Przetargi.pl
Budowa nowych punktów świetlnych z wykorzystaniem istniejących słupów linii niskiego napięcia na terenie gminy Wartkowice

Gmina Wartkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-220 Wartkowice, Stary Gostków 3D
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6785105 , fax. 043 6785170
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wartkowice
    Stary Gostków 3D 3D
    99-220 Wartkowice, woj. łódzkie
    tel. 043 6785105, fax. 043 6785170
    REGON: 73093436400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowych punktów świetlnych z wykorzystaniem istniejących słupów linii niskiego napięcia na terenie gminy Wartkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zadanie obejmuje budowę nowych punktów świetlnych w ilości 63 szt. w następujących miejscowościach: - Bronówek - 6 szt. - Biała Góra - 3 szt. - Dzierżawy - 6 szt. - Lewiny - 1 szt. - Mrówna - 4 szt. - Nowa Wieś - 7 szt. - Orzeszków - 3 szt. - Parądzice , Krzepocinek, Sucha - 5 szt. - Plewnik - 3 szt. - Powodów - 13 szt. - Spędoszyn - Kolonia - 10 szt. - Wola Niedźwiedzia - 2 szt. 2) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie na istniejących słupach nowych przewodów oświetleniowych (w przypadku ich braku), montaż nowych opraw oświetleniowych, montaż skrzynek pomiarowych. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do montażu 60 punktów świetlnych: - oprawa OUSE 70 z lampą przezroczystą /z blachy aluminiowej - 60 szt. - żarówka o podwyższonej skuteczności świetlnej OSRAM - NAV-T super 70 W - 60 szt. - podstawa bezpiecznika BNU - 60 szt. - wkładka topikowa BiWTs 10A - 60 szt. - wysięgnik 0,5 x 0,5 OC z uchwytem do bezpiecznika BNU - 60 szt. - uchwyt wysięgnika ocynkowany L 200 - 60 szt. - uchwyt wysięgnika ocynkowany L 250 - 60 szt. 4) Pozostałe materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zakupić we własnym zakresie. 5) Do obowiązków Wykonawcy należy również: - wykonanie niezbędnych pomiarów dla wykonanych obwodów oświetleniowych i ich zabezpieczeń, - uzgodnienie z Zakładem Energetycznym wyłączeń energii na czas prowadzonych prac realizowanych robót, - uzyskanie odbioru wykonanych prac przez właściwy Zakład Energetyczny (Rejon Sieradz). 6) Wykonawca ponosi również koszty wynikające z wykonania zakresu wymienionego w pkt. 5. 7) Roboty związane z wykonaniem zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 8) Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które stanowią Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9) Na zrealizowany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli co najmniej 3 lat gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert tzn. do 23 grudnia 2009r. do godz.14:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Wartkowice: Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 81 9271 0005 0000 0228 2000 0040. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przedmiotu zamówienia. 6. Potwierdzenia wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przetargowej. 7. Wykonawca, którego oferta nie została zabezpieczona poprzez wniesienie wadium w wymaganej formie lub wielkości zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą wystąpienia jednego z warunków wymienionych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium po zaistnieniu warunków wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się Wykonawcy o zamówienie jest spełnianie wymogów określonych w art. 22. ust.1 ustawy: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. a) W celu spełnienia warunku w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał min. trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) W celu spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą wymagane upraw?nienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia tj. - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami, należącą do izby samorządu zawodowego; 1) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) nie podleganie wykluczeniu z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca załączy do oferty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy oraz o tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców - z wykorzystaniem załącznika nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie; 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - z wykorzystaniem załącznika nr 5. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające wpisane informacje w w/w wykazie osób, w tym dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym jego przynależność do tej izby na dzień składania ofert; 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach