Przetargi.pl
Budowa indywidualnych systemów oczyszczania ścieków na terenie Gminy Zbójno – etap III

Gmina Zbójno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-645 Zbójno, Zbójno
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542801921 , fax. 542801921
  • Data zamieszczenia: 2023-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbójno
    Zbójno
    87-645 Zbójno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542801921, fax. 542801921
    REGON: 910867341
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa indywidualnych systemów oczyszczania ścieków na terenie Gminy Zbójno – etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) spełniających wymogi normy PN-EN 12566.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust. 1 pkt. 5 oraz art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) do Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego:- wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie, zgłoszenia i decyzje administracyjne, wymagane zgodnie z prawem polskim, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania PBOŚ do rozruchu i następnie eksploatacji;- akceptacja wszystkich dokumentów wykonawcy przez zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji kontraktu, ale nie ogranicza odpowiedzialności wykonawcy,- do obowiązków wykonawcy należy również rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb możliwości wykonania projektu i budowy PBOŚ, wykonanie dokumentacji geotechnicznej, uzyskanie pisemnej zgody właścicieli poszczególnych działek zatwierdzających lokalizację przydomowej oczyszczalni ścieków,- dokumentację projektową winien opracować projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w branży sanitarnej,- wykonawca wyceni zakres planowanych robót i kosztu całego przedsięwzięcia – kosztorysy będą służyły jedynie jako element pomocniczy przy szacowaniu kosztów i nie stanowią podstawy do ubiegania się o dodatkowe środki,- wykonawca opracuje i przekaże dokumenty obejmujące dokumentację powykonawczą, na której będą naniesione wszystkie zmiany powstałe w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów oraz instrukcje obsługi, eksploatacji i konserwacji PBOŚ.2. Budowę 83 szt. PBOŚ zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną. W szczególności wykonane zostaną następujące roboty:- zagospodarowanie placu budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,- pełna obsługa geodezyjna na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie wierceń geologicznych,- roboty budowlane i wykończeniowe w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym roboty ziemne, betonowe i/lub żelbetowe,- wykonanie instalacji elektrycznych,- uporządkowanie placu budowy oraz przywrócenie stanu pierwotnego, w tym obiektów naruszonych,- wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób związane są z robotami,- wykonawca pokryje koszt szkód powstałych na skutek uszkodzenia infrastruktury podziemnej, urządzeń nadziemnych i elementów zagospodarowania przestrzennego.3. Szkolenia, prób i przekazanie do eksploatacji, w tym:- przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi,- przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla każdego z użytkowników wraz z przekazaniem instrukcji obsługi i konserwacji; instrukcja obsługi i konserwacji powinna być na tyle szczegółowa, by poszczególni użytkownicy mogli prawidłowo eksploatować, konserwować i regulować pracę urządzeń.Wskazane w Programie funkcjonalno-użytkowym lokalizacje przydomowych oczyszczalni ścieków mogą ulec zmianie po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terytorium Polski. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji wszelkie dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do zastosowania w budownictwie na terytorium Polski. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez laboratorium posiadające odpowiednie uprawnienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyrób do stosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowadzonych badań typu wyrobu. Materiały budowlane nie spełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia.Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu – certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Wymagania dot. gwarancji:minimalny okres gwarancji 36 miesięcymaksymalny okres gwarancji 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.W zakresie warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp (sytuacji ekonomicznej lub finansowej), Wykonawcy winni wykazać:a) Wymagane jest aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. XII.9.3 SWZ oraz - na wezwanie, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdziale XII.15.1 SWZ.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. XII.9.3 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt. 1.1.a) SWZ spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie.1.2. zdolności technicznej lub zawodowej.W zakresie warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp (zdolności technicznej lub zawodowej), Wykonawcy winni wykazać:a) realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków w liczbie co najmniej 50 szt. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. XII.9.3 SWZ oraz - na wezwanie, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdziale XII.15.2 SWZ.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. XII.9.3 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt. 1.1.a) SWZ spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie.b) dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:- 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;- 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. XII.9.3 SWZ oraz - na wezwanie, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdziale XII pkt. 15.3 SWZ.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. XII.9.3 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt. 1.1.b) SWZ spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach