Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-019 Lublin, ul. Narutowicza 73
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5354606 , fax. 081 5354313
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
ul. Narutowicza 73 73
20-019 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5354606, fax. 081 5354313
REGON: 43068905200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwp.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa obiektu nowej siedziby KPP w Łęcznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu nowej siedziby KPP w Łęcznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 100 000,00 zł. Słownie: sto tysięcy złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustaw nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę oraz złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w zależności od rodzaju podmiotu: a. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualne zaświadczenia stwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu tj.: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego, - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: - oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 - Druk OFERTA: - oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - w poszczególnych branżach (budowlana, elektryczna, sanitarna, drogowa), posiadającymi uprawnienia budowlane zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego oraz posiadającymi dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izba Inżynierów Budownictwa; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów; - wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom w zakresie branż tj.: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, stanowiącej przedmiot zamówienia - o wartości co najmniej 12 mln zł i kubaturze co najmniej 10 000 m3 - z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo. Uwaga: Wykazanie robót porównywalnych odrębnie w poszczególnych branżach (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej) - w nie więcej niż 4 oddzielnych obiektach o sumarycznej wartości co najmniej 12 mln zł, w tym wykonanie robót w branży budowlanej w obiekcie o kubaturze co najmniej 10 000 m3 - będzie traktowana jako jedna robota porównywalna - tj.: Obiekt nr 1 - wartość robót na obiekcie o kubaturze 10.000m? w branży budowlanej - x zł, Obiekt nr 2 - wartość robót w branży sanitarnej - y zł, Obiekt nr 3 - wartość robót w branży elektrycznej - z zł, Obiekt nr 4 - wartość robót w branży drogowej - v zł x + y + z + v = 12.000.000,00zł - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: w celu potwierdzenia, sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca złoży: - oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 - Druk OFERTA - oświadczenie, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 miliona złotych, - oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 miliona złotych, - oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) , ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwp.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa poszycia dachu na budynku Prokuratury przy ul. Chmielnej 10 w Lublinie
Dodano: 2014-07-09 - Naprawa poszycia dachu na budynku Prokuratury przy ul. Chmielnej 10 w Lublinie
Dodano: 2014-06-09 - Remont pomieszczeń sanitarnych w Wydziale Konwojowym w Ogniwie w Zamościu
Dodano: 2013-10-30 - Wykonanie robót budowlanych mających wpływ na poprawę funkcjonowania Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej
Dodano: 2013-10-18 - Remont pomieszczeń sanitarnych w Wydziale Konwojowym w Ogniwie w Zamościu
Dodano: 2013-10-08 - Wykonanie robót budowlanych mających wpływ na poprawę funkcjonowania Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej
Dodano: 2013-09-20 - Roboty remontowe przy zespole budynków KMP w Lublinie ul. Północna
Dodano: 2012-09-28 - Remont budynku biurowego z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych w KPP w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 92
Dodano: 2011-07-15 - Zaprojektowanie i wykonanie nowego wejścia oraz remont pomieszczeń KWP w Chełmie, ul. Żwirki i Wigury20
Dodano: 2010-09-02 - Remont sanitariatów w pomieszczeniach PDOZ w KMP w Chełmie przy ul. Żwirki i Wigury 20
Dodano: 2010-08-20