Przetargi.pl
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Krosnowicach do cmentarza

Gmina Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57300 Kłodzko, ul. Okrzei
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 474 100 , fax. 746 474 103
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodzko
    ul. Okrzei
    57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 746 474 100, fax. 746 474 103
    REGON: 89071796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Krosnowicach do cmentarza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje realizację projektu pn.: „Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Krosnowicach do cmentarza”. Adres inwestycji: działki nr: 949/5, 949/6, 949/7, 985/10, 985/8, 1001/2, 1002/1, 1986/24 AM-2 obręb 0011 Krosnowice, gmina Kłodzko, powiat kłodzki, województwo dolnośląskie. Decyzja pozwolenia na budowę nr 107/II/B/2016 z dnia 20 września 2016 r. 1.1 Planowana inwestycja obejmuje budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do budynków nr 210-213 w Krosnowicach oraz odcinka wodociągowego do cmentarza. Projektowany odcinek kanalizacyjny i wodociągowy przebiega w poboczu drogi gminnej i częściowo na terenie prywatnym. W ramach inwestycji planuje się budowę: - odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości L = 520,7 m, w tym:  200 mm – 306,3 m; 160 mm - 214,4 m. - odcinka sieci wodociągowej o długości L = 660,5 m, w tym:  90 mm – 467,7 m;  50 mm – 192,8 m. Zakres robót: - roboty ziemne, - wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wykonanych z rur PVC-U SDR 34 SN8 DN o średnicy fi 200 mm, ze ścianką 5,9 mm i PVC-U SDR 34 SN8 o średnicy fi 160 mm, ze ścianką 4,7 mm, - wykonanie odcinka sieci wodociągowej z rur polietylenowych PE100 SDR17, PN10 DN 90x5,4 mm oraz odcinka do cmentarza DN 50x3,0 mm, - montaż studzienek kanalizacyjnych  315-425 mm z pokrywą żeliwną na stożku betonowym - montaż zasuw (Z1 i Z2) i hydrantów (2 hydranty nadziemne DN80), - wykonanie przecisków pod drogą, - odbudowy dróg gminnych asfaltowych i pobocza, - uporządkowania terenu po robotach budowlanych, - wykonanie wymaganych prób, badań i sprawdzeń, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 2. Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego wynosi 36 miesięcy. 3. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45100000-8, 45111200-0, 45111223-9, 45230000-8, 45231300-8, 45232400-6, 45232410-9, 45232423-3, 45233142-6, 45330000-9, 45340000-2, 45400000-1. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:  Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ,  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ,  Przedmiar stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, Załączony przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny oferty, jest materiałem poglądowym i służy wyłącznie pomocniczo. 5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, - operatorów sprzętu. 5.1 Obowiązek określony w punkcie 5 dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 5.2 Imiona i nazwiska osób wykonujących wskazane w punkcie 5 prace zostają ujęte w formie załącznika nr 1 do niniejszej umowy (dotyczy to także pracowników podwykonawców). 5.3 Każdorazowa zmiana załącznika w przypadku wystąpienia konieczności zmiany danych osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia nie wymaga aneksu do umowy (wykonawca przedstawia korektę załącznika w przypadku zmiany osób oddelegowanych do wykonania zamówienia do wiadomości zamawiającego). 5.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę. Osoby oddelegowane przez wykonawcę są zobowiązane podać imię i nazwisko podczas kontroli przeprowadzanej przez zamawiającego. 5.5 W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace na placu budowy zamawiający wezwie kierownika budowy do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli zamawiającego. 5.6 Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ppkt. 5.2 – jeżeli zamawiający o to wystąpi. 5.7 Wykonawca do faktury musi złożyć oświadczenie o zatrudnianiu wszystkich osób wskazanych w wykazie o którym mowa w ppkt. 5.2 na podstawie umowy o pracę. 5.8 Wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne z tytułu: a) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w punkcie 5 osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara nie może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę); b) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w punkcie 5 osób niewskazanych w wykazie o którym mowa w ppkt. 5.3 - w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona wskazana w wykazie o którym mowa w ppkt. 5.3) – dotyczy to także osób zatrudnionych przez podwykonawców; c) odmowy podania danych umożliwiających czynności wskazane w ppkt. 5.4 na zasadach określonych w ust. 5 - w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby w przypadku niewskazania jej danych przez wykonawcę w drodze oświadczenia o którym mowa w ppkt. 5.5). 6. Każdy z wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Przedmiary dołączone do SIWZ stanowią jedynie element pomocniczy służący równej ocenie ofert. Elementy nieprzewidziane, a konieczne do wykonania wynikające z technologii robót, Zamawiający traktuje jako ujęte i skalkulowane przez Oferenta w odpowiednich pozycjach kosztorysu ofertowego. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie wykonawca. 7. Wykonawca własnym staraniem i we własnym zakresie: 1) zapewni zagospodarowanie zaplecza i placu budowy w zakresie: a. wyposażenia w baraki socjalne b. dostawy wody dla potrzeb socjalnych i technologicznych c. dostawy energii do placu budowy (w tym zasilanie dla potrzeb odwodnienia wykopów) d. utwardzenie i ogrodzenie zaplecza i zabezpieczenie placu budowy e. wykonanie w razie potrzeby tymczasowej drogi dojazdowej do placu budowy. 2) uzgodni i wykona organizację ruchu zastępczego i poniesie koszty zajęcia pasa drogowego na czas budowy. UWAGA: Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania (propozycje w ofercie) innych odpowiedników rynkowych, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie tych samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Wykonawca przedmiotu zamówienia, wybrany w oparciu o tak sporządzoną ofertę, odpowiadać będzie jednak za dobór tych materiałów lub technologii, a w zakresie jego obowiązków (na własny koszt) znajdować się będzie ewentualna korekta dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach