Przetargi.pl
Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki

GMINA WRONKI ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WRONKI
    ul. Ratuszowa 5
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    REGON: 570791460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I pn. „Przebudowa ciągów komunikacyjnych w m. Wartosław” - etap IIInwestycja obejmuje utwardzenie drogi, oraz wykonanie zatoki parkingowej i zjazdu do posesji z kostki brukowej od km 0+300 do km 0+375 (nawiązanie do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej). Całkowita długość projektowanego odcinka ok. 75 mb, szerokość drogi 4m, kategoria ruchu KR2.Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia, które stanowią załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia.Część II pn. „Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi”.Inwestycja obejmuje wykonanie chodnika, miejsc postojowych i zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi, wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg gminnych z drogą wojewódzką, przebudowę (m.in. likwidacja rowu) i budowę sieci sanitarnej (kanalizacja deszczowa), przebudowę hydrantu na doziemny i regulacja hydrantu, budowę doświetlenia przejść dla pieszych i sygnalizacji świetlnej, budowę przejść mających na celu poprawę bezpieczeństwa przejścia dla pieszych, wykonanie barier drogowych, wykonanie zjazdów do posesji, oraz odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej i masy bitumicznej. Zieleń niska. Szerokość chodnika 2 m, całkowita długość projektowanego odcinka ok. 275 mb. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia i poniesienia ewentualnych opłat za zajęcie pasa drogowego na drodze wojewódzkiej. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia, które stanowią załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia.Część III pn. „Przebudowa drogi – ul. Rolna w zakresie budowy chodnika”. Inwestycja obejmuje wykonanie jednostronnego chodnika, wyniesionego przejścia dla pieszych, budowę i przebudowę zjazdów do posesji, przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej w zakresie zmiany lokalizacji wpustów oraz przebudowy i budowy przykanalików, przebudowę istniejących sieci elektroenergetycznych w ramach kolizji. Całkowita długość projektowanego odcinka ok. 220 mb, szerokość chodnika: 2m. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i wprowadzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz poniesienie ewentualnych opłat za zajęcie pasa drogowego.Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia, które stanowią załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia.Część IV pn. „Budowa chodnika na ul. Cienistej we Wronkach”. Inwestycja obejmuje wykonanie jednostronnego chodnika, przebudowę odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej, przebudowę istniejącego oświetlenia. Wycinka zieleni kolidującej z inwestycją. Całkowita długość projektowanego odcinka ok. 325 mb. Szerokość chodnika: 2m. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia, które stanowią załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium wyłącznie na część II zamówieniaw wysokości: 23.000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100).Szczegółowe informacje zawarte zostały w Dziale XVI SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału w postępowaniu:I. DOTYCZĄCY SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokościnie mniejszej niż:1) dla części I: 140.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100),2) dla części II: 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100),3) dla części III: 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),4) dla części IV: 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100).W sytuacji, gdy Wykonawca złoży ofertę:a) na część II i więcej, wystarczające jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł.,b) na część I, III i IV, wystarczające jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 920.000,00 zł.,c) na część I i III, wystarczające jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 570.000,00 zł.,d) na część III i IV, wystarczające jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 850.000,00 zł.,e) na część I i IV, wystarczające jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 670.000,00 zł.II. DOTYCZĄCY ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże,że:1) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi z każdej z branż wyszczególnionych poniżej:a) w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi) - dotyczy części I, II, III, IV,b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej) - dotyczy części II, III, IV,c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej) - dotyczy części II, III, IV,Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby, jeżeli posiada ona jednocześnie kilka rodzajów uprawnień.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wykazu osób, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem było:a) wykonanie i/lub: budowa/ przebudowa/ remont/ modernizacjanawierzchni dróg, ulic, ciągów pieszo-rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych, placów postojowych/parkingowych, chodników polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni minimum 300 m² - dotyczy części I, II, III, IVb) wykonanie i/lub: budowa/ przebudowa/ remont/ modernizacjanawierzchni dróg, ulic, ciągów pieszo-rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych, placów postojowych/parkingowych, polegające na ułożeniu nawierzchni z masy bitumicznej o powierzchni minimum 500 m² - dotyczy części IIWykazane dla spełnienia warunku w danej części roboty mogą potwierdzać spełnianie warunku także dla innych części (jeśli obejmuję zakres robót występujący dla spełnienia warunku w tych konkretnych częściach). Tzn. ten sam zakres wskazanych robót może potwierdzać spełnienie warunku kilku części zamówienia.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych złożonego przez Wykonawcę (załączniknr 5 do SWZ) wraz z załącznikami – dowodami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach