Przetargi.pl
"Budowa nowego wiaduktu kolejowego w ciągu linii PLK 276 (w km 113,040) w Bystrzycy Kłodzkiej - Przedmieście"

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Objazdowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748680180 , fax. 748680190
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Objazdowa 20
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 748680180, fax. 748680190
    REGON: 890723858
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa nowego wiaduktu kolejowego w ciągu linii PLK 276 (w km 113,040) w Bystrzycy Kłodzkiej - Przedmieście"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: „Budowa nowego wiaduktu kolejowego w ciągu linii PLK 276 (w km 113,040) w Bystrzycy Kłodzkiej – Przedmieście”. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3. Zadanie jest realizowane w porozumieniu z: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami we Wrocławiu z siedzibą przy: ul. Joannitów 13, 50-525 Wrocław. 4. Zakres prac, obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: a) usunięcie krzaków i porostów z powierzchni korpusu nasypu kolejowego; b) wykonanie nasypu tymczasowej drogi dojazdowej na wysokość korony nasypu kolejowego; c) wykonanie nawierzchni z płyt drogowych typu PD-2 na warstwie pospółki na koronie tymczasowej drogi najazdowej; d) przesunięcie istniejącej sekcji srk EON-3 o długości ok. 35 m w stronę Międzylesia wraz z jej zasilaniem; e) wykonanie na istniejącej sieci napowietrznej 20 kV podwieszonej do istniejących słupów przęsła trakcyjnego usytuowanych w km 113.014,0 i km 113.074,0 – wstawki kablowej 3x70² długości 5,0 m; f) zabezpieczenia wymienionych wyżej słupów sieci trakcyjnej dodatkowymi odciągami stalowymi; g) skablowanie na długości ok. 30 m istniejącego kabla eNA (3 x 25²) z wyprowadzeniem zapasowej długości 5,0 m; h) rozebranie istniejącego torowiska pod wbudowanie konstrukcji odciążających długości 5,50 m; i) wbicie pali stalowych G-62 długości 12,0 m z poziomu korony nasypu kolejowego pomiędzy torem a krawędzią korony nasypu; j) wbicie pali G-62 o długości od 12,0 do 4,0 m na skarpach w jednym rzędzie; k) wbicie pali G-62 długości 4,0 m na odcinkach zamykających u podnóża skarpy nasypu kolejowego; l) obcięcie górnych końców pali G-62 na koronie nasypu kolejowego; m) usunięcie poprzez obcięcie pali G-62 na wysokości (głębokości) 9,0 m. Odcinki wewnętrzne pomiędzy gotowymi podporami wiaduktu; 2) wbudowanie konstrukcji odciążających: a) przygotowanie górnych części pali G-62 wbitych na koronie nasypu kolejowego do zamontowania podciągu stalowego pod oparcie konstrukcji odciążających; b) wykonanie stalowych podciągów pod oparcie konstrukcji odciążających, złożonych z 2 II – 300 oraz 2 [ ]-300 ze sobą zespawanych długości po 4,50 m (wg projektu technologicznego); c) wytworzenie w wytwórni konstrukcji stalowych gotowych konstrukcji odciążających złożonych z 4 szt. I-500 usztywnionych poprzecznie 4 szt. [-300 (wg projektu technologicznego); d) wbudowanie przy użyciu żurawia samochodowego lub kolejowego konstrukcji odciążających; 3) roboty ziemne pod podpory wiaduktu: a) ręczne roboty ziemne bezpośrednio pod konstrukcją odciążającą w gruncie kat. III ÷ IV; b) wykopy mechaniczne w gruntach jak wyżej – wykonane do poziomu istniejącego terenu, z odwozem urobku samochodami na odległość do 1 km; c) częściowe wykopy w ściankach szczelnych wykonywane mechanicznie (przyjęto 50 %) w gruntach kat. III ÷ IV z odwozem urobku na odkład w odległości do 1 km; d) ręczne dokończenie wykopów w ściankach szczelnych (50 %) pod fundamenty podpór e) pompowanie wody podczas ręcznych robót ziemnych; f) wykonanie pionowego zabezpieczenia czołowych ścian wykopów ręcznych w ściankach szczelnych; g) wykonanie na dnie wykopów betonowego „korka” B-15 (C-12/15) grubości 15 cm; h) wykopy mechaniczne pod fundamenty skrzydeł wolnostojących przyczółków; i) ręczne wykopy na głębokość 20 cm pod wykonanie betonowego „korka” E-15 pod fundamenty skrzydeł przyczółków; j) wykonanie na dnie wykopów pod skrzydła betonowego „korka” B-15 (C-12/15) grubości 15 cm; 4) docelowe roboty ziemne pod nowy wiadukt: a) mechaniczne wykopy pod nowym ustrojem nośnym wiaduktu w gruntach kat. III ÷ IV, z odwozem urobku samochodami na odległość do 1 km; b) zasypka tylnych ścian korpusów podpór odpowiednio dobranym gruntem filtracyjnym z wyprowadzeniem drenażu Ø 160 mm typu francuskiego za skrzydła; c) zasypka fundamentów skrzydeł po ich uprzednim wykonaniu i zaizolowaniu bitumem „na zimno”; d) zasypka jak wyżej lecz skrzydeł przyczółków; 5) konstrukcja podpór wiaduktu: a) wykonanie na przygotowanym w ściankach szczelnych podłożu betonowym B-15 („korku”) fundamentów pod korpusy podpór wiaduktu; b) przygotowanie i montaż zbrojenia (wg zestawienie stali); c) wbudowanie mieszanki betonowej B-30 przy użyciu pompy; d) wykonanie korpusów podpór B-30 zbrojonych przypowierzchniowo siatki zbrojenia Ø 10,0 mm o oczkach 10 x 10 cm; e) wykonanie ław fundamentowych B-30 pod skrzydła podpór na gotowych „korkach” B-15; f) wykonanie ścian skrzydeł przyczółków z betonu B-30 na gotowych fundamentach; 6) łożyska i konstrukcja ustroju nośnego: a) wytworzenie w wytwórni konstrukcji stalowych łożysk wałkowych oraz nieprzesuwnych według rysunków projektowych oraz ich dostawa na plac budowy; b) ustawienie dostarczonych łożysk stalowych na gotowych korpusach podpór wiaduktu; c) wykonanie w wytwórni konstrukcji stalowych gotowego przęsła wiaduktu według projektu warsztatowego opracowanego na podstawie projektu budowlanego; d) przygotowanie i dostawa na plac budowy wykonanej w wytwórni konstrukcji, wyposażonej w wypełnienia płyty ortotropowej wraz z izolacją termozgrzewalna i jej warstwa ochronną; 7) wbudowanie przęsła nowego wiaduktu: a) przygotowanie torowiska z konstrukcją odciążającą i gotowymi podporami pod rozebranie odcinka toru o długości min 20,0 m wraz z usunięciem posypki; b) wbudowanie przy użyciu żurawia kolejowego dostarczonego ustroju nośnego wiaduktu; c) ułożenie nowego torowiska na wbudowanym przęśle oraz dojazdach z wykonaniem regulacji toru o wznowieniu ruchu pociągów; d) zamontowanie ustroju nośnego nowego wiaduktu od strony rzeki Nysy Kłodzkiej – gotowej konstrukcji stalowej chodnika służbowego; e) zamontowanie drewnianego pomostu na konstrukcji chodnika z dyliny impregnowanej o grubości 5 cm; f) wykonanie zabezpieczenia przeciw porażeniowego konstrukcji przęsła według opracowanego projektu uzgodnionego z zarządcą linii kolejowej; g) przywrócenie korony nasypu kolejowego w obrębie wbudowanej konstrukcji wiaduktu do warunków wymaganych przez zarządcę linii PLK nr 276; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) załącznik nr 1 do SIWZ – projekt budowlany; 2) załącznik nr 2 do SIWZ – projekt ochrony przeciwpożarowej; 3) załącznik nr 3 do SIWZ – projekt technologiczny; 4) załącznik nr 4 do SIWZ – dokumenty różne (uzgodnienia z PKP PLK, umowa z PKP Nieruchomości na korzystanie z nieruchomości, pozwolenie na budowę); 5) załącznik nr 5 do SIWZ – przedmiar robót; 6) załącznik nr 8 do SIWZ – kosztorys ofertowy; Szczegółowe warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR) - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie ze sporządzonym po podpisaniu umowy: harmonogramem rzeczowo - finansowym wykonania robót, wg wstępnego harmonogramu terminowo-rzeczowego ustalonego przez Zamawiającego, który będzie zawierał zakres prac wraz z terminami ich wykonania. Wstępny harmonogram terminowo-rzeczowy realizacji zadania: Maj – Czerwiec 2017: warsztatowe zlecenie wykonania konstrukcji stalowej przęsła wiaduktu w certyfikowanej wytwórni konstrukcji stalowych, zaakceptowanej przez Oddział PKP; całość robót przygotowawczych; Lipiec 2017: wykonanie robót ziemnych; wykonanie przyczółków i łożysk, przywiezienie na plac budowy i docelowe wbudowanie przęsła wiaduktu, przekazanie wiaduktu do eksploatacji Oddziałowi PKP Sierpień 2017: roboty wykończeniowe i porządkowe; 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) operatorzy/kierowcy: koparek, ładowarek, dźwigu samochodowego lub kolejowego, płyt wibracyjnych, podbijarek uniwersalnych torowo-rozjazdowych, samochodów ciężarowych, itp. 2) usuwające drzewa, krzewy oraz plantujące skarpy nasypów; 3) wykonujące prace elektryczne związane z przebudową sieci napowietrznej 20 kV podwieszonej do istniejących słupów przęsła trakcyjnego; 4) wykonujące prace związane z demontażem istniejącego i budową nowego torowiska; 5) wykonujące prace zbrojeniowe, fundamentowe, montażowe, itp. 6) wykonujące prace porządkowe Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 13 do SIWZ – wzór umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. 8. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach