Przetargi.pl
Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w ul. Ostatniej w Gostyninie

Gmina Miasta Gostynina ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Rynek 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2360737 , fax. 024 2360712
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gostynina
    ul. Rynek 26 26
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2360737, fax. 024 2360712
    REGON: 61101543100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w ul. Ostatniej w Gostyninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na budowie linii kablowej oświetlenia ulicznego w ul. Ostatniej w Gostyninie. Łączna długość trasy projektowanej linii oświetleniowej kablowej wynosi 610m. Projektowana linia kablowa YAKY 5x25 będzie zasilana ze słupa 10/P-10 istniejącej linii napowietrznej AsXSn 4x50 w ulicy Zamkowej ze stacji transformatorowej S4-132 G.S. Rataje typu STSRp 20/400. Zaprojektowane zostało 19 sztuk latami parkowych ze słupów stalowych o zewnętrznej warstwie z tworzywa sztucznego S-40 W/A długości 4030mm z wysięgnikami z dwoma ramionami w dół oraz dwie oprawy metalohalogenkowe wysokoprężne OS-1 70W na każdym słupie. Do sterowania oświetleniem posłużą istniejące aparaty zamontowane w szafce oświetlenia ulicznego. Jako system ochrony przeciwporażeniowej zastosowano szybkie wyłączenie. Latarnię 19 (2x70) / S-40 W/A należy uziemić, rezystancja uziemienia Ruz - (mniejsze lub równe) - 5 omów. Kabel należy układać na głębokości 0,5m w chodniku ulicy w skrajnym zewnętrznym pasie płytek chodnikowych, 0,7m pod wjazdem oraz 1,0m na skrzyżowaniu z jezdnią ulicy Zamkowej. Przejście kabla pod jezdnią w ulicy Zamkowej i pod zjazdem wykonać metodą przepychową w przepuście rurowym SRS fi 110mm. Przed zasypaniem kabel należy zgłosić do inwentaryzacji geodezyjnej oraz do odbioru w Zakładzie Energetycznym. Powierzchnie biologicznie czynne terenu inwestycji pozostaną w stanie istniejącym. Wymagania Zamawiającego dotyczące latarni: - słupy stalowe o zewnętrznej warstwie z tworzywa sztucznego i długości 4030 mm z wysięgnikami z dwoma ramionami w dół, - klosze przezroczyste z tworzywa sztucznego z rastrami ze stali nierdzewnej Wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji: - na roboty wykonane na podstawie niniejszej umowy na okres 24 m-cy oraz rękojmi na okres 36 m-cy, - na zainstalowane źródła światła na okres 36 m-cy oraz rękojmi na okres 48 m-cy. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem odbioru końcowego bezusterkowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy - Prawa zamówień publicznych; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów, wg formuły spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego muszą, a dokumenty - mogą być złożone w oryginale. W przypadku złożenia dokumentów w formie kserokopii, Zamawiający wymaga poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty - chyba, że reprezentacja wynika z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru). W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; 2) zobowiązani są ustanowić podmiot wiodący - lidera - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 3) zobowiązani są dołączyć do oferty, dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcie umowy; 4) przyjmuje się, że w/w pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 5) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: a) ofertę, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum; b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ); c) odpis z właściwego rejestru albo oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem konsorcjum - lub pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl/?tree=1607
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach