Przetargi.pl
Budowa nawierzchni bitumicznej drogi gminnej relacji Legbąd - Fojutowo

Gmina Tuchola ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, pl. Zamkowy 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 52 56 42 500 , fax. 052 3342138
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
    pl. Zamkowy 1 1
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0 52 56 42 500, fax. 052 3342138
    REGON: 00052350200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nawierzchni bitumicznej drogi gminnej relacji Legbąd - Fojutowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę nawierzchni bitumicznej na utwardzonej tłuczniem drodze gminnej nr 010101 C relacji Legbąd - Fojutowo na odcinku od km 0+000 do 1+200 o dł. 1,2 km - obręb geodezyjny Legbąd, gmina Tuchola, powiat tucholski, województwo kujawsko-pomorskie wraz ze zjazdami, montażem barier i oznakowania drogowego, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Dokumentacja projektowa została opracowana na całość przebiegu drogi Legbąd - Fojutowo na odcinku od km 0+000 do 3+000 o dł. 3 km, jednakże w ramach dofinansowania Gmina Tuchola wykona odcinek od km 0+000 do 1+200. Jednakże ze względu na dostępność środków finansowych własnych zabezpieczonych na niniejszą inwestycję Zamawiający zdecydował w ramach jednego postępowania przetargowego podzielić zamówienie na dwie odrębne części: 1) I etap: budowa nawierzchni Legbąd - Fojutowo na odcinku od km 0+000 do km 1+200 o dł. 1,2 km (etap dofinansowany ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013), Termin wykonania niniejszego etapu Zamawiający ustalił na dzień 30.10.2009r., jednakże Zamawiający żąda aby warstwa nawierzchniowa w technologii betonu asfaltowego została wykonana do dnia 30.09.2009r. 2) II etap: budowa nawierzchni Legbąd - Fojutowo na odcinku od km 1+200 do km 2+400 (do kompleksu zabudowań wypoczynkowo-rekreacyjnych - niniejszy etap byłby finansowany ze środków własnych gminy). Termin wykonania niniejszego etapu Zamawiający ustalił na dzień 30.05.2010r. W dokumentacji projektowej widnieje jeszcze jeden etap drogi tj. od km 2+400 do 3+000 (do Akweduktu) jednakże niniejsze postępowanie nie obejmuje wykonania ww. fragmentu drogi. Wykonawca zobowiązany będzie określić w formularzu ofertowym oddzielnie dla każdej z części zamówienia kwotę, za którą będzie wykonywał zadanie (daną część). Dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz kosztorys przedmiarowy dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl. Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych możliwość dokonania zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych 1 osoby do kierowania robotami w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia (tj. w specjalności drogowej) oraz kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającego ważne ubezpieczenie OC. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem kadrowym, Zamawiający żąda załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu minimum 1, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat roboty o wartości nie mniejszej niż 500.000.000,00 PLN (1 milion), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że ww. robota została wykonana należycie (np. referencje, zaświadczenia, protokoły odbioru). Załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach