Przetargi.pl
BUDOWA MAŁEJ OBWODNICY PÓŁNOCNEJ MIASTA DĘBICA - ETAP II, OBEJMUJĄCY REMONT UL. KWIATKOWSKIEGO ORAZ BUDOWĘ UL. PÓŁNOCNEJ WRAZ Z PRZEPUSTEM

Gmina Miasta Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6838100 , fax. 014 6838161
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Dębicy
    ul. Ratuszowa 2 2
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6838100, fax. 014 6838161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA MAŁEJ OBWODNICY PÓŁNOCNEJ MIASTA DĘBICA - ETAP II, OBEJMUJĄCY REMONT UL. KWIATKOWSKIEGO ORAZ BUDOWĘ UL. PÓŁNOCNEJ WRAZ Z PRZEPUSTEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowa drogi gminnej - ul. Północnej o długości 744 mb wraz z przepustem, chodnikiem i ścieżką rowerową. 2. Położenie nowej nawierzchni asfaltowej - ul. Kwiatkowskiego na długości 1300 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 70 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać, co najmniej: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 2 roboty, których przedmiotem jest budowa lub przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 500 000,00 zł każda. b) wskazać osoby przewidziane do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności: - Kierownika Budowy w zakresie drogowym: wykształcenie techniczne - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg bez ograniczeń, pełnił funkcję kierownika budowy co najmniej 1 drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, - do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie budowy sieci sanitarnych: wykształcenie techniczne - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, gazowych bez ograniczeń, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, - do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie budowy sieci elektrycznych: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 1 000 000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i pkt. 9 u.p.z.p 4. Oświadczenie Wykonawcy(ów) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 6. Informacje o uprawnieniach, kwalifikacjach i doświadczeniu osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi. 7. Wykaz wykonanych robót. 8. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Polisę ubezpieczeniową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach