niezmienne w całym okresie trwania umowy. Mając na względzie przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian tych cen pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez przywołaną wyżej ustawę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.skarzysko.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach