Gmina Świdnica ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
ul. Głowackiego 4 4
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
REGON: 89071838900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego ulicy Fabrycznej w Pszennie- w ramach zadania modernizacja oświetlenia w Gminie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zadanie obejmuje budowę linii kablowej oświetlenia drogowego ulicy Fabrycznej w Pszennie dz. Nr 150, 29/4 oraz 29/3. Zamawiający poszukuje jednego Wykonawcę do wykonania następujących prac polegających na : - ułożeniu przewodu zasilającego do zasilenia opraw ulicznych, - ustawieniu słupów ulicznych wraz z wysięgnikami i oprawami ulicznymi, - wykonaniu wolnostojącej szafki oświetleniowej, - odtworzeniu nawierzchni po wykonanych robotach budowlanych, - dokonaniu sprawdzeń i pomiarów obwodu elektrycznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę(ów) oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca dostarczy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru robót . 3. Oprócz w/w dokumentów do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 2) parafowane oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ) 3) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót , projekt budowlany oraz warunki lokalizacyjno-terenowe placu budowy. W przypadku materiałów i urządzeń w których w projekcie wskazano nazwę producenta należy wycenić materiały i urządzenia tych producentów lub równoważne. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1: 4.1. pkt.1 ppkt 1),2),3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.2. Dokument, o którym mowa w pkt.4.1. lit. a , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt.4.1 lit. b, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.swidnica.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa doświetlenia przejść dla pieszych i chodników
Dodano: 2016-07-21 - Budowa i przebudowa (modernizacja) oświetlenia ulicznego ul. Kłodzka od skrzyżowania z ul. Kwiatkowskiego do ul. Węglowa Wola w Nowej Rudzie.
Dodano: 2016-07-04 - Wymiana wyeksploatowanych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Zgorzelca - wymiana oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą na ul. Energetyków w Zgorzelcu
Dodano: 2016-07-01 - Modernizacja oświetlenia ulicznego u zbiegu ulic Paderewskiego, Iwaszkiewicza , Zaciszna w Oławie
Dodano: 2016-06-08 - Modernizacja i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w Kamiennej Górze na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego
Dodano: 2016-06-01 - Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Złotoryja
Dodano: 2016-05-30 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Witoszów Dolny, Bojanice, Lubachów, Gogołów, Bystrzyca Górna, Jagodnik
Dodano: 2016-04-15 - Wymiana wyeksploatowanych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Zgorzelca - wymiana oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą oraz szafą oświetleniową przy ul. Mickiewicza, Słowackiego i Konopnickiej w Zgorzelcu
Dodano: 2016-04-14 - Budowa oświetlenia ul. Jesiennej, Letniej, Wiosennej, Zimowej i Czerwonej
Dodano: 2016-04-14 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ROZBUDOWIE LINII ENERGETYCZNYCH Z PUNKTAMI OŚWIETLENIA DROGOWEGO W M. KIEŁCZÓW, ULICA AKACJOWA I ODC. UL. BRZOZOWEJ ORAZ W M. DOBROSZÓW OLEŚNICKI, DZ. NR 372, 259, GMINA DŁUGOŁĘKA
Dodano: 2016-03-25