Przetargi.pl
Wykonanie instalacji automatycznego nawadniania terenów zielonych na terenie siedziby Nadleśnictwa Wolsztyn.

Nadleśnictwo Wolsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Bohaterów Bielnika 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3842146 , fax. 68 3842146
  • Data zamieszczenia: 2015-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wolsztyn
    ul. Bohaterów Bielnika 29 29
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 3842146, fax. 68 3842146
    REGON: 97003991000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolsztyn.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji automatycznego nawadniania terenów zielonych na terenie siedziby Nadleśnictwa Wolsztyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie instalacji automatycznego nawadniania terenów zielonych na terenie siedziby Nadleśnictwa Wolsztyn. 2.Teren inwestycji zlokalizowany jest na terenie siedziby Nadleśnictwa Wolsztyn na działce nr 509 obręb ewidencyjny Wolsztyn-Miasto położonej w miejscowości Wolsztyn ul. Bohaterów Bielnika 29. Prace prowadzone będą na terenie zielonym wraz z istniejącymi nasadzeniami. Na trasie zaprojektowanej instalacji nawadniania występują kolizje z istniejącymi sieciami i instalacjami oraz istniejącymi ciągami pieszych i drogami wewnętrznymi. Przy skrzyżowaniach z istniejącymi ciągami pieszych i drogami instalacje prowadzić w rurze ochronnej na głębokości ok. 0,5-0,6m pod powierzchnią istniejącej nawierzchni. W celu uniknięcia rozbiórki istniejącej nawierzchni wykonanej z kostki brukowej przejścia wykonać metodą przecisku przy pomocy dwóch komór. Ciągi pieszych, parkingi i drogi wewnętrzne nie będą wyłączone z użytkowania na czas wykonywania robót. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić dokładny instruktaż obsługi automatycznego systemu nawadniania dla 2 pracowników obsługi wskazanych przez Zamawiającego. Instruktaż należy przeprowadzić zaraz po zakończeniu prac montażowych. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, określone zostały w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do SIWZ) i przedmiarze robót (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami. 2)Do realizacji zamówienia należy użyć materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 3)W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 4)Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace budowlane. 5)Wszystkie dokumenty opisujące Przedmiot umowy, wskazane w ust. 2, Strony będą traktować jako wzajemnie uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia w nich jakichkolwiek wieloznaczności lub rozbieżności Strony nie mogą z powołaniem się na tą okoliczność ograniczyć zakresu zobowiązania, ani zakresu należytej staranności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321216
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN 2Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych; 3)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4)gwarancjach bankowych; 5)gwarancjach ubezpieczeniowych; 6)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu oraz oryginału złożonego w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium (wewnątrz opakowania oferty). W treści dokumentu musi znajdować się nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium we wszystkich przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 5Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku PKO BP O/Wolsztyn nr 75 1020 4144 0000 6802 0004 0006; z dopiskiem Wadium wykonanie instalacji automatycznego nawadniania. Wadium musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu. 6Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w ust. 5) będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (przelew z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 7Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w ust. 5) przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert podlega wykluczeniu z postępowania, a oferta takiego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. 8Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.10Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_wolsztyn/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach