Przetargi.pl
Budowa odcinka sieci wodociągowej w rejonie ul. Kolejowej w Kamieńcu Wrocławskim, gm. Czernica wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w P I N B w Powiecie Wrocławskim.

ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ CZERNICA SP. Z O.O ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 RATOWICE, WROCŁAWSKA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 318 01 73, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ CZERNICA SP. Z O.O
    WROCŁAWSKA 111
    55-003 RATOWICE, woj. dolnośląskie
    tel. 71 318 01 73, , fax. -
    REGON: 36661091800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkczernica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka sieci wodociągowej w rejonie ul. Kolejowej w Kamieńcu Wrocławskim, gm. Czernica wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w P I N B w Powiecie Wrocławskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Budowa odcinka sieci wodociągowej w rejonie ul. Kolejowej w Kamieńcu Wrocławskim, gm. Czernica wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w P I N B w Powiecie Wrocławskim. 2. Lokalizacja inwestycji: ODC.1 o średnicy Dz225 zlokalizowany na terenie działki nr 198/9 w Kamieńcu Wrocławskim oraz w pasie ulicy Kolejowej, stanowiącej działkę nr 36/1 w Kamieńcu Wrocławskim, jak również w działce drogowej nr 261/3 w Kamieńcu Wrocławskim. ODC.1.1 o średnicy Dz160 od ODC.1, w działce nr 261/3 w Kamieńcu Wrocławskim, przez działki nr 261/4, 867/1, 257/14, 255/44, do połączenia z istniejącą siecią Dz160 PVC, w działce nr 255/44 w Kamieńcu Wrocławskim. ODC. 1.2 o średnicy Dz110 łączący ODC.1.1 z siecią Dz90 PVC w ulicy Kolejowej, działka nr 867/1 w Kamieńcu Wrocławskim. 3. Zakres inwestycji: Inwestycja obejmuje: 1) budowę sieci wodociągowej Dz225 PEHD PE100 SDR 17(PN10) o dł. L=34,45 mb, 2) budowę sieci wodociągowej Dz160 PEHD PE100 SDR 17(PN10) o dł. L=227,88mb, 3) budowę sieci wodociągowej Dz110 PEHD PE100 SDR 17(PN10) o dł. L=2,00 mb, 4) zamontowanie zasuw sieciowych: DN200 – szt. 3; DN150 – szt. 6; DN100 – szt.1; DN80 – szt. 1 5) zamontowanie hydrantów pożarowych DN80 nadziemnych – szt. 1 6) wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych i poziomych– wg projektu 7) odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej, tłuczniowej, terenów zielonych i użytków rolnych - wg projektu organizacji ruchu zastępczego i odbudowy nawierzchni oraz Umowy NR WRO.WKUR.SGMI.022.170.2018 z dnia 21.09.2018 r., zawartej pomiędzy Zamawiającym a Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa. Projektowany wodociąg wykonany będzie w wykopie otwartym i technologią przewiertu sterowanego horyzontalnego i poziomego. 4. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące” realizacji robót, o których mowa w punkcie 3, w szczególności: 1) zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp, oraz ppoż., 2) powiadomienie Właścicieli i Zarządu działek, na których prowadzone będą roboty, oraz właściwych organów, o terminie rozpoczęcia robót, zgodnie z wydanymi uzgodnieniami, decyzjami i podpisanymi umowami (KOWR). 3) realizacji i organizacji robót na terenie działki nr 261/4 w Kamieńcu Wrocławskim, zgodnie zapisami Umowy NR WRO.WKUR.SGMI.022.170.2018 z dnia 21.09.2018 r., zawartej pomiędzy Zamawiającym a Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa. 4) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 5) oznakowanie i zabezpieczenie dróg, w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 6) wykonanie i wyniesienie czasowej organizacji ruchu na odcinku drogi powiatowej - ul. Kolejowa (dz. nr 36/1), oraz na odcinkach dróg gminnych - ul. Agrestowej (dz. nr 255/44), drogi bez nazwy (dz. nr 261/3) oraz działkach gminnych (dz. nr 198/1, 867/1) - zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu zastępczego, 7) zabezpieczenie zieleni zgodnie z dokumentacją „Inwentaryzacja zieleni”, 8) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób i odbiorów, oraz skompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 9) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 10) naprawę sieci drenarskiej i innych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 11) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, w tym uzyskanie protokolarnego odbioru działki w Zarządzie KOWR, zgodnie z podpisaną Umową i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 13) obiekty tymczasowe: wykopy liniowe umocnione, dla ułożenia ww. rurociągów wodociągowych Dz110, Dz160, Dz225, o szerokości 0,9 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS O/Jelcz-Laskowice nr konta 97 9585 0007 2013 2000 2900 0001, w opisie przelewu należy wskazać nazwę i nr postępowania, na które wadium jest wnoszone. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach