Przetargi.pl
Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami domowymi przy ul. Lipowej w Murowie

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami domowymi przy ul. Lipowej w Murowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja liniowa celu publicznego polegająca na rozbudowie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej obwodowej w Murowie wraz z przyłączami domowymi do istniejącej studzienki rozprężnej do studzienki zbiorczej na oczyszczalni ścieków. Zakres rzeczowy planowanej inwestycji stanowią: 1.kanalizacja ciśnieniowa rozdzielcza PE fi 50 mm o łącznej długości 224 mb 2.kanalizacja ciśnieniowa rozdzielcza PE fi 63 mm o łącznej długości 149 mb 3.rurociąg główny kanalizacji ciśnieniowej PE fi 200 mm o łącznej długości 1136 mb 4.rurociąg kanalizacji grawitacyjnej, rozprężny PCV fi 200 mm o łącznej długości 20 mb 5.pompownie przydomowe PEHD z pompami wirowymi w ilości 8 szt. wyposażone w: a.mufę wlotową DN150 oraz wylotową DN40 1,5 cala wraz z uszczelkami b.2 króćce DN70 100 dla przewodów odpowietrzających i zasilających c.wylot awaryjny 1,5 cala dla podłączenia ręcznej pompy membranowej d.opatentowany zawór sprzęgający DN40 wraz z pionowym zaworem zwrotnym kulowym e.zawór odcinający DN40 f.opatentowane przyłącze do płukania g.trawersę mocującą z stali nierdzewnej h.pierścień wyrównujący betonowy i.pokrywę włazową j.powierzchnię wewnętrzną na której nie powstaje osad k.brak ostrych krawędzi i przegięć l.zagwarantowaną szczelność poprzez wykonawczą technologię rotacyjną i zabezpieczenie przed powstawaniem przykrych zapachów, m.nadstawkę H=370mm dla zwiększenia głębokości osadzenia, n.niewielki ciężar 76 kg co ułatwia montaż o.pojemność poniżej wlotu 150 l p.pojemność całkowita 750 l q.kuliste dno pozwala nadać ruch rotacyjny ściekom r.ukształtowaną stopę ułatwiającą transport s.armaturę obsługiwaną z góry studni 6.przyłącza przydomowe (przykanaliki) z PVC fi 160 mm w ilości 8 szt. i długości 100 mb 7.rurociąg osłonowy fi 75 mm PVC na kable sterownicze i zasilające o długości 100 mb 8.dodatkowa nawiertka z zasuwą dla rurociągu PE fi 32 mm z obudowa i skrzynka uliczną w ilości 1 szt. Pompy powinny być anty-eksplozyjne z rozdrabniaczem na prąd trójfazowy i dwufazowy z odpowiednimi zabezpieczeniami oraz posiadać:. -wylot tłoczny DN 32 -rozdrabniacz z funkcją mieszadła, powodujący wstępną segregację domieszek stałych -konstrukcję oraz zabudowę rozdrabniacza na zewnątrz pompy nie powodującą blokady wirnika oraz przewodów tłocznych -obrotowy nóż oraz znajdujące się w płycie tnącej spiralne rowki powodujące rozdrobnienie znajdujących się tam domieszek -zespół rozdrabniający wykonany z hartowanej stali nierdzewnej 57HRC -niezawodność zapewnioną przez odpowiednią moc pompy -możliwość szybkiego i łatwego demontażu przez odkręcenie 4 śrub imbusowych -możliwość regulacji szczeliny tnącej -zakończenie kabla wtyczką, którą wkłada się do gniazda w korpusie silnika co ułatwia wyjęcie lub włożenie pompy do studni bez kłopotliwego demontażu przewodu na odcinku pompa szafa sterująca -możliwość pracy na sucho Uzbrojenie sieci kanalizacyjnej stanowią: 1. studzienki rewizyjne wraz z zasuwami typu combi - 1 kpl., 2. studzienka rewizyjna betonowa fi 120 cm - 1 kpl., 3. przewierty sterowane w osłonie bentonitowej - 4 szt., 4. zasuwa odcinająca fi 50 w ilości 1 szt., 5. zasuwa odcinająca fi 63 w ilości 1 szt., Przedmiotem zamówienia jest całość robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotowej inwestycji, a więc m.in. rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogowej, poboczy i chodników wraz z podbudową, usuniecie humusu, wykopy wraz z ich umocnieniem, podsypkę i obsypkę z gotowego kruszywa - piasku, zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu, wykonanie przewiertów sterowanych w osłonie bentonitowej, montaż rurociągów wraz z uzbrojeniem (zasuwy, studzienki rewizyjne, przepompownie) z oznakowaniem i obudową oraz wykonanie niezbędnych prób, pomiarów i badań wraz z rozruchem . Zamówienie obejmuje również sporządzenie i uzgodnienie z właściwym zarządcą drogi projektu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót wraz z oznakowaniem, wywóz odpadów budowlanych i nadwyżki urobku na składowisko odpadów, pompowanie wód gruntowych, wykonanie podsiewów w terenach zadawnionych z wapnowaniem, odbudowę ogrodzeń na posesjach właścicieli nieruchomości oraz pełną obsługę geodezyjną. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zasilanie elektryczne do skrzynki sterowniczej przepompowni ścieków wraz z uziemieniem zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót i instrukcją montażową producenta pomp. Przejścia sieci podłużne i poprzeczne w ilości 8 szt. o łącznej długości 897 m pod torami kolejowymi PKP, drogami i innymi przeszkodami maja być wykonane metodą przewiertów sterowanych rurą przewodową PE 100 fi 110 mm w osłonie ebonitowej, pozostałe przejścia na przyłączach wykonać metodą przewiertu sterowanego w ilości 8 szt. o łącznej długości 48 m rurą przewodową PE 100 fi 32 mm. Na realizacje przedmiotowego zadania zostało wydane pozwolenie na budowę nr 170 z dnia 10.03.2008 r. Każdy z oferentów winien dokonać wizji lokalnej ze szczególnym uwzględnieniem oględzin warunków placu budowy i przebiegu trasy w terenie, celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i niezbędnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania cen lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej poniesie oferent. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00zł ( słownie: dwanaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Łubniany Nr 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać (Wadium - Murów) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium wniesione w formie, gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe , nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji- poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, 3) kwotę gwarancji poręczenia, 4) termin ważności gwarancji-poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji- poręczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wniesione w innych formach gwarancje- poręczenia należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 46-030 Murów ( parter) przed upływem terminu składania ofert . Zaleca się aby Wykonawca umieścił dokument (Wadium )w kopercie z oznaczeniem (Wadium- Murów). Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wadium należy dołączyć do oferty. Dokumenty o których mowa w ppkt. 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 3.Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. - wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - nie zalegają z opłacaniem podatków z wyjątkiem przypadków , gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie zalegają z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy. 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - dysponują lub będą dysponować kadrą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży: -instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo- kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, -w zakresie budowy dróg lub drogowych obiektów inżynieryjnych W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz wykonanych ( zakończonych)w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie minimum 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) wykaz osób, i podmiotów które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wskazanie kadry posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży: - instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo- kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, - w zakresie budowy dróg lub drogowych obiektów inżynieryjnych 6) dokumenty stwierdzające , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uprawnienia obejmujące zakres inwestycji - należy dołączyć odpis uprawnień oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do izby samorządu zawodowego osoby planowanej do objęcia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót. 7) polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę ,osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 8.2. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy - wg zał nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg zał nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik); 4) dowód wniesienia wadium 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia- tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 6) Wykaz robót zleconych podwykonawcy (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach