Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUG UTRZYMANIOWYCH W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW I CHWASTÓW ORAZ WYCINKI ZAROŚLI I ZAKRZACZEŃ W PASIE DROGOWYM W OKRESIE 2020 -2022

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 275 874 , fax. 172 275 874
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. 11-go Listopada 10
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 172 275 874, fax. 172 275 874
    REGON: 83044323200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUG UTRZYMANIOWYCH W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW I CHWASTÓW ORAZ WYCINKI ZAROŚLI I ZAKRZACZEŃ W PASIE DROGOWYM W OKRESIE 2020 -2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONANIE USŁUG UTRZYMANIOWYCH W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW I CHWASTÓW ORAZ WYCINKI ZAROŚLI I ZAKRZACZEŃ W PASIE DROGOWYM W OKRESIE 2020 -2022 OW) 1. Zakres zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty polegające na wykonaniu robót utrzymaniowych w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolbuszowskiego w zakresie koszenia traw i chwastów oraz wycinki zarośli i zakrzaczeń w pasie drogowym w okresie 2020 -2022. Zakres zamówienia obejmuje koszeniu trawy i chwastów na poboczach , skarpach rowów i nasypów , dnie rowu oraz przeciwskarpie wraz z opaską 0,75 m za przeciwskarpą oraz wyczyszczeniu (wycince ) wszelkich zarośli i zakrzaczeń młodych odrostów drzew i krzewów w pasie drogowym dróg powiatowych w tym przy wszystkich elementach pasa drogowego typu chodniki, mosty itp. Zamówienie zostało podzielone na trzy odrębne części : cześć-1 Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów oraz wycinki zarośli i zakrzaczeń w pasie drogowym w okresie 2020 -2022 -Drogi powiatowe na terenie Gminy Kolbuszowa i Niwiska część -2 Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów oraz wycinki zarośli i zakrzaczeń w pasie drogowym w okresie 2020 -2022 -Drogi powiatowe na terenie Gminy Cmolas i Majdan Królewski część -3 Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów oraz wycinki zarośli i zakrzaczeń w pasie drogowym w okresie 2020 -2022 -Drogi powiatowe na terenie Gminy Dzikowiec i Raniżów Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę tylko na jedną wybraną część Nr-1 lubNr-2, lub Nr-3 Zakres koszenia obejmuje: • pobocze • skarpę • dno rowu • przeciwskarpę • na wewnętrznych stronach łuków poziomych; • pobocza przy istniejących chodnikach wraz z wykoszeniem traw przy krawężnikach oraz obrzeżach oraz trawy w ścieku przykrawężnikowym, oraz odrostów traw w ciągu chodnika; • miejsca niedostępne takie jak np.: pod barierami, przy ogrodzeniach , drzewach, słupach infrastruktury technicznej, znakach pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych. • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych przy jezdni (rów kryty) należy wykosić opaskę za chodnikiem na sze. około 0,80m, w przypadku wystąpienia ograniczenia np. w postaci ogrodzeń itp. opaskę należy wykosić do istniejącego ogrodzenia/posesji, jeżeli za chodnikiem występuje rów należy wykosić opaskę za chodnikiem skarpę, dno rowu oraz przeciwskarpę oraz opaskę za przeciwskarpą szer. min. 0,75 m • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych przy jezdni ( natomiast rów za chodnikiem ) należy wykosić opaskę za chodnikiem, skarpę, dno rowu, przeciwskarpę oraz opaskę za przeciwskarpą szerokości min. 0,75 m w przypadku wystąpienia ograniczenia np. w postaci ogrodzeń itp. opaskę należy wykosić do istniejącego ogrodzenia/posesji, jeżeli • na długości chodników należy wykosić ręcznie wystające odrosty na powierzchni chodnika oraz przy krawędzi jezdni, przy krawężniku, przy obrzeżu oraz w ścieku przykrawężnikowym; • w przypadku wystąpienia chodnika za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0,8 m Zakres robót obejmuje również wycinkę krzaków i zarośli zarówno rosnących pojedynczo jak i w kępach w pasie drogowym (pobocze, skarpa, dno rowu, przeciwskarpa, opaska za przeciwskarpą min. 0,75 m). Wycinki zarośli, zakrzaczeń należy dokonać max. przy po powierzchni terenu tzn. na wysokości max. 5 cm od powierzchni terenu. Materiał odpadowy z wycinki w pasie drogowym do zagospodarowania po stronie Wykonawcy. Wykonawca uporządkuje pas drogowy z wszelkich pozostałości z wycinki. Zamawiający oszacował powierzchnię dla dwukrotnego koszenia ( tj. łącznie I i II koszenie): Powierzchnie dwukrotnego koszenia dla poszczególnych zadań wynosi: Dwukrotne koszenie traw i chwastów z poboczy i skarpy Zad. Nr1 - 891 824 m2 Zad Nr -2 – 637 576 m2 Zad Nr 3 – 636 474m2 Razem: 2 165 874 m2 Dwukrotne koszenie traw i chwastów z dna rowu i przeciwskarpy Zad Nr 1 – 683 025 m2 Zad Nr 2 – 483 384 m2 Zad Nr 3 - 502 128 m2 Razem: 1 668 537 m2 Zestawienie dróg do koszenia oraz powierzchnię podano w załączniku „Wykaz dróg Zad. 1- 3” Ze względu na niejednolity charakter stanu pasa drogowego a przede wszystkim różną szerokość istniejących rowów, różne pochylenie skarp oraz przeciwskarp oraz w różnym stopniu dostępność przeciwskarpy, różny stopień gęstości zarośli oraz zakrzaczeń do wycinki Zamawiający, informuje iż Wykonawca przed złożeniem oferty na przedmiotowe zadanie w celu ostatecznej kalkulacji kosztów powinien dokonać wizji lokalnej w terenie. Skalkulowana cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z zamówieniem wg. wymagań Zamawiającego. Po złożeniu oferty zaproponowana cena nie podlega negocjacji. 2. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca rozpocznie wykonywanie usługi, po podpisaniu protokołu przekazania terenu pasa drogowego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. O ostatecznie wyznaczonym terminie Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem. Orientacyjne Terminy wykonania: a) Pierwsze koszenie Termin rozpoczęcia robót : około 15 maja 2020 r. Termin zakończenia robót : 05 czerwca 2020r. b) Drugie koszenie Termin rozpoczęcia robót : około 10 sierpnia 2020 r. Termin zakończenia robót : 31 sierpnia 2020 r. c) Wycinka zakrzaczeń i zarośli Termin wycinki zakrzaczeń, zarośli po podpisaniu protokołu przekazania terenu objętego do wycinki wskazanego przez Zamawiającego (wskazanie drogi oraz ustalenie obmiarowo powierzchni zakrzaczeń, zarośli do wycinki , w terminie wskazanym przez Zamawiającego ujętym w protokole przekazania terenu do wycinki. Przy czym cały przekazany zakres przez Zamawiającego do wycinki należy zakończyć do końca lipca danego roku kalendarzowego ( szczegółowo termin zostanie określony w protokole przekazanym przez Zamawiającego) Przyjmuje się ,że pas drogowy do oczyszczenia z zarośli i zakrzaczeń w zakresie pobocza, skarpy, dna rowu, przeciwskarpy, opaski za przeciwskarpą szerokości min. 0,75 m (dotyczy również miejsc tam gdzie występują chodniki) zostanie oczyszczony z zarośli i zakrzaczeń do dnia 31 lipca danego roku kalendarzowego. Ilość powierzchni do zarośli i zakrzaczeń została wstępnie oszacowana przez Zamawiającego wg poniższej tabali: ZAROŚLA I KRZEWY NA DROGACH POWIATOWYCH Gmina Cmolas Niwiska Kolbuszowa Raniżów Dzikowiec Majdan Królewski Powierzchnia do wycinki [m2] 19 416 3 050 24 075 24 200 15 600 6 700 Razem powierzchnia [m2] 93 041 Ilość m2 w danym roku zostanie wskazana przez Zamawiającego w protokole przekazania terenu. 3.Zasady wykonania robót: • oznakować roboty zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym Projektem organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym dla robót szybko postępujących • do koszenia poboczy Wykonawca używa kosiarki bijakowej doczepnej do ciągnika. • skarpy rowów Wykonawca kosi kosiarką bijakową wysięgnikową doczepną do ciągnika, Wykonawca powinien dysponować również kosiarką wysięgnikową z ramieniem długiego zasięgu ok 6 m, w miejscach niedostępnych ,takich jak np : pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, znakach, pachołkach, przy chodnikach oraz innych urządzeniach drogowych Wykonawca kosi kosiarką żyłkową, spalinową. Koszenie w miejscach niedostępnych należy wykonywać równolegle z głównym koszeniem, tak aby postęp robót był równomierny w jednym czasie wykoszone ręcznie miejsca niedostępne dla kosiarki mechanicznej. • wysokość trawy po wykoszeniu powinna być nie większa niż 5cm, Zamawiający będzie wymagał równomiernego, jednolitego koszenia tzn. nie dopuszcza pozostawiania odstających odrostów szczególnie przy krawędzi jezdni. • przed przystąpieniem do wykonywania usługi Wykonawca ustali z Zamawiającym harmonogram oraz trasę rozpoczęcia robót. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w trakcie realizacji usługi zmianę trasy wykonywania usług na danym zadaniu. • Wycinka zakrzaczeń i zarośli przy użyciu sprzętu Wykonawcy do tego przeznaczonego 4. Bezpieczeństwo i higiena pracy: • do koszenia Wykonawca używa jedynie sprawnego sprzętu kosiarek bijakowych z przeznaczeniem do koszenia poboczy oraz skarp przy drogach. • kosiarki i sprzęt drobny stosowany przy robotach musi być sprawny i sprawdzony przed użyciem, • pracownicy zatrudnieni przy w/w pracach powinni posiadać odzież i obuwie ochronne oraz wyposażeni być w sprzęt ochrony osobistej (rękawice, kamizelki ostrzegawcze), • niedopuszczalne jest prowadzenie robót w warunkach złej widoczności t. j. podczas mgły, ulewnego deszczu, po zmierzchu, • ciągniki muszą obowiązkowo być wyposażone w błyskowe lampy ostrzegawcze koloru pomarańczowego, • prowadzenie w strefie roboczej w tym samym czasie innych prac jest zabronione, • stosowany przy koszeniu sprzęt musi być sprawny i sprawdzony przed użyciem , a narzędzia ostre i prawidłowo osadzone. 5. Ogólne wymagania dotyczące sprzętu: Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych usług. Sprzęt używany do realizacji usług powinien być zgodny wymaganiami Zamawiającego i powinien odpowiadać pod względem typów – zgodnie z pkt. 3 Opisu przedmiotu zamówienia. Liczba i wydajność sprzętu powinny gwarantować zrealizowanie usług zgodnie z terminami umownymi. Zamawiający nie odpowiada za zużycie i uszkodzenia sprzętu używanego podczas wykonywania usługi. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub oddany mu do dyspozycji przez inne podmioty ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Powinien być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca będzie konserwował sprzęt jak również naprawiał lub wymieniał sprzęt niesprawny. Jakikolwiek sprzęt, maszyny, urządzenia i narzędzia niegwarantujące zachowania warunków umowy, zostaną przez Inspektora Nadzoru zdyskwalifikowane i niedopuszczone do świadczenia usług. Zgodnie z pkt. 3 Zamawiający wymaga do koszenia wyłącznie kosiarek przeznaczonych do koszenia poboczy, skarp, przeciwskarp tj. kosiarek bijakowych na wysięgniku teleskopowym dł. min. 6 m umożliwiającym koszenie pod różnym kątem pochylenia kosiarki. Do koszenia przeciwskarpy Zamawiający preferuje kosiarkę bijakową wysięgnikową na długim ramieniu dł. min. 6 m. 6. Odpowiedzialność Wykonawcy : Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: • ubezpieczenie robót – Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie wymagał przedstawienia opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ubezpieczenie musi być ważne co najmniej na czas trwania umowy. • prawidłowe prowadzenie robót, • zabezpieczenie pracowników Wykonawcy w sprzęt ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami. • oznakowanie robót, maszyn oraz pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz projektem organizacji ruchu na czas wykonywania robót, • szkody wyrządzone na rzecz osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami. • Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z użytkowaniem sprzętu np. koszty związane z zużyciem sprzętu, naprawą itp. • nieodpłatne wykonanie poprawek w przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania robót 7. Kontrola jakości usług W czasie wykonywania usług należy przeprowadzać ciągłą kontrolę poprawności koszenia, zgodnie z wymaganiami pkt. 3, w tym w szczególności: - usunięcia wszystkich obcych zanieczyszczeń z miejsc pracy kosiarek, - skontrolowania dopuszczalnej wysokości trawy po jej skoszeniu. - wyczyszczenia zarośli i zakrzaczeń. - w przypadku wystąpienia wad oraz zausterkowania przez Zamawiającego jakości koszenia Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania usterek. 8. Warunki odbioru robót a) po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót do ich odbioru zostanie wykonany komisyjny odbiór z udziałem przedstawicieli Zamawiającego b) z przeprowadzonego odbioru zostanie sporządzony protokół, który podpisują przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawca c) protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT ( Zamawiający dopuszcza częściową fakturę tzn. po wykonaniu I koszenia i następnie po wykonaniu II koszenia, Za wycinkę zarośli i zakrzaczeń Wykonawca wystawi oddzielną fakturę na podstawie protokołu odbioru wg ceny jednostkowej i ilości. d) Zamawiający dokona oddzielnego odbioru dla I koszenia i oddzielnie dla II koszenia 9. Rozliczenie z tytułu realizacji zamówienia : Rozliczenie będzie się odbywało w dwóch etapach na podstawie dokonanych odbiorów koszenia i protokołów odbioru robót podpisanych przez przedstawicieli Wykonawcy oraz Zamawiającego, po wykonaniu I – szego oraz II –go koszenia oraz oddzielnie za wycinkę zarośli i zakrzaczeń Wykonawca wystawi oddzielną fakturę na podstawie protokołu odbioru wg ceny jednostkowej i ilości. Na tej podstawie wystawiane będą faktury VAT. Płatność 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach