Przetargi.pl
Budowa obiektu kultury w miejscowości Nieczulice

Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 27-225 Pawłów, Pawłów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 272 18 78 , fax. 41 272 18 78
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji
    Pawłów 45
    27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 272 18 78, fax. 41 272 18 78
    REGON: 29001640100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://goksir.pawlow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury dla której organizatorem jest jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu kultury w miejscowości Nieczulice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pawłowie - filia w Nieczulicach wraz z instalacją wod-kan., c.o., elektr., gazu wraz z instalacjami ziemną gazową i WLZ na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 143/4, położonej w miejscowości Nieczulice (gmina Pawłów, powiat starachowicki, województwo świętokrzyskie). Zaprojektowany budynek GOKSiR to budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony z obniżonym poziomem dla sali zabaw. Budynek składa się z 12 pomieszczeń: wiatrołapu umożliwiającego dostęp do dwóch odrębnych świetlic (możliwość prowadzenia dwóch typów zajęć zorganizowanych), przedsionków, pomieszczeń porządkowych oraz dużej sali zabaw do której istnieje możliwość wwiezienia różnego typu sprzętu zabawowego. Zaprojektowano również toalety ogólnodostępne w każdej części budynku. Budynek zaprojektowano w celu zapewniania mieszkańcom miejsca spotkań i zebrań wiejskich, rozwoju kulturalnego oraz możliwości rekreacji. Obiekt dostępny będzie w całości dla osób niepełnosprawnych, zaprojektowano więc podjazd dla wózków inwalidzkich oraz dostosowano dla potrzeb niepełnosprawnych toalety. Na terenie obiektu brak barier architektonicznych. Obiekt objęty opracowaniem zostanie wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Konstrukcję budynku stanowić będą ściany z bloczków gazobetonowych, ocieplone od zewnątrz styropianem. Dach budynku o konstrukcji drewnianej jętkowej ze spadkiem 25o oparty na wieńcach żelbetowych i nakryty blachodachówką. Budynek zaprojektowano jako obiekt o zwartej bryle. Kondygnacja przyziemia będzie posiadała wysokość w świetle przegród równą – 3,00m i 5,00m. Poddasze zaprojektowano jako nieużytkowe. Wejście schodami wyłazowymi – schody segmentowe z metalowymi stopniami (wymiar 86x140cm) w celu dostępu do urządzeń technicznych tam zlokalizowanych oraz wykonywania przeglądów technicznych obiektu. Na dachu montowane będą panele fotowoltaiczne. Dostęp na dach przez wyłaz dachowy 80x80cm. Zestawienie podstawowych wielkości charakteryzujących obiekt: 1. Powierzchnia zabudowy: 350,55m2 2. Powierzchnia użytkowa: 298,66m2 3. Powierzchnia podestów/podjazdu dla niepełnosprawnych 17,61m2 4. Powierzchnia całkowita: 368,16m2 5. Kubatura brutto: 1402,20m3 6. Wysokość linii okapowej (przed wejściem do budynku) n. p. t 3,71m 7. Wysokość kalenicy głównej (przed wejściem do budynku) n. p. t.: 7,28m 8. Nachylenie połaci dachu: 25o Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji Zakres robót: - roboty ziemne - kształtowanie terenu - wykonanie instalacji w gruncie Kolejność realizacji: - wykonanie instalacji w gruncie - budowa obiektu Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz zapoznał się z jego otoczeniem. Obecnie działka nr ewid. 143/3 w Nieczulicach jest niezabudowana. Teren działki objętej opracowaniem jest częściowo uzbrojony. Na działce znajduje się słup energetyczny. Uwaga! Wykonanie przedmiotu umowy następować będzie II etapami: a) I etap – do 31.05.2020r. (zakres: roboty ziemne, ławy fundamentowe, zbrojenie, ściany fundamentowe, izolacje, warstwy podposadzkowe, roboty murowane, kominy, ścianki działowe, roboty konstrukcyjne, stolarka i ślusarka, tynki, posadzki) b) II etap – do 30.11.2020r. (zakres: wentylacja, okładziny ścian płytkami, roboty malarskie, dach konstrukcja, pokrycie i obróbki, elewacja, kominy nad dachem, podbitka, podest i podjazd dla niepełnosprawnych, balustrady wewnętrzne i zewnętrzne, pochwyty dla niepełnosprawnych, instalacja wody zimnej i ciepłej, biały montaż, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o., instalacja gazowa, instalacja elektryczna). Uwaga! Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych przy realizacji niniejszego zamówienia. Wymagania określone w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp zawiera pkt 19.9 SIWZ. Uwaga! Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych: 1. Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na częściowe użytkowanie. Uwaga! Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi min. 3 lata (36 miesięcy). Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert w tym kryterium zawarto w pkt 13.4. SIWZ. Ważne! W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Starachowicach 66 8518 0006 2001 0001 2478 0001. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: Wadium na przetarg pn. „Budowa obiektu kultury w miejscowości Nieczulice”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W szczególności dokument powinien określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach