Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa i montaż mebli biurowych, konferencyjnych i kuchennych.

Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6500044 w.149, 123 , fax. 056 6500333
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników
    Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 55
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6500044 w.149, 123, fax. 056 6500333
    REGON: 00004456900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.impib.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa i montaż mebli biurowych, konferencyjnych i kuchennych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w tym montaż mebli biurowych, konferencyjnych i kuchennych w częściach wskazanych w ust. 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Cześć 1 - Toruń Dostawa do siedziby Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników, ul. M.Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń Wyposażenie Sali konferencyjnej: Stół konferencyjny, modułowy składający się z 15 stołów i 4 narożników 90 stopni z łatwym systemem spinającym stoły i narożniki, z możliwością rozstawienia na pojedyncze 2-osobowe stoliki, - 1kpl, Komoda na podręczną dokumentację - 1szt, Zabudowa wnęki - 1kpl, Krzesła - 60szt, Stolik multimedialny - 1szt, Zabudowa drzwiami przesuwnymi - 1kpl; Wyposażenie szatni: Zabudowa szatni wieszakami na 60 osób - 1kpl, Szafka narożna stojąca - 1szt, Szafka narożna wisząca - 1szt; Kuchnia: Szafka pod zlewozmywak jednokomorowy, szafki wyposażone w regulowane nóżki, umożliwiające ich poziomowanie i regulowanie wysokości - 1szt, Zabudowa zmywarki (zmywarka na 12 kpl naczyń) - 1szt, Szafki dolne 80cm, szafki wyposażone w regulowane nóżki, umożliwiające ich poziomowanie i regulowanie wysokości - 4szt, Szafki dolne 60cm, szafki wyposażone w regulowane nóżki, umożliwiające ich poziomowanie i regulowanie wysokości - 1szt, Szafki dolne 40cm, szafki wyposażone w regulowane nóżki, umożliwiające ich poziomowanie i regulowanie wysokości - 1szt, Stół kuchenny - 1szt, Krzesła - 2szt, Blat kuchenny - 1szt, Listwa przyblatowa PCV - 1kpl, Maskownica - 1kpl; Męska toaleta 2 piętro: Drzwi przesuwane - 1kpl; Aneks kuchenny I piętro: Zabudowa aneksu kuchennego - 1kpl; Wyposażenie archiwum: Zabudowa ścian - 1kpl, Stolik gościnny - 1szt; Pokój księgowości nr 17: Biurko narożne - 1szt, Krzesła biurowe obrotowe - 4szt; Pokój nr 19: Komoda - 1szt, Krzesło biurowe obrotowe - 1szt; Pokój nr 28: Szafka naścienna podręczna z półką - 1szt, Nadstawka na szafę - 1szt; Pokój nr 26: Szafa z drzwiami przesuwnymi (dwa skrzydła) - 1szt, Krzesło biurowe obrotowe - 2szt; Pokój nr 27: Szafa aktowa zamykana z nadstawką - 1kpl; Szafa aktowa - 1szt, Biurko - 1kpl, Biurko narożne - 1kpl, Komoda wolnostojąca - 1szt, Szafka ubraniowa - 1szt, Szafa aktowa zamykana - 3 szt; Wyposażenie dwóch pokoi laboratoryjnych: Pokój nr 12: Zestaw biurek dla trzech stanowisk pracy - 1kpl, Kontener mobilny - 3szt, Szafa aktowa - 3szt, Nadstawka na szafę aktową - 4szt, Szafa odzieżowo-regałowa - 1szt, Szafka naścienna podręczna - 3szt, Krzesło biurowe - 3szt; Pokój nr 13: Zestaw biurek dla trzech stanowisk pracy - 1kpl, Kontener mobilny - 3szt, Szafa aktowa - 2szt, Nadstawka na szafę aktową - 2szt, Słupek odzieżowy - 1szt, Szafa aktowa - 1szt, Nadstawka na szafę odzieżową - 1szt, Nadstawka na szafę aktową - 1szt, Szafka naścienna podręczna, - 3szt, Krzesło biurowe - 3szt Część II - Piastów Dostawa do Oddziału Zamiejscowego Elastomerów i Technologii Gumy w Piastowie, ul. Harcerska 30 Krzesła obrotowe biurowe - 32szt, Biurko asymetryczne, kształtowe - 2szt, Kontener stacjonarny- 2szt, Dostawka dwóch biurek - 1szt, Blat - 2szt, Szafa aktowa 2-drzwiowa - 2szt, Szafa aktowa z półkami - 1szt, Szafa ubraniowa - 1szt, Biurko - 2szt, Przystawka do biurka - 2szt, Szafa aktowa - 8szt, Wąska szafa aktowa - 4szt, Komoda - 2szt, Szafa aktowo-ubraniowa - 2szt, Komoda żaluzjowa - 2szt, Stolik prostokątny - 2szt, Biurko - 2szt, Komoda częściowo przeszklona - 1szt Część III - Gliwice Dostawa do Oddziału Zamiejscowego Farb i Tworzyw w Gliwicach, ul. Chorzowska 50A Krzesła obrotowe - 2szt, Biurko - 5szt, Zabudowa ścian z drzwiami przesuwanymi - 2szt, Zabudowa ścian z drzwiami przesuwanymi - 1szt, Zabudowa ścian z drzwiami przesuwanymi - 1szt, Szafa aktowa z drzwiami - 3szt, Półka ścienna z tylną ściana meblową - 1szt Część IV - Zgierz Dostawa do Oddziału Zamiejscowego Barwników i Produktów Organicznych w Zgierzu Krzesła obrotowe - 7szt. 3. Zamawiający wymaga: - udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble w tym krzesła, i 48 miesięcznej gwarancji na podnośniki krzeseł biurowych obrotowych. - usunięcia usterek w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia, - dostawy i montażu na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, a ponadto: - materiał z jakiego mają być wykonane meble to wysokiej jakości płyta wiórowa w klasie higienicznej E1 - dwustronnie pokryta melaminą o podwyższonej trwałości i klasie odporności na ścieranie według normy DIN EN 14322:3A lub równoważnej, - krawędzie boczne blatu wykończone doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2 mm, - grubość płyt z których powinny zostać wykonane meble (w przypadku jeśli nie została podana przy poszczególnym opisie) nie może być mniejsza niż 18mm, -płyty pokryte obustronnie melaminą o powierzchniowej fakturze drewna, - korpusy szaf, biurek oraz regałów z jednolitą kolorystyką frontów, wieńców oraz półek, - w szafach z drzwiami zawiasy puszkowe o kącie rozwarcia 110° oraz zamek patentowy jednoryglowy 5. W celu sprawdzenia wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty: - szczegółowej specyfikacji oferowanych mebli, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - zdjęć przedstawiających sposób wykonania, wykończenia i jakość oferowanych mebli, a w szczególności stołów konferencyjnych, kuchni i krzeseł biurowych, - projektów oferowanych mebli z wyłączeniem krzeseł biurowych. Zdjęcia i projekty oferowanych mebli powinny być opisane w sposób umożliwiajmy ich przyporządkowanie poszczególnym meblom opisanym w specyfikacji oferowanych mebli. 6. Zaleca się przed sporządzeniem projektów i wyceny oferowanych mebli dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń i mebli posiadanych przez Zamawiającego. 7. Doboru koloru mebli i rodzaju okuć dokonuje Zamawiający, z uwzględnieniem posiadanych przez niego mebli i stolarki drzwiowej znajdującej się w pomieszczeniach, do których dostarczone będą meble.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy p.z.p. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Spełnianie warunków określonych w ust.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez oferenta niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie z art. 22 ust.1 p.z.p., zawarte na druku Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ; c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie korzystał z potencjału lub osób pochodzących od innych podmiotów. d) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat (roku) wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem posiadanych dokumentów (referencji) potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw. - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.impib.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach