Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków przy budynkach użyteczności publicznej w Gminie Pruszcz wraz z budową sieci wodociągowej

Gmina Pruszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-120 Pruszcz, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 562 43 00 , fax. 52 562 43 02
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
    ul. Główna 33
    86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 562 43 00, fax. 52 562 43 02
    REGON: 92351050000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków przy budynkach użyteczności publicznej w Gminie Pruszcz wraz z budową sieci wodociągowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu umowy obejmuje dwie części (A i B): 1) Indywidualne biologiczne oczyszczalnie ścieków a). Zaprojektowanie przez Wykonawcę ośmiu (8) indywidualnych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) przy budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Pruszcz (poza aglomeracją Pruszcz), spełniających wymagania normy PN-EN 12566-3+A2:2013. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić wstępny projekt budowlany oparty na załączonym do SIWZ Programie Funkcjonalno Użytkowym, Decyzjami Celu Publicznego: • Oczyszczalnia obsługująca budynek Szkoły Podstawowej w Serocku (szacowana liczba RLM: 45), o przepustowości powyżej 5m3/d • Oczyszczalnia obsługująca budynek Szkoły Podstawowej w Łowinku (szacowana liczba RLM: 35), o przepustowości powyżej 5m3/d • Oczyszczalnia obsługująca budynek Szkoły Podstawowej w Niewieścinie (szacowana liczba RLM: 25), o przepustowości poniżej 5m3/d • Oczyszczalnia obsługująca budynek Szkoły Podstawowej w Zbrachlinie (szacowana liczba RLM: 18), o przepustowości poniżej 5m3/d • Oczyszczalnia obsługująca budynek Domu Kultury w Serocku (szacowana liczba RLM: 12), o przepustowości poniżej 5m3/d • Oczyszczalnia obsługująca budynek Domu Kultury w Łowinku (szacowana liczba RLM: 35), o przepustowości powyżej 5m3/d • Oczyszczalnia obsługująca budynek Przedszkola w Serocku i OSP w Serocku (szacowana liczba RLM: 18), o przepustowości poniżej 5m3/d • Oczyszczalnia obsługująca budynek komunalny w Serocku, z ośrodkiem zdrowia i apteką (szacowna liczba RLM: 35), o przepustowości powyżej 5m3/d b). Pozwolenie na budowę: Sporządzenie projektu budowlanego na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego wstępnego projektu o którym mowa w ust. 2 pkt.1 lit. a SIWZ wraz z uzgodnieniami zatwierdzonego decyzja pozwolenia na budowę (w zakres opracowania projektowego i pozwolenia wchodzi również operat wodno-prawny i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego) c). Roboty budowlane projektowane przez Wykonawcę polegające dostawie, montażu i uruchomieniu ośmiu (8) indywidualnych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) przy budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Pruszcz (poza aglomeracją Pruszcz), spełniających wymagania normy PN-EN 12566-3+A2:2013. W ramach robót zakłada się budowę ośmiu indywidualnych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej do w/w budynków z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. W przypadkach, kiedy to będzie konieczne w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych lub ścieków oczyszczonych. Wymaga się, aby oczyszczalnie ścieków posiadały komplet badań z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wykonanych przez laboratorium notyfikowane w Komisji Europejskiej. Do ww. PBOŚ kierowane będą ścieki bytowo-gospodarcze, co oznacza, że ścieki te będą charakteryzować się następującymi średnimi parametrami: BZT5 400 g O2/m3, CHZT 600 g O2/ m3, zawiesina ogólna – 450 g/m3. Zbiorniki muszą charakteryzować się wytrzymałością pozwalającą posadowić je min. 1,8 m pod gruntem. Warunkiem dopuszczającym oczyszczalnię do zastosowania jest przedstawienie wskazanych raportów potwierdzających zgodność z normą PN EN 12566-3+A2:2013 oraz wykazanie niskiej energochłonności dobowej oczyszczalni (zużycie energii dla oczyszczalni referencyjnej, wykazane w raporcie skuteczności oczyszczania wykonanym w laboratorium notyfikowanym musi być poniżej 0.5 kwh/d) ponadto przydomowa oczyszczalnia ścieków (jako kompletne urządzenie) musi posiadać udokumentowany co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji potwierdzony w DTR Producenta. jako „oczyszczalnię referencyjną” należy traktować najmniejszą z typoszeregu (Typ A z PFU). Dla pozostałych oczyszczalni Typ B-E objętych zamówieniem należy przyjąć energochłonność proporcjonalną wobec referencyjnej biorąc pod uwagę stosunek energochłonności do przepustowości. d). Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Na dzień odbioru wymagane jest potwierdzenie jej złożenia przez właściwy ośrodek geodezyjny, e). Raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczania ścieków, tj. uzyskania efektu ekologicznego, polegającego na osiągnięciu parametrów ścieków oczyszczonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 roku w sprawie substancji szczególne szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz. U. 2019.1311) lub aktem prawnym go zastępującym w przypadku utraty mocy w/w rozporządzenia. Na potwierdzenie tego Wykonawca na dzień dokonania końcowego odbioru robót przedstawi wyniki badań ścieków oczyszczonych wykonane przez akredytowane laboratorium. - przeprowadzenie indywidualnego szkolenia użytkownika oczyszczalni wraz z przekazaniem instrukcji obsługi i konserwacji, 3.3. Przydomowe oczyszczalnie ścieków muszą spełniać wymogi zharmonizowanej normy PN-EN 12566-3+A2:2003 oraz posiadać oznakowanie CE na podstawie pełnych raportów z badań wykonanych przez laboratorium notyfikowane w zakresie: wodoszczelności, skuteczności oczyszczania, trwałości i wytrzymałości. Wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków musi nastąpić w sposób zapewniający miejsce poboru próbek ścieków surowych i oczyszczonych oraz zgodnie z przepisami Unii Europejskiej, określającymi wymagania dotyczące oczyszczalni ścieków i normami EN 12566 określającymi wymagania w zakresie przydomowych oczyszczalni ścieków, udostępnionymi na stronie internetowej administrowanej przez Europejski Komitet Normalizacyjny. f). utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 2) Siec wodociągowa: a). Zaprojektowanie, uzgodnienie z gestorem sieci i zgłoszenie budowy sieci wodociągowej (jeśli dotyczy uzyskanie w II etapie pozowania na budowę), b). Budowa 140 m rurociągu w Niewieścinie na obszarze działki nr 18/9 (stanowiącej drogę gminną) obejmuje: wykop oraz przekop ziemi wykonywane koparkami, zasypywanie wykopów mechanicznych, wystawienie trójnika żeliwnego w  istniejący przewód, budowę sieci wodociągowej poza granicami miasta - rurociągi D90 z  polichlorku, winylu (PCW) ciśnieniowe łączone na gumową uszczelkę, instalację hydrantów pożarowych, próbę szczelności sieci wodociągu, wykonanie projektu z  inwentaryzacją powykonawczą, c). utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie – załącznik nr 6 o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty; a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach