Przetargi.pl
"Budowa nowych miejsc parkingowych i poszerzenie aktualnie istniejącego parkingu wraz z dojazdem pojazdów uprzywilejowanych w ZSS Świecie"

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 92350978000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa nowych miejsc parkingowych i poszerzenie aktualnie istniejącego parkingu wraz z dojazdem pojazdów uprzywilejowanych w ZSS Świecie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa nowych miejsc parkingowych oraz poszerzenie istniejącego parkingu wraz z dojazdem pojazdów uprzywilejowanych w tym także wykonanie nowego wejścia do budynku od strony poszerzonego parkingu na podstawie Projektu Budowlanego pn.: „Rozbudowa budynku szkoły o wiatrołap oraz budowa miejsc parkingowych przy budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu” na działkach nr 63 i 103/3 w Świeciu: 1) rozbudowa budynku szkoły o wiatrołap obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane: a) rozbiórkę części utwardzenia terenu pod zabudowę wiatrołapu oraz utwardzenie przewidzianego do przebudowy terenu; b) demontaż stolarki okiennej oraz wykucie otworu na drzwi w miejscu istniejącego otworu okiennego bez zmiany jego szerokości; c) wykonanie fundamentów z płyty żelbetowej oraz posadzki; d) wykonanie ścian z kształtowników stalowych, obudowy z płyt OSB obłożonych płytami styropianowymi; e) wykonanie dachu drewnianego o ustroju krokwiowym i pokrycie go papą; f) wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i zasilania napędu oraz instalacji zasilania ogrzewania; g) montaż drzwi aluminiowych z witryną dwuskrzydłowych zewnętrznych i wewnętrznych (drzwi w kolorze zielonym, wyposażone w napęd automatyczny); h) wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych; i) malowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych; 2) budowa nowych miejsc parkingowych oraz poszerzenie istniejącego parkingu obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane: a) rozbiórkę istniejącego parkingu i chodnika przed wejściem głównym do szkoły wraz z balustradami oraz kostki brukowej betonowej i krawężników betonowych z drogi dojazdowej i zaplecza szkoły; b) budowę z kostki brukowej betonowej niefazowanej 6 miejsc parkingowych przed budynkiem szkoły i 3 miejsc parkingowych przy drodze prowadzącej na zaplecze szkoły; c) wymianę kostki brukowej betonowej fazowanej na niefazowaną wraz z krawężnikami betonowymi na drodze dojazdowej i zapleczu szkoły, ustawienie balustrad i murków oporowych typu „L”. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy; 2) wywóz gruzu na składowisko odpadów; 3) uporządkowanie terenu; 4) zapewnienie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; 5) zgromadzenie dokumentów wymienionych w art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) niezbędnych do odbioru robót w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz zawiadomienie o zakończeniu budowy Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Świeciu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem - Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do ofert, albo z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Pełnomocnictwo nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3.Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie (Załącznik nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem Oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) składa to Oświadczenie każdy jej uczestnik. Oświadczenie wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ nie należy składać do oferty, aby było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach