Przetargi.pl
Budowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu - etap III

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Rybacka 38
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3772222 , fax. 068 3681339
  • Data zamieszczenia: 2010-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
    ul. Rybacka 38 38
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 3772222, fax. 068 3681339
    REGON: 97118367800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Budowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu - etap III. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie lub dostawę m. in.:1)boiska wielofunkcyjnego,2)nawierzchni bieżni,3)drenażu,4)piłkochwytu,5)ogrodzenia,6)osłony śmietnikowej,7)wspinalni,8)masztów flagowych,9)zieleni,10)elementów informacyjnych na elewacji budynku,11)podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu z ulicy,12)balustrady dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym,13)opaski przy ścianach i murach oporowych,14)pochwytów zewnętrznych,15)wykończenia czapek murów oporowych,16)wykończenia cokołu i ścian studzienek piwnicznych,17)murów oporowych wzdłuż skarpy przy boisku,18)miejsca rekreacji19)miejsca wypoczynku i rekreacji,20)rzeźby św. Floriana,21)osłon przeciwsłonecznych,22)krat w oknie kancelarii tajnej,23)drabin wyłazowych - dachowych,24)zabezpieczenia kominków wentylacyjnych na tarasie dachowym,25)przelewów z dachów,26)wycieraczek i uzupełnień,27)rozbiórki ściany podpierającej balkon,28)obudowy pryszniców,29)sufitów podwieszanych, opuszczenie opraw, ocieplenie rur i obudowa pionów c.o.,30)robót uzupełniających fasad,31)robót uzupełniających klatek schodowych,32)robót uzupełniających wewnątrz pomieszczeń,33)robót uzupełniających w garażu i warsztacie,34)instalacji sprężonego powietrza,35)wyposażenia boiska,36)sprzętu na zawody sportowo - pożarnicze,37)wyposażenia siłowni,38)wyposażenia obiektu w urządzenia porządkowe,39)wyposażenia wewnętrznego obiektu,40)urządzeń technologicznych,41)wyposażenia zewnętrznego,42)fundamentu agregatu wody lodowej,43)wyjazdu alarmowego:a)robót elektrycznych,b)robót drogowych,44)przestawienia słupów oświetleniowych,45)instalacji elektrycznych:a)tras kablowych i okablowania,b)montażu i podłączenia urządzeń,c)uruchomienia systemu, szkolenia, dokumentacji powykonawczej,46)instalacji nagłośnienia:a)tras kablowych i okablowania,b)montażu i podłączenia urządzeń,c)uruchomienia systemu, szkolenia, dokumentacji powykonawczej,47)sieci LAN:a)tras kablowych i okablowania,b)montażu osprzętu,c)szafy MDF,d)pomiarów i uruchomienia systemu48)instalacji RTV:a)tras kablowych i okablowania,b)montażu i podłączenia urządzeń,c)uruchomienia systemu, szkolenia, dokumentacji powykonawczej,49)instalacji SWA:a)tras kablowych i okablowania,b)montażu i podłączenia urządzeń,c)uruchomienia systemu, szkolenia, dokumentacji powykonawczej,50)instalacji SSWiN i KD:a)tras kablowych i okablowania,b)montażu i podłączenia urządzeń,c)uruchomienia systemu, szkolenia, dokumentacji powykonawczej,51)instalacji CCTV:a)tras kablowych i okablowania,b)montażu i podłączenia urządzeń,c)uruchomienia systemu, szkolenia, dokumentacji powykonawczej, 4.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysach ofertowych/przedmiarach, dokumentacji projektowej i niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 5.Kosztorysy ofertowe/przedmiary i dokumentacja projektowa na nośniku CD stanowią Rozdział II SIWZ. 6.Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Rybacka 38 w Żaganiu, w godzinach od 8.00 - 15.00. 7.Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 8.Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały lub urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie dokumentacji projektowej, koszt przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. 9.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1.Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ); 2.Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 02 września 2010r. do godz. 11:00 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a.nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c.kwotę gwarancji lub poręczenia; d.termin ważności gwarancji lub poręczenia; e.zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2)Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3)Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w Sekcji Finansów w pokoju nr 1 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem:Wadium - Budowa obiektu Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą PSP w Żaganiu - etap III 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu Bank Zachodni WBK S.A. 21 1090 2558 0000 0001 0335 8595, z dopiskiem Wadium - Budowa obiektu Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą PSP w Żaganiu - etap III 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Zamawiający zwraca wadium: a.wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c.niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 8.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 9.W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach