Gmina Chełmek ogłasza przetarg
- Adres: 32660 Chełmek, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8449040, 8449000 , fax. 338 449 019
- Data zamieszczenia: 2017-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
ul. Krakowska 11
32660 Chełmek, woj. małopolskie
tel. 033 8449040, 8449000, fax. 338 449 019
REGON: 52776000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa miejsc postojowych w rejonie ulicy Generała Andersa w Chełmku oraz budowa odcinka sieci gazowej z rozbiórką odcinka kolidującego z przebudową ul. Generała Andersa - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana/: Celem inwestycji jest wykonanie przebudowy układu komunikacyjnego ulicy Generała Andersa w Chełmku w zakresie nawierzchni jezdni, ciągów pieszych oraz miejsc postojowych. Chodnik w ul. gen Andersa ma nawierzchnie z płytek betonowych z licznymi ubytkami i nierównościami. W ul. Gen Andersa zbyt mała szerokość jezdni i miejsc postojowych sprawia trudności w korzystaniu z tego odcinka ulicy, dodatkowo chodnik dla pieszych ma zbyt małą szerokość (około 1m). W miejscach przeznaczonych na miejsca parkingowe są zieleńce z drzewami i krzewami. Należy wykonać: - przebudowę istniejącego chodnika z poszerzeniem do 1,55 m i przesunięciem go w kierunku bloku nr 8, co da poszerzenie jezdni o około 1,5 m, do szerokości 3,5m. - remont istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni i miejsc postojowych wraz z wykonaniem pełnej konstrukcji jezdni na poszerzeniach dla projektowanych dodatkowych miejsc postojowych - remont dojść do przyległych bloków -wycinka drzew zgodnie z prawomocną decyzją Inwestycja obejmuje swym zakresem rozbiórkę istniejącego i budowę odcinka zastępczego gazociągu niskoprężnego stal fi 100 mm kolidującego z projektowaną przebudową ulicy Andersa na gazociąg z rur polietylenowych PE 100 RC SDR 11 dn 110x10,0 mm MOP=DP=10 kPa. Całość robot związanych z rozbiórką i budową odcinka zastępczego gazociągu rozdzielczego niskoprężnego wraz z opracowaniem dokumentacji techniczno-prawnej wykonana zostanie kosztem i staraniem Wykonawcy a roboty przełączeniowe zostaną zlecone GSG sp. z o.o. w Zabrzu -Rozdzielni Gazu Oświęcim. Wykonawca wykona, zatwierdzi i wdroży projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy. Po zakończonej inwestycji Wykonawca wykona geodezję powykonawczą Należy wykonać czynności zgodnie ze specyfikacją techniczną załączoną do dokumentacji przetargowej. Osoby nadzorujące przebieg procesu budowlanego powinny być zatrudnione na umowę o pracę. Poniższe zamierzenie budowlane jest realizacją inwestycji objętej decyzją Starosty Oświęcimskiego z dnia 16.10.2013 r. numer 686/2013 symbol WAB 6740.1.544.2013 Wykonawca obowiązany jest do wykonania wszelkich czynności związanych z rozpoczęciem inwestycji posiadającej prawomocne pozwolenie na budowę Termin rozpoczęcia prac niezwłocznie po podpisaniu umowy. Inwestycja wymaga nadzoru osoby z uprawnieniami kierownika robót. /zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane”. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu robót, przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem dokładnego zapoznania się z terenem i zakresem robót przeznaczonym do wykonania - nie jest to warunek udziału w tym postępowaniu. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną b) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, c) wykonania i utrzymywania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas realizacji robót, d) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. e) poniesienie kosztów związanych z usunięciem odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja), f) koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie nieczystości, dozorowanie), uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót. UWAGA! 1/ Wszystkie zastosowane materiały mają być nowe, posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie Polski. 2/ Kolorystykę materiałów wykończeniowych należy w trakcie wykonawstwa uzgodnić z Zamawiającym. 3/ Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do tych, które w dokumentacji technicznej zostały opisane poprzez wskazanie nazwy producenta lub znaku handlowego, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych od opisywanych przez Zamawiającego. Akceptacja Zamawiającego nastąpi po przedłożeniu dokumentów potwierdzających zachowanie tych parametrów. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty zmian poniesie Wykonawca. 1. Zgodnie z art. 29 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty nawierzchniowe i roboty brukarskie. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. Wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Wykonawca, w terminie 5 dni, licząc od dnia udzielenia zamówienia, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, mających wykonywać zamówienie. W przypadku ustania, w okresie trwania umowy, stosunku pracy wobec któregokolwiek z pracowników realizujących zamówienie, o których mowa wyżej i zatrudnienia w jego miejsce innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu korekty listy osób, mających wykonywać zamówienie. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany pracownika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi leśnej i przepustu prowadzonego przez powierzchniowe wody płynące potoku Biała Woda w km. 5+409 obręb Biała Woda, gm. Gmina i Miasto Szczawnica
Dodano: 2024-07-13 - Modernizacja infrastruktury drogowej, edukacyjnej oraz rekreacyjno-turystycznej wraz z poprawą efektywności energetycznej budynków gminnych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
Dodano: 2024-07-11 - „Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Pcim poprzez modernizację infrastruktury drogowej”
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap III
Dodano: 2024-06-25 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap I
Dodano: 2024-06-23 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap II
Dodano: 2024-06-23 - Przebudowa drogi gminnej nr 293356K (ul. Traugutta) oraz skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 293420K i 293164K w km 0+424,92 i skrzyżowanie z drogą gminną nr 293385K w miejscowości Nowy Sącz
Dodano: 2024-06-21 - Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w gminie Gródek nad Dunajcem - II etap
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja dróg rolniczych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów – Szczawnik – Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 – 2+023
Dodano: 2024-06-06