Przetargi.pl
Budowa nowej instalacji wodociągowo-nawadniającej dla potrzeb szkółki leśnej w Kaplinie oraz przebudowa pompowni.

Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzychód ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, os. Przedlesie 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7482091 lub 2092 , fax. 095 7482091 lub 2092 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzychód
    os. Przedlesie 12 12
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 095 7482091 lub 2092, fax. 095 7482091 lub 2092 w. 30
    REGON: 81053920300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowej instalacji wodociągowo-nawadniającej dla potrzeb szkółki leśnej w Kaplinie oraz przebudowa pompowni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie instalacji wodociągowo - nawadniającej dla potrzeb szkółki leśnej w Kaplinie oraz przebudowa pompowni. Całość robót winna być wykonana zgodnie z dokumentacją projektową zawartą w zał. nr 8 (3 części) oraz zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 7). Prace swoim zakresem będą obejmowały między innymi wykonanie: a. Przebudowy pompowni ; - demontaż i usunięcie istniejących urządzeń pompowni, - ocieplenie ścian, tynkowanie, malowanie i wykonanie posadzki w jednokondygnacyjnym budynku pompowni o pow. zabudowy 3,45 m x 3,45 m, - montaż nowego zestawu pomp hydroforowych typu HYDRO MPC-ES 1 CRE45-3 CR 45-3 lub o podobnych parametrach wraz ze sterowaniem i automatyką o wydajności max 116 m3/godz. i wysokości podnoszenia 77 m, o łącznej mocy 22 KW, - zbiornik przeponowy typu reflex o pojemności 300 l, - pompa zalewowa o mocy 0,9 KW o wydajności od 3 do 8 m3/godz. montowana w studni czerpnej, - wentylator osiowy o wydajności 2500 m3/godz. i mocy 0,37 KW, - wykonanie instalacji elektrycznej pompowni z zasilaniem urządzeń i pomiarami, - rurociąg ssący o średnicy 225 mm z koszem ssącym istniejący w studni czerpnej o długości 15 m, - instalacja technologiczna pompowni wraz z armaturą, - zestaw filtrów dyskowych, - wykonanie studni chłonnej o średnicy 1200 mm i głębokości 2 m z włazem oraz rurociągi odwadniające PVC o średnicy 160 mm, b. Sieci wodociągowej i instalacji zraszającej: - wykonanie wykopów, układanie rurociągów głównych z rur PE PN 10 średnicy 160 mm, 90 mm o łącznej długości 2564 m, montaż zasuw, zaworów i pozostałej armatury, zasypanie wykopów, próby szczelności, - komory (studnie) sektorowe z bloczków betonowych na ławie fundamentowej o wym. 1000x2650 mm i głębokości 1364 mm - 7 szt, prace ziemne, - wyposażenie studzienek w elektrozawory i zawory odcinające - instalacja zraszająca na nawadnianych kwaterach: wykopy, układanie rurociągów z rur PE PN 10 o średnicy 75 mm i długości 1977 m, montaż zaworów, zraszaczy obrotowych 188 szt. i sektorowych 18 szt., oraz pozostałej armatury, zasypanie wykopów, próby szczelności, - zamontowanie 6 szt. hydrantów ppoż. do podlewania i zraszania, - wykonanie 3 szt. studni odpowietrzających z zaworami odpowietrzającymi o średnicy 425 mm PVC o wysokości ok. 1,5 m, - 22 szt. studni odwadniających o średnicy 425 mm z włazami - pompa nawozowa AMIAD lub o podobnych parametrach, z osprzętem i wózkiem do transportu pompy, c. Drenażu części powierzchni: - wykonanie wykopów układanie rurociągów PCV w otulinie syntetycznej o średnicy 50 i 80 mm o łącznej długości 791 m, zasypanie wykopów, studzienki drenarskie kontrolne S-1 średnica 1000 mm i głębokości 2 m -7szt. - wykonanie renowacji istniejących rowów melioracyjnych 210 m, - wykonanie 2 przepustów PVC o średnicy 315 mm, d. Układu sterowania deszczownią: - komputer nawodnieniowy MIDI AQUA 300 lub inny o podobnych parametrach, stacja meteo, pulpit sterowniczy, wykonanie wykopów , układanie kabli YSTY (różne typy) o łącznej długości 1015 m, zasypanie wykopów. Roboty zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. Wykonawca wykonuje pełną obsługę geodezyjną. Na zakończenie robót, Wykonawca przedłoży Zamawiajacemu powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321216
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 tys. zł., Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający uzna za spełniony niniejszy warunek jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie robót ogólnobudowlanych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie robót ogólnobudowlanych) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji wodno - melioracyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie instalacji wodno - melioracyjnych) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego , 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie instalacji i sieci elektrycznych) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, Może być to jedna osoba posiadająca wszystkie wymagane rodzaje uprawnień., Wykaz wykonanych robót budowlanych, Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiajacy uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże minimum trzy roboty o wartości nie mniejszej jak 300 tys. zł każda., Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował., Oświadczenie z art. 22 i 24,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach