Przetargi.pl
Remont budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mysłakówku

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Mysłakówku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-605 Tłuchowo, Mysłakówko
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2876292, 537178703, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Mysłakówku
    Mysłakówko 12
    87-605 Tłuchowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2876292, 537178703, , fax. -
    REGON: 11388290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://tluchowo.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mysłakówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mysłakówku polegający na:Etap I Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mysłakówku do wymogów p.poż.Obejmuje:-roboty rozbiórkowe,-roboty budowlane,-wymianę rozdzielnicy RG,-instalacje oświetlenia awaryjnego,-instalację systemu oddymiania,-instalacje przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - instalacje ppoż hydrantowa,- zabezpieczenie konstrukcji dachowej i schodów środkiem ognioochronnym.Etap II. Roboty budowlane w sali przedszkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej w Mysłakówku Obejmuje:-roboty rozbiórkowe,-roboty budowlane,-roboty elektryczne,-instalacje oświetlenia i gniazd wtyczkowych,- instalacje wodnokanalizacyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, stanowiącym Załącznik Nr 12 i Załącznik 13 do SIWZ, przedmiarze robót (o znaczeniu pomocniczym) stanowiącym Załączniki Nr 10 i 11 do SIWZ , Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 14 i Załącznik Nr 15 do SIWZ . 3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany, we własnym zakresie i na własny koszt, do:3.1. oznakowania i zabezpieczenia placu budowy ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa osób; 3.2. uporządkowania terenu po zakończeniu budowy;3.3. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku (w tym odbiorów branżowych wymaganych przepisami np.: z zakresu energetyki, telekomunikacji, wodociągów i kanalizacji, SANEPID, STRAŻ itp.),3.4. wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,3.5. przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru końcowego. 4.Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.5.Materiały zastosowane do wykonania zadania muszą być zgodne z rozwiązaniami przedstawionymi w dokumentacji budowlanej lub im równoważne. Urządzenia powinny posiadać ważną aprobatę techniczną lub inny dokument dopuszczający do stosowania w budownictwie w krajach Unii Europejskiej. 6. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.7. Uproszczony kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie przedłożony przez Wykonawcę w dniu zawarcia umowy.8.Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 9.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i itp. 10. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 9 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z póź.zm.).11. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wykonujące w/w czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców powyższe oświadczenie należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 12. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do Podwykonawców i dalszych Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postepowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów , 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy), 5) Tabela elementów scalonych- Załącznik Nr 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach