Powiat Łowicki ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Stanisławskiego 30
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8375902 , fax. 46 8375015
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
ul. Stanisławskiego 30 30
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 046 8375902, fax. 46 8375015
REGON: 75014776800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu typu mikrobus dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn. Sprawny dojazd - szansa dla niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu typu mikrobus, dziewięciomiejscowego (8 pasażerów + kierowca), przystosowanego do jednoczesnego przewozu dwóch osób poruszających się przy pomocy wózków inwalidzkich - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341152008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie czego załączą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605). 2.1. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lowicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup pojazdu służącego do przewozu osób niepełnosprawnych, uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy ,Koniczynka, w Bełchatowie - mikrobus 9 - osobowy
Dodano: 2015-02-23 - Zakup samochodu osobowego typu mikrobus ( 8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,w tym na wózkach inwalidzkich dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Koluszkach.
Dodano: 2014-10-01 - Dostawa fabrycznie nowego 9 osobowego (8+1) samochodu (mikrobusa) do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Skierniewicach
Dodano: 2014-09-18 - Zakup samochodu 9-cio osobowego typu mikrobus (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim
Dodano: 2014-09-17 - Zakup 3 sztuk fabrycznie nowych, dziewięciomiejscowych samochodów przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-03-12 - Zakup samochodu typu bus 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach
Dodano: 2014-01-31 - Zakup samochodu typu bus 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach
Dodano: 2014-01-20 - Dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku dla Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie
Dodano: 2013-12-11 - Dostawa samochodów specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku dla Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie.
Dodano: 2013-11-29