Przetargi.pl
Budowa nawierzchni

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5820500, 17 58 20 567, , fax. 175 820 576
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Wolności 44
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5820500, 17 58 20 567, , fax. 175 820 576
    REGON: 69043924700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkmielec.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nawierzchni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (zgodnie z dokumentacją projektową Powiatu Mieleckiego - numer zamówienia: WA.272.1.19.2019; link do dokumentacji technicznej: http://bip.powiat-mielecki.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30000-euro/wa2721192019-39.html) następujących robót budowlanych: Część 1 Wykonanie nawierzchni wodoprzepuszczalnej (mineralno-żywicznej), z zastosowaniem mieszanki żwiru kwarcowego w kolorze jasno-beżowym i żywicy epoksydowej. Grubość warstwy ścieralnej 3 cm. Powierzchnia do ułożenia ścieżek wynosi około (+/- 5%) 650 m2. Wymagany okres gwarancyjny: 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru protokołu odbioru końcowego. Lokalizacja: ul. Sękowskiego – Lelewela, Obręb ewidencyjny 1-Stare Miasto Mielec. CPV: 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg. Część 2: Wykonanie nawierzchni amortyzującej EPDM na pokładzie SBR. Przyjęto HIC do 2,10 m. Nawierzchnia amortyzująca musi być wykonana z masy poliuretanowo – gumowej EPDM przepuszczalną dla wody oraz podkładu SBR. Łączna grubość warstwy amortyzującej powinna wynosić min. 80 mm. Zamawiający wymaga następującego układu warstw: • nawierzchnia syntetyczna EPDM gr. 15 mm w kolorze zielonym RAL 6025 – około (+/- 5%) 152 m2, • warstwa elastyczna SBR podkładowa gr. 65 mm – około (+/- 5 %) 152 m2, • przedmiotem zamówienia jest wykonanie podkładu SBR pod trawę syntetyczną. Podkład amortyzujący stanowi warstwa elastyczna SBR gr. min. 25 mm. Powierzchnia nawierzchni amortyzującej wynosi około (+/- 5%) 86 m2. Wymagany okres gwarancyjny: 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Lokalizacja: ul. Sękowskiego – Lelewela, Obręb ewidencyjny 1 – Stare Miasto. CPV: 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w następującej wysokości: część 1: 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset); część 2: 1 300,00 (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach