Przetargi.pl
Wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Jana Długosza i wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Olimpijskiej

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2016-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Jana Długosza i wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Olimpijskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla każdej z dwóch instalacji tj.: Część I: Wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Jana Długosza Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Jana Długosza w Zduńskiej Woli. Dla potrzeb zasilania oświetlenia ulicznego ulicy Długosza projektuje się linię kablową typu YAKXS 4x25mm2 wyprowadzoną z projektowanej skrzynki sterowniczej. Projektowany kabel należy ułożyć w rowie kablowym o głębokości 80cm na podsypce z piasku grubości 10cm i doprowadzić do poszczególnych latarni, w których zainstalowana będzie tabliczka zaciskowa. Przygotowane dno rowu kablowego z podsypką piaskową należy zagęścić a kabel zaopatrzyć w oznaczniki z następującymi danymi: typ i przekrój kabla, data ułożenia, wykonawca, relacja. Po ułożeniu linię kablową należy zgłosić do odbioru przez przedstawiciela Inwestora oraz do inwentaryzacji geodezyjnej. Po dokonaniu pomiarów kabel należy przykryć warstwą piasku grubości 10cm i warstwą gruntu rodzimego grubości 15cm. Następnie należy ułożyć folię kablową koloru niebieskiego i wypełnić wykop gruntem rodzimym. Rów kablowy wypełnić warstwami po około 25cm, zagęszczając każdą warstwę. Przy latarniach należy pozostawić zapasy kablowe wynoszące po 2,5m. W miejscu kolizji z wjazdami linię kablową należy ułożyć w rurze osłonowej. Projektuje się słup stalowy jednoramienny o wysokości 9,0m na fundamencie betonowym prefabrykowanym z oprawami LED o mocy 81W, strumień świetlny oprawy 8300lm, strumień świetlny lampy 10000lm. W słupach zainstalowane zostaną tabliczki słupowe z wyłącznikami. Wzdłuż linii kablowej oświetlenia ułożyć bednarkę ocynkowaną Fe/Zn 25x3, do której przyłączyć należy zaciski uziemiające słupów. Projektowane oświetlenie zasilane będzie ze złącza kablowo -pomiarowego wybudowanego według odrębnego opracowania przez PGE Dystrybucja S.A. Linię kablową oświetlenia wykonać zgodnie z normą N SEP-E-004. Całość robót wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami PBUE. Część II: Wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Olimpijskiej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Olimpijskiej w Zduńskiej Woli. Linia kablowa zasilająca latarnie wyprowadzona będzie z istniejącego złącza kablowo -pomiarowego, wyposażonego w sterownik oświetlenia ulicznego, znajdujący się przy słupowej stacji transformatorowej. Przedsięwzięcie nie wymaga nowych warunków przyłączenia. Po zrealizowaniu inwestycji należy porównać moc pobieraną przez złącze z umową sprzedaży energii. W razie przekroczeń należy dokupić brakującą moc. Od istniejącego złącza kablowo -pomiarowego, wyposażonego w sterownik oświetlenia ulicznego, ustawionego przy stacji transformatorowej, ułożona zostanie linia kablowa typu YAKXS 4x35mm2, długości 340m, długość wykopu 285m, do słupów oświetleniowych stalowych jednoramiennych o wysokości 8,0m o długości wysięgnika 2,0m. Pod linią kablową należy ułożyć bednarkę ocynkowaną typu Fe/Zn 25x4, do której należy podłączyć zacisk uziemiający złącze oraz wszystkie słupy stalowe oświetleniowe. Słupy oświetleniowe ustawione zostaną na fundamentach prefabrykowanych systemowych. Fundament należy obsypywać mieszanką kruszywa naturalnego 0/8 warstwami po około 15cm zagęszczając każdą warstwę. Wokół fundamentu należy zachować zapas kablowy długości około 2m. Na słupach oświetleniowych należy zamontować oprawy oświetleniowe drogowe typu LED o mocy 70W i strumieniu świetlnym panelu LED 7650lm. Zaprojektowano 10 słupów oświetleniowych pobierających moc sumaryczną 700W. Projektowany kabel należy ułożyć w rowie kablowym o głębokości 80cm na podsypce z piasku 10cm. Przygotowane dno rowu kablowego z podsypką piaskową należy zagęścić a kabel zaopatrzyć w oznaczniki z następującymi danymi: typ i przekrój kabla, data ułożenia, wykonawca, relacja. Po ułożeniu linię kablową należy zgłosić do inwentaryzacji geodezyjnej. Po dokonaniu pomiarów kabel należy przykryć warstwą piasku grubości 10cm i warstwą gruntu rodzimego grubości 20cm. Następnie należy ułożyć folię kablową koloru niebieskiego i wypełnić wykop gruntem rodzimym. Rów kablowy wypełnić warstwami po około 25cm, zagęszczając każdą warstwę. Przy szafce oświetleniowej, przepustach pod drogą i słupach należy pozostawić zapasy kablowe wynoszące 2m. Dla skrzyżowań z innymi elementami uzbrojenia terenu należy zastosować rurę ochronną koloru niebieskiego. Informacje dodatkowe: W celu skoordynowania robót Zamawiający będzie organizował narady techniczne zwoływane w zależności od potrzeb minimum dwa razy w miesiącu. W naradach technicznych uczestniczyć będą: Inwestor, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawcy, Kierownicy Budowy i kierownicy robót oraz przedstawiciele poszczególnych instytucji usytuowanych przy przebudowywanych ulicach (jeśli zajdzie taka potrzeba). Materiały z rozbiórki: gruz z rozbiórek oraz ziemię z wykopów należy wywieźć i zutylizować. Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm /aprobat /specyfikacji technicznych /systemów odniesienia, pod warunkiem spełnienia tych samych lub lepszych właściwości technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania i załączyć dane techniczne, atesty, dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji budowlano-wykonawczej, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków: - przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane, - materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami i odbiorami. Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie placu budowy, a w szczególności: segregowania, składowania i unieszkodliwiania odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu. Zakres zamówienia obejmie dodatkowo: - wykonanie dokumentacji powykonawczej w niezbędnej ilości egzemplarzy, - wytyczenie geodezyjne - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, - prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy, - uzyskanie we własnym zakresie zgody na zajęcie pasa drogowego, koszt zajęcia pasa drogowego należy do wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić pełne bezpieczeństwo mieszkańcom sąsiednich posesji oraz osobom przebywającym w sąsiedztwie placu budowy, b) zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd, c) zapewnić bezpieczeństwo konstrukcji, budowli, budynków i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne obiektu oraz obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych w tym terenie, d) przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji obiektu oraz obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy, dróg dojazdowych oraz wykonanych robót, e) prowadzić roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za dozór budowy i ochronę mienia, zagospodarowanie placu budowy, w tym tymczasowe drogi technologiczne, ogrodzenie i oświetlenie placu budowy z niezbędnymi zabezpieczeniami bhp i ppoż, montaż tymczasowych urządzeń pomiarowych na dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy, utrudnienia związane z realizacją zadania. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości dla: - części I Wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Jana Długosza 3 600 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100), - dla części II Wykonanie oświetlenia ulicznego ul. Olimpijskiej 1 600 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach