Przetargi.pl
BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY PRZEDSZKOLU NR 2 I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY PRZEDSZKOLU NR 2 I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc postojowych przy Przedszkolu nr 2 i Szkole Podstawowej nr 8 przy ul. E. Plater w Lęborku oraz zmiana lokalizacji biegu schodów i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przed Przedszkolem nr 2. 1.1 Podstawowe parametry zaprojektowanych elementów przedmiotu zamówienia: a) miejsca postojowe - 19 sztuk o nawierzchni z kostki betonowej czarnej o gr. 8cm; b) chodniki - o pow. 581 m2 wykonane z kostki betonowej szarej o gr. 6cm; c) jezdnia wewnętrzna - o pow. 446 m2 wykonana z kostki betonowej szarej o gr. 8cm; d) wyniesione przejścia dla pieszych - 2 o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej o gr. 8cm; e) studnie deszczowe - 2 sztuki; f) wpusty uliczne - 7 sztuk; g) przykanaliki - o łącznej długości 40 mb; h) schody - jednobiegowe żelbetowe, płytowe z obustronną balustradą stalowa, stopnie o wysokości 15 cm i szerokości 35 cm; i) pochylnia dla osób niepełnosprawnych - o konstrukcji ramowej żelbetowej o kącie nachylenia 6%, z płaszczyzną ruchu 1,2m ze stalowymi poręczami i balustradami; j) ogrodzenie - 121 mb (w tym 2 bramy i 3 furtki), cokół z cegły klinkierowej przęsła stalowe panelowe; k) altana śmietnikowa - o wymiarach 4,8m x 1,4m. 2. Zakres zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.1. dokumentacją projektową pn. Budowa miejsc postojowych przy Przedszkolu nr 2 i Szkole Podstawowej nr 8 (Załącznik nr 8 do SIWZ) składającą się z: a) Projektu budowlanego; b) Projektu wykonawczego; c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; d) Przedmiaru robót; 2.1.2. dokumentacją projektową pn. Projekt rozbudowy schodów zewnętrznych oraz budowy pochylni dla przedszkola przy ul. Emilii Plater(Załącznik nr 9 do SIWZ) składającą się z: a) Projektu budowlanego; b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; c) Przedmiaru robót; 2.1.3. Decyzją pozwolenia na budowę nr 535/13 - Załącznik nr 10 do SIWZ; 2.1.4. Decyzją pozwolenia na budowę nr 367/13 - Załącznik nr 11 do SIWZ. 2.2 Ogrodzenie określone w pkt. 2.1.1. niniejszej SIWZ należy wykonać w następujący sposób: a) Wysokość ogrodzenia 150 cm, b) Fundament z betonu B20 głębokości 100cm i częścią nad terenem do 10cm, c) Cokół murowany gr.24cm z trzech warstw cegieł klinkierowych pełnych 24x11,5x7,1cm i nakrywy z kształtek klinkierowych 28,6x9,0x7,1cm dwuspadowych. Całkowita wysokość cokołu murowanego 33cm. Kolor cegieł czerwony ceglasty. Cegły należy układać na zaprawę systemową do klinkieru w kolorze czarnym. Grubość spoin 9-10mm. Cegły układać na listewkach lub na innych wkładach przewidzianych do tego typu robót murarskich, d) Słupki stalowe ocynkowane z profili zamkniętych10x10cm przy bramie i furtkach, e) Słupki ogrodzenia stalowe ocynkowane z profila zamkniętego 70x50x3mm. Słupki kotwić w fundamencie betonowym. Rozstaw słupków 240-230cm. Zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować na czarno farbami poliwinylowymi, f) Przęsła stalowe ocynkowane wysokości 115cm, w postaci pionowych płaskowników o wymiarach 35x5mm w rozstawie co 15 cm, połączonych ze sobą na wysokości 15 cm od góry i dołu płaskowników za pomocą poziomych profili nośnych o wymiarach 50x30mm. Płaskowniki zakończyć daszkiem z blachy stalowej gr. 2 mm, g) Montaż przęseł przez spawanie poziomych profili nośnych do słupków 2-3 cm nad cokołem. Przęsła powinny być zabezpieczone antykorozyjnie i pomalowane na czarno farbami poliwinylowymi, h) Wykonać 2 bramy i 3 furtki o wymiarach: 1 brama o szerokości przejazdu 4,00 m, 1 brama o szerokości przejazdu 5,00 m, 2 furtki o szerokości przejścia 1,00 m, 1 furtka o szerokości przejścia 3,00 m. Wysokość bram i furtek 1,5 m, i) Bramy i furtki wykonane jak przęsła. Bramy i furtki powinny być kompletnie wykończone z zamkami i ryglami. 2.3 Altana śmietnikowa o wymiarach 4,8m x 1,4m ma być wykonana ze stali cynkowanej zabezpieczonej antykorozyjnie i pomalowanej na czarno farbami poliwinylowymi, wypełnienie ścian bocznych mają stanowić deski z naturalnego drewna zabezpieczonego preparatami (w kolorze sosna). Dach boksu ma być wykonany z blachy trapezowej cynkowanej zabezpieczonej antykorozyjnie i pomalowanej na czarno farbami poliwinylowymi. Dach boksu wykonać tak aby możliwe było odprowadzenie wody opadowej w kierunku tylnej ściany boksu. Drzwi frontowe do boksu mają być wyposażone w zamek z wkładką patentową. Altana ma być zakotwiona w podłożu a w miejscu wyznaczonym na jej ustawienie konieczna jest właściwa regulacja poziomu podłoża poprzez ułożenie dodatkowej nawierzchni o wymiarach 5m x 3m wykonanej z kostki betonowej szarej z podbudową jak dla chodników (zgodnie z pkt. 2.1.1. SIWZ). 3. W cenie ryczałtowej Wykonawca winien uwzględnić również: 3.1 wykonanie i zrealizowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu (z zatwierdzeniem przez odpowiednie organy zarządzające ruchem), uwzględniającego m. in.: a) zapewnienie nieprzerwanego i bezpiecznego dojazdu i dojścia do Szkoły Podstawowej nr 8 i Przedszkola nr 2 przy ul. E. Plater; b) zapewnienie nieprzerwanego i bezpiecznego dojazdu i dojścia do istniejących miejsc parkingowych zlokalizowanych przy ul. E. Plater (po przeciwnej stronie Szkoły Podstawowej nr 8 i Przedszkola nr 2); 3.2 geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, 3.3 ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających), 3.4 wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów), 3.5 organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, 3.6 usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 3.7 realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, 3.8 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, 3.9 przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego, 3.10 przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów, 3.11 zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem, 3.12 regulację istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych, 3.13 zakres zmówienia obejmuje również uzupełnienie gruntu po wykonanym karczowaniu pni oraz obsianie trawą terenu przed Szkołą Podstawową nr 8 (pas między budynkiem a ogrodzeniem na całej długości - powierzchnia około 225 m2). 4. Z zakresu zamówienia należy wyłączyć i w cenie ryczałtowej nie uwzględniać wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją oraz ich wywozu, gdyż zabiegi te zostały już wykonane. 5. Materiał rozbiórkowy stanowi własność Zamawiającego i na etapie przekazania terenu budowy Zamawiający określi elementy przeznaczone do odzysku. Materiał rozbiórkowy Wykonawca przekaże do Szkoły Podstawowej Nr 8 lub Przedszkola Nr 2. 6. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia dla MPEC terenu budowy po dokonaniu rozbiórek nawierzchni ulicy w celu wykonania robót remontowych miejskiej sieci ciepłowniczej. Czas trwania prac prowadzonych przez MPEC - 10 dni roboczych. 7. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 9. Przy określaniu terminu zakończenia zadania wykonawca musi uwzględnić czas prac prowadzonych przez MPEC określony w pkt. 6 Działu III SIWZ 10. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 11. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 62 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY PRZEDSZKOLU NR 2 I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W LĘBORKU. 4. 4.1.W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 28.04.2014 r. do godziny 09:45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 6.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zwróci wadium: 7.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 7.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach