Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie :odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach : 18.01.02 oraz 18.01.03 z terenu Szpitala Powiatowego im.A.Sokołowskiego w Złotowie

Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, ul. Szpitalna 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2632233 w. 420 , fax. 067 2635878
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego
    ul. Szpitalna 28 28
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2632233 w. 420, fax. 067 2635878
    REGON: 00030000900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie :odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach : 18.01.02 oraz 18.01.03 z terenu Szpitala Powiatowego im.A.Sokołowskiego w Złotowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie :odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach : 18.01.02 oraz 18.01.03 z terenu Szpitala Powiatowego im.A.Sokołowskiego w Złotowie w ilościach: 18.01.02 - części ciała i organy oraz pojeminiki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania - 0.60 Mg/rocznie, 18.01.03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub toksyny oraz formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o którym wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podsatwy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt - 20.00 Mg/rocznie. 1. Zamawiający oczekuje dostarczenia wymaganego przez przepisy sanitarne opakowania zbiorczego na odpady pozwalające na przechowywanie odpadów w komorze chłodniczej na terenie posesji zamawiającego ( np. pojemniki o pojemności ok. 1 m 3). Powyższe pojemniki stanowić będą opakowania zbiorcze do odpadów z grupy 180103. Ilość pojemników min.5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać na wymianę taką samą ilość pojemników, czystych i zdezynfekowanych. Załadunek pojemników do komory oraz na pojazd przeznaczony do przewozu odpadów odbywać się będzie na koszt wykonawcy. 2. Do jednorazowego odbioru odpadów o kodzie 180102 należy dostarczyć pojemniki jednorazowego użytku w ilościach niezbędnych do czasowego przechowywania odpadów. ( min. 5 w miesiącu) 3. Wykonawca zobowiązany jest dokonywać odbioru odpadów własnym transportem , posiadającym zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych. Odbiór odpadów powinien odbywać się systematycznie . Częstotliwość odbioru jeden raz na 10 dni lub częściej na telefoniczne zgłoszenie zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest dokonywać utylizacji odpadów medycznych zgodnie z wymaganiami ustawy o odpadach (spalanie). Należy dołączyć do oferty przetargowej umowę zawartą ze spalarnia odpadów określająca odbiór do utylizacji odpadów z grupy 180102 oraz 180103. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami karty przekazania odpadów potwierdzone przez zakłada utylizacji. Opakowania do gromadzenia odpadów muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007r (Dz.U. 162 poz.1153 z dnia 8 września 2007r) tj. pojemniki lub worki jednorazowego użycia winny być : z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905133009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis Warunków Udziału w postępowaniu 1. W myśl art. 22 ust.1 ustawy Pzp o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnia następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia: tj. wykonali co najmniej 1 dostawę sprzętu będącego przedmiotem postępowania do zakładów opieki zdrowotnej c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. V. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: Wypełniony, podpisane i opieczętowane ( pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy załączniki 1,2,3 oraz 4. (1 )- OŚWIADCZENIA 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje warunki postawione w SIWZ 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 5. Oświadczenie dotyczące utylizacji odpadów z kodu 180102 oraz 180103 metodą spalania. (2) - DOKUMENTY 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wykonanie co najmniej 1 usługi będącego przedmiotem postępowania dla zakładów opieki zdrowotnej 3. Ważna decyzja dotycząca zgody na unieszkodliwienie odpadów medycznych z uwzględnieniem ich transportu wydana przez upoważniony Urząd. 4. W przypadku, gdy Wykonawca przekazuje odpady do utylizacji innym zakładom utylizacyjnym, zobowiązany jest załączyć do oferty podpisane umowy o współpracy wraz z decyzjami zezwalającymi na unieszkodliwienie odpadów medycznych przez te zakłady ze wskazaniem metody unieszkodliwiania. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zlotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach